Музично-дидактична гра «Нотні ребуси» є цікавим способом розучити чи повторити розміщення нот на нотному стані. Можна грати гру як на уроці мистецтва, так і в позаурочний час чи на тематичних заходах (Тиждень мистецтва, День музики, тощо). Пропоную чотири варіанти проведення гри. Правила і опис варіантів гри додано в матеріалі. (завантаживши матеріал, розархівуйте його).
УВАГА: онлайн-перегляд матеріалу може відображатися некоректно, але коли ви завантажите архів, то переконаєтесь, що матеріал якісний. В архіві є pdf файл і малюнки-jpn, у високій якості.
Музично-дидактична гра «Нотні ребуси» є цікавим способом розучити чи повторити розміщення нот на нотному стані. Можна грати гру як на уроці мистецтва, так і в позаурочний час чи на тематичних заходах (Тиждень мистецтва, День музики, тощо). Пропоную чотири варіанти проведення гри:
❖ Варіант 1: Листок А4 зігнути навпіл так, щоб на одній стороні був нотний ребус, а на другій – відповідь у малюнку. Вчитель показує учням нотний ребус, діти відгадують і тоді вчитель показує відповідь для перевірки відповіді.
❖ Варіант 2: Листки А4 із ребусами розрізати навпіл, на дошці розмістити листки з малюнкамивідповідями (прикріпити магнітами), а дітям роздати листки із нотними ребусами. Кожна дитина, розгадавши ребус, підходить до дошки і розміщає свій нотний ребус поряд із відповіддю.
❖ Варіант 3: Листки А4 із ребусами розрізати навпіл. Учнів об’єднати у дві команди. Одній команді роздати нотні ребуси, іншій команді – листки з малюнками-відповідями. Завдання дітям – знайти свою «пару».
❖ Варіант 4: Листки А4 із ребусами розрізаємо навпіл. Використовуємо шаблони з ребусами і пусті шаблони без малюнків. Завдання учням – відгадати ребус і намалювати свій малюноквідповідь.
Демків Марія