Номер слайду 7
Педагогіка партнерства ґрунтується на таких ідеях ідеї Характеристика автори Навчання без примусу передбачає виключення всіх засобів примусу з арсеналу педагогічних засобів; припускає наявність таких особистісних якостей вчителя, як гуманність, комунікативність, ціннісне відношення до дитини. Ш. Амонашвілі, В. Сухомлинський, С. Лисенкова, В. Шаталов ідея важкої мети полягає у тому, що перед усіма учнями ставиться складна мета, водночас учитель всіма засобами має налаштувати учнів на її досягнення, вселити в них упевненість у перемозі над труднощами. С. Лисенкова, В. Шаталов ідея опори полягає у наданні учням опорних знаків (символів, схем, таблиць, слів тощо) для забезпечення кращого розуміння, структурування, запам’ятовування матеріалу, а також для побудови відповіді Є. Ільїн, І. Іванов, С. Лисенкова, В. Шаталов вільний вибір полягає у наданні дитині свободи вибору у процесі навчання, тобто учень може обирати завдання, здачу, тему твору. Ш. Амонашвілі, І. Волков, С. Лисенкова, В. Шаталов ідея випередження дозволяє включати у програму більш складний матеріал, об’єднувати його в блоки, починати заздалегідь вивчати складні теми, закладати перспективу вивчення теми наступного уроку. І. Волков, С. Лисенкова, Б. Нікітін, В. Шаталов 7