Нові підходи до створення освітнього середовища

Про матеріал
У статті висвітлені нові підходи до створення освітнього середовища, зокрема оформлення класної кімнати та коридору навчального закладу. Стиль оформлення грунтується на використанні ігрових форм, які можуть бути застосовані як під час проведення уроку так і організації відпочинку учнів на перервах та у післяурочний час.
Перегляд файлу

Нові підходи до створення освітнього середовища

 

Ми живемо у час реформ та інновацій. Стрімко змінюється світ, а разом з ним і людина, іншими стають погляди щодо освіти та виховання. Сьогодення безпосередньо впливає і на розвиток підростаючого покоління. Сучасний світ – це оточення, соціальне середовище, в якому живе молода особа і яке здійснює прямий вплив на формування її як особистості. З кожним роком діти стають більш проінформовані, кмітливіші, відвертіші, розкутіші, з іншого боку – більш вперті, самолюбиві, вразливі, нетерплячі як до вимог учителя, так і до слабкостей товаришів, різкі і прямолінійні у судженнях про навколишній світ, особливо про поведінку старших.

         При цьому всі діти різні, а їх настрій та поведінка мінливі. Інколи бачимо їх глибоко замисленими, зануреними у вирішення поставлених проблем, гамірними, веселими, розкутими в спілкуванні з однолітками і дорослими. Вони дуже цінують відвертість, повагу до себе з боку оточуючих. Наявність цих складових сприяє формуванню комунікативних навичок, полекшує процес спілкування та закладає фундамент моральних і життєвих цінностей так необхідних у подальшому житті. 

Діти болісно реагують на найменший прояв фальші, оберігають свій світ від зухвалих і непродуманих дій дорослих. Говорячи про тендітність, тонкість, уразливість, ніжність дитячого серця, маємо на увазі не слабкість і безпорадність, а те, що сучасні діти мають твердість, мужність, стійкість, здатність висловлювати позицію і власну точку зору. Сучасна дитина прагне цікавитися всім тим, що відбувається у світі: новинками, винаходами, витворами. В ній водночас живе і творець, і філософ, і дослідник. 

 Все це обумовило необхідність використання нових підходів до створення освітнього середовища у КЗЗСО «Луцький ліцей №27 Луцької міської ради Волинської області». Це новий навчальний заклад, який розпочав свою роботу з вересня 2018 року. Новий педагогічний колектив, нове керівництво спрямовані на впровадження інновацій у навчальний процес і розбудову нової української школи. Позитивним є те, що керівництво ліцею вітає інновації вчителів та сприяє їх практичному втіленню. Тому на сторінках вашого видання я, вчитель початкових класів, Словік Оксана Миколаївна, хочу поділитися своїми ідеями щодо формування освітнього простору, зокрема оформлення класної кімнати та коридору.

Оформлення однієї зі стін класної кімнати, яка виконана у стилі українських традицій.

 

 

Літери із 3-D ефектом. Використовуються як різновид офтальмологічної паузи на будь-якому уроці, забезпечення різновиду групової роботи, індивідуальної роботи (складання слів з літер певного кольору по групах, складання слів, які починаються із певної літери, складання слів на певну тематику, н-д «Коло математичних слів» з літер синього кольору, «Назви квітів» з літер жовтого кольору та інші).

 

 

 

Шахове поле 320см*320см, де фігурами виступають самі учні.

 

 

 

 

 

 

 

Вивчаємо ввічливі слова.

 

 

 

 

Коридори ліцею. Розваги + навчання та розвиток на перервах.

 

Гра «Класи»

 

 

Вивчаємо таблицю множення під час перерви, граючись.

 

 

Гра «Твістер»

 

 

 

 

 

 

Дорога для перегонів машинок з пультами управління.

 

 

 

Різновид «Класів»

 

 

 

 

doc
Додано
10 березня 2019
Переглядів
1333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку