Презентація "Проектування системи внутрішкільного контролю"

Про матеріал
Функція контролю забезпечує виявлення невідповідностей нормам і вимогам, поставляє інформацію про те які корективи необхідно здійснити; вибірковість і точність дії функції регулювання цілком залежить від рівня якості проведення внутрішкільного контролю. ВШК виступає для аналітичної функції в ролі основного постачальника потрібної і необхідної інформації, яку потім в управлінському механізмі обробляють і аналізують. Контрольна функція є невід'ємною частиною управлінської діяльності. Інформація, отримана в ході контролю, є основою для прийняття управлінських рішень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гергель Вікторія Едуардівна,методист міського відділу освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради Проектування системи внутрішкільного контролю

Номер слайду 2

Мета проекту: проектування моделі внутрішкільного контролю в сучасних умовах;втілення у життя нової «управлінської філософії», в основі якої полягають мотиваційно-системний підхід, особистісно-орієнтовані цілі; створення умов, які забезпечують всебічний розвиток особистості кожного школяра і учителя;мотивація учасників навчально-виховного процесу на ефективну самокеровану індивідуальну й колективну діяльність.

Номер слайду 3

Завдання проекту:розробка підходів до моделювання внутрішкільного контролю;розкриття сутності локальної правової бази управління школою і вироблення вимог до її формування; розкриття сутності внутрішкільного контролю в сучасних умовах; визначення принципів, мети, завдань, функцій, методів, процедури внутрішкільного контролю; з’ясування педагогічних умов підвищення ефективності внутрішкільного контролю.

Номер слайду 4

Актуальність та обґрунтування теми:за підсумками ВШК починає працювати функція регулювання, що здійснює необхідні корективи і в аналітичному процесі, і в процесі планування та організації дії;функція контролю забезпечує виявлення невідповідностей нормам і вимогам, поставляє інформацію про те які корективи необхідно здійснити;вибірковість і точність дії функції регулювання цілком залежить від рівня якості проведення внутрішкільного контролю;ВШК виступає для аналітичної функції в ролі основного постачальника потрібної і необхідної інформації, яку потім в управлінському механізмі обробляють і аналізують; контрольна функція є невід'ємною частиною управлінської діяльності. Інформація, отримана в ході контролю, є основою для прийняття управлінських рішень.

Номер слайду 5

Актуальність та обґрунтування теми: Незважаючи на наявність численних досліджень з тематики внутрішкільного управління в публікаціях недостатньо розкриті науково-педагогічні основи управління школою, здійснення контролю адміністрацією в сучасних умовах. У зв'язку з розширенням сфери самостійної діяльності школи зросла актуальність регулювання внутрішньошкільних відносин на основі особистісно-правового підходу до управління. Актуальність зазначених проблем, їх недостатня вивченість в умовах сучасних суспільно-виробничих відносин, необхідність оцінки теоретичної і практичної значущості даного виду управлінської діяльності зумовили вибір теми курсового проекту

Номер слайду 6

Очікувані результати: Реалізація принципів державної політики в галузі освіти. Дотримання конституційних прав громадян на освіту та соціальні гарантії учасників освітнього процесу. Оцінювання результативності оволодіння кожного учня державними освітніми стандартами. Аналіз та прогнозування позитивних чи негативних тенденцій розвитку системи освіти в школі і зіставлення їх з дійсним станом системи освіти в місті, області, країні. Підвищення ефективності результатів діяльності колективу школи. Удосконалення механізму управління якістю та результатив-ністю освіти в навчальному закладі.

Номер слайду 7

Механізми впровадження у практику роботи. Дієвість системи ВШК забезпечується через вивчення:стану виконання навчальних програм, рівня знань і навичок учнів, продуктивності праці вчителя, індивідуальної роботи з обдарованими дітьми, якості позаурочної предметної діяльності, наявності в учнів навичок самостійної роботи.

Номер слайду 8

Механізми впровадження у практику роботи. Якість системи організації виховної роботи визначається шляхом перевірки:рівня вихованості, громадської активності учнів, якості роботи класних керівників, участь батьків у виховному процесі, якості загальношкільних традиційних заходів,рівня здоров'я і фізичної підготовки учнів, профілактичної роботи з педагогічно занедбаними дітьми.

Номер слайду 9

Механізми впровадження у практику роботи. Значна увага приділяється вивченню стану методичної роботи, а саме:визначенню методичного рівня кожного вчителя, кожного класного керівника, механізмів поширення педагогічного досвіду, динаміки підвищення кваліфікації вчителів

Номер слайду 10

Механізми впровадження у практику роботи. Вивчається наукова і експериментальна діяльність, а саме визначається:її відповідність концепції розвитку школи, ступінь наукової обґрунтованості нововведень, їх результативність, рівень наукової освіченості педагогів, науково-дослідницької роботи учнів

Номер слайду 11

Механізми впровадження у практику роботи. Забезпечується вивчення психологічного стану учасників навчально-виховного процесу:виявляється ступінь психологічного комфорту (дискомфорту) учнів, учителів, вивчається психологічна підготовленість колективу до розв'язання певної проблеми, запровадження нової структури та ін.

Номер слайду 12

Механізми впровадження у практику роботи. Здійснюється моніторинг забезпечення необхідних умов навчально-виховного процесу:охорона праці, санітарно-гігієнічний стан, забезпеченість навчальною і методичною літературою, забезпеченість навчально-технічним обладнанням.

Номер слайду 13

Практика прийняття управлінських рішень в школіПерший етап – це етап діагностування, вивчення, систематизації, аналізу виявленої проблеми. Відбувається збір, накопичення необхідної достовірної інформації про стан ситуації у назрілій проблемі, виявлення обставин, причин, що привели до виникнення такої ситуаційної проблеми.

Номер слайду 14

Практика прийняття управлінських рішень в школіДругий етап – це етап прийняття ухвали управлінського рішення. Він характеризується розробленням, оцінюванням та прийняттям альтернативних управлінських рішень, визначенням завдань ухвалення оптимального рішення, формуються альтернативні умови виконання рішення. Рішення - це не що інше, як результат вибору з великої кількості альтернативних варіантів, пропозицій, напрямків дій.    Прийняття управлінського рішення — це не що інше, як виявлення бажання колективу сформувати його послідовні дії для вирішення конкретної проблемної цілі.  Алгоритм механізму реалізації прийнятого рішення:визначення цілей і завдань для всіх учасників процесу реалізації управлінського рішення; групування цілей і завдань об’єкта управління підприємства та його структурних підрозділів; формування основних проблем, що потребують вирішення для досягнення поставлених цілей;визначення й обґрунтування можливих шляхів і способів вирішення поставлених проблем

Номер слайду 15

Практика прийняття управлінських рішень в школіТретій етап – це контроль за виконанням управлінського рішення. При виконанні даного етапу встановлюються терміни виконання управлінського рішення, визначаються виконавці рішення, визначаються дати звіту про виконання рішення, розробляються методики здійснення контролю за виконанням рішення та здійснюється контроль за його виконанням.

Номер слайду 16

Висновки. Контроль повинен завершуватися формулюванням пропозицій щодо вдосконалення роботи, а якщо необхідно, то пропозиціями щодо надання їм допомоги. А знайдені позитивні досягнення повинні також стати надбанням колективу, громадськості шляхом поширення передового досвіду, прикладу кращих зразків роботи з метою вдосконалення всього навчально-виховного процесу.

Номер слайду 17

Висновки. Таким чином, створюється механізм активної взаємодії в системі контролю, який дозволяє залучити кожного педагога до свідомого самовдос­коналення своєї діяльності. Тільки такий підхід дозволить сформувати у педагога уміння проектувати власну діяльність, спрямовану на досягнення запланованого результату. Дієва, обґрунтована система контролю в школі дозволяє керівнику не тільки визначити результати діяльності, а й управляти різними ланками педагогічного процесу, самими викладачами заради досягнення вищої ефективності в роботі навчального закладу.

pptx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
1231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку