Новорічний квест "Новорічна пошта казкових героїв"

Про матеріал
Новорічний квест для учнів початкової школи, який можна адаптувати під будь-який 1-4 клас.
Перегляд файлу

Новорічний квест

«Новорічна пошта. Листування з  казковими героями».

 

  1. Ранкове Новорічне коло.

   Привітання.

   Календар погоди.

   Новорічні передбачення(Діти тягнуть із кошика передбачення).

   Презентація новорічних костюмів(казка-герой-чим сподобався). 

 

  1. Поділ на команди.

Кожен учень обирає тигреня ( або інший символ року), яке йому більше до вподоби.

Таким чином діти поділяються на 5 команд по 5 учнів(або 4 команди по 6 учнів, залежить від кількості дітей).

 

  1. Початок квесту.

 

Правила роботи у групах:

1.    не викрикувати;

2.    поважати  один  одного;

3.    працювати  командою;

4.     цінувати  час;

5.    бути позитивним  до себе і до інших.

 

   Відгадати першу казку:

Старенька бабуся у лісі жила,

 Гостинці для неї онука несла.

     Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів? («Червона Шапочка») 

  

Знайдіть у класі елемент цієї казки і дізнайтесь про наступне завдання. (червона шапочка)

Записка: Відгадай подарунок!                                       

Кожна команда виконує завдання. Визначаємо переможця. Команда отримує новорічну кульку (паперову).

   Відгадай  другу  казку:

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички. («Попелюшка»)

 Які ви молодці! Як швидко впорались із завданням! Але, це ще не все, Попелюшка дуже просила допомогти їй згадати імена казкових товаришів. Ви їх всіх знаєте, а Попелюшка згадає. Домовились?

 

    Як звали хлопчика, що виріс серед вовків? (Мауглі)

    Як звали супутницю Кота Базиліо? (Лисиця Аліса)

    Як звали подругу гномів? (Білосніжка)

    Як звали дуже сучасного кота, який мав корову Мурку і тримав на собі усе господарство? (Кіт Матроскін)

    Як звали незвичайного хлопчину, що мав надзвичайно довгий ніс? (Буратіно чи Піноккіо)

    Яка смілива дівчинка вирушила до своєї бабусі через темний ліс? (Червона Шапочка)

    Яке ім’я мав добрий лікар, що лікував тварин? (Айболить)

    Як звали дівчинку з блакитним волоссям? (Мальвіна)

    Як звали хлопчика розміром з горошину? (Котигорошко)

    Яке ім’я мав найдобріший у світі кіт? (Леопольд)

 

Знайдіть у холі елемент цієї казки і дізнайтесь про наступне завдання. (гарбуз)

Записка:  Виконай зимову казкову поєдналочку та прочитай текст з перешкодами.                                   

 

                            

Кожна команда виконує завдання. Визначаємо переможця. Команда отримує новорічну кульку (паперову).

   Відгадай третю казку:

 Хто моторчик свій заводить?

 З даху в гості хто приходить?

 І на свято він дістався —

 Скажем дружно: «Здрастуй,…» (Карлсон).

 

Знайдіть у ігровій елемент цієї казки (пропелер) і дізнайтесь про наступне завдання (книга «Карлсон і малюк»)

Записка:  Подумай,   як можна відправити повідомлення, або фото тому, хто далеко.                              

 

«Новорічна пошта»

Переписка із казковими героями.

 

 

Завдання від Ельфа:

 

   Відгадай четверту казку:

Мурка за Жучку,

Жучка за внучку,

Внучка за бабу,

Баба за діда…

Сховалася чіпко Велика …(Ріпка)

Знайдіть у спортивній залі елемент цієї казки і дізнайтесь про наступне завдання. (ріпа)

Записка:  У здоровому тілі, здоровий дух! 

 

Спортивні ігри:

   Передай по колу за допомогою прищіпки символ року. Яка команда швидше.

   Трубочкою назбирай квадратики свого кольору. У кожної команди свої п’ять тарілочок, трубочок  і кольорів.( порізати кольоровий папір).

   Назбирай палицею паперові стаканчики у відра. Змагаються  команди.

   На смузі з газети  ногами тягнемо рік (2024) і символ року- дракон (на кожній стрічці прикріплено один символ).

   На простирадлі команда перетягує свого капітана. Хто швидше.

   На серветках перенести м’ячики  у кошики.

 

   Відгадай п’яту казку:

 

Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк — не наша мати. («Вовк і семеро козенят»)

Знайдіть у класі елемент цієї казки і дізнайтесь про наступне завдання. (цифра сім)

Записка: Розв’яжи  новорічну задачу. 

 

 

Треба дати вам важче завдання. Зараз перевіримо чи уважні ви читачі. Питання для кмітливих.

 

    На яку геометричну фігуру схожий колобок? (Коло)

    Яким по порядку вліз у рукавичку Ведмідь? (Сьомим)

    З якого посуду пригощав журавель лисичку? (Глечик)

    Що пік півник у казці «Колосок»? (Пиріжки)

    Скількох звірів зустрів по дорозі колобок? (4 – заєць, вовк, ведмідь, лисиця)

    На якому дереві заховався Івасик-Телесик? (Дуб)

    Скільки діб летіла булава Котигорошка? (12)

 

   Відгадай  шосту казку:

 

Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась

До ведмедя не призналась? («Марійка і ведмідь»)

 

Знайдіть у коридорі школи елемент цієї казки і дізнайтесь про наступне завдання. (ведмедик)

Записка: Зроби головний символ Нового року!

 

Учні виготовляють ялинку з альбому «Трудівничок».

 

 

Продовження     переписки    у    новорічній   пошті.

 

Учні відгадали слово  ПОДАРУНКИ.

 

   Відгадай сьому  казку:

 

До школи прямує хлопчак дерев’яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так? («Пригоди Буратіно»)

 

Знайдіть у класній бібліотеці казку про Піноккіо і дізнайтесь про наступне завдання.

Записка: Приготуй смачний десерт для казкових героїв.

 

Майстер-клас «Готуємо чорнослив з горіхами під соусом зі сметан».

 

Завершення   переписки     у    новорічній   пошті.

Вирушаємо за подарунками до ялинки у актовому залі.

 

З Новим  роком!

 

 

 

Джерела використаної інформації:

 

  1. Фейсбук
  2. Матеріали  EDUC.com.ua  «Зимові матеріали»
  3. Інтернет ресурси.

 

 

docx
Додано
22 березня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку