В НОВОРІЧНИЙ КВЕСТ ГРАЄМО – СКАРБИ ШУКАЄМО
Мета: організація дозвілля дітей, створення чарівної новорічної атмосфери.
Завдання:
1.Закріпити і розширити знання школярів про зиму, про новорічне свято.
2.Розвиток творчих і інтелектуальних здібностей учнів.
3.Розширення кругозору учнів.
4.Сприяти об'єднанню колективу, умінню дітей працювати в команді.
ХІД ГРИ
1.Вступна частина
З неба падають сніжинки. Люди всі прикрашають ялинки. Рік старий кудись утік – так приходить ( Новий рік).
- Отже, діти, яке свято ми будемо святкувати через чотири дні? ( Новий рік)
- Ви знаєте, що передноворічні дні є чарівними, що в ці дні можуть ставатися різні дива і збуваються бажання . А ще – всі невдачі, помилки, образи потрібно залишити в цьому році, а все хороше забрати у наступний рік.
а) Вправа «Чарівний мішечок»
- Який у вас сьогодні настрій?
У мене є «чарівний мішечок», в який можна сховати всі негативні емоції – злість, образу, гнів, сум… А з нього взяти позитивні емоції – доброту, увагу, милосердя, бажання допомогти…
- Що би ви хотіли з нашого мішечка взяти , а чого позбутися , чому?
б) Асоціативний кущ «Новий рік» ( Зима, сніг, подарунки, радість, ялинка, Дід Мороз, Снігурочка, прикраси…)
2. Основна частина
- Я бажаю, щоб під час нашого новорічного квесту ми з вами дружно шукали скарби. А девізом хай будуть слова: «Один за всіх - і всі за одного»
- А тепер пропоную розділитися на дві команди, придумати новорічні назви і обрати капітанів. Це другий етап квесту. За допомогою загадок шукаємо завдання і виконуємо їх.
1) В дні погожі сонцем грає, на морозі розцвітає. (Вікно)
(Діти на вікні знаходять конверт із завдання)
«Стіна слів» карульбу (бурулька)
Холаві (віхола) нікасинж (сніжинка)
Ндамарин (мандарин) хавірюза (завірюха)
Інгс (сніг) розмо (мороз)
Ляванки (валянки)
Із слів скласти невеличку новорічну розповідь.
2) Разом стіл я і стілець. Хто вгадає – молодець.(парта)
(Під партою конверт із завданням).
«Запахи Нового року»
На тарілках лежать (цукерка, мандаринка, гілочка ялинки, ковбаска, огірок, яблуко, банан) із зав’язаними очима визначити що нюхали і з’їсти.
3) Вона велика, дерев’яна. Книги у собі збирає, по поличках розкладає.(шафа)
( У шафі завдання ).
«Дискотека віку»
На газетах по парах діти танцюють, кожен раз газета складається.
4) Виходжу я відповідати , але не знаю, що писати. Тому поки порожня – наша шкільна (дошка).
( На дошці прикріплений конверт із завданням)
«Новорічні кросворди і святкові слова» (На сніжиночках написано загадки.)
1. Крижаний букет мімоз
Намалює нам... (мороз).
2. Морква-ніс, в руках патик,
Двір прикрасив... (сніговик).
3. Малювати на вікнах – майстер,
Не потрібен йому фломастер …(Мороз).
4. Під ялинкою пакунок.
Що це, дітки?.. (Подарунок).
5. Мають гострий низ вони.
Кригу ріжуть... (ковзани).
6. Наче пух, ніби пір’їнки,
З неба падають... (сніжинки).
7. Сніжні кіски, біла шубонька.
Ходить в Новий рік... (Снігуронька).
8. На ногах в нас черевички,
А на ручках — ... (рукавички).
9. Кульку, мішуру, сніжинку
Надягнемо на... (ялинку).
10. Намело м’яку подушку,
Та не взять її під вушко. (Замет.)
11. Без санчат поїдеш — дірка!
Хто штанці «згризе» нам?.. (Гірка).
5) За ним учитель пише щось, і перевіряє всі роботи. За першою партою видно мені – все на вчительському ( столі)
( Під столом конверт із завданням).
Конкурс «Аплікація із ватних дисків-Новорічний подарунок «Санта Клаус». Команди роблять новорічні подарунки.
Фізкультхвилинка-гра на уважність «Замети і сніжинки».
Замети – присіли
Бурульки - встали
Сніжинки - покрутилися
Ялинка - плескаємо
6)У класі дружна сім'я:
І вчитель, і діти.
І піклуючись один про одного,
Вчаться друзі, подруги.
Хто ще, подумай ти,
Чекає догляду, доброти?(в квітах діти знаходять наступне завдання)
Гра «Сніжки». Гравці діляться на дві команди і стають на свою ігрову зону. Сніжки діляться на дві рівні частини і рівномірно розподіляються по ігровим зонам. За сигналом вчителя гравці перекидають сніжки на бік іншої команди. Гра триває протягом певного часу і закінчується за сигналом вчителя. Після закінчення гри підраховується кількість сніжок в ігрових зонах. Перемагає команда, у якої менша кількість сніжок в ігровій зоні.
7) Він все зрозуміло нам покаже. І тему нову розповість. Нам все ясніше у сто крат, коли ми дивимося на (плакат) Забираємо завдання.
«Салон Чарівниці-Зими»
Із пазлів скласти новорічну листівку.
- Перемогла дружба.
- А тепер третій етап квесту: Снігова Королева залишила скриньку, а от ключів до неї не має. Потрібно всім разом їх відшукати. Для цього обчислюємо математичні вирази:
45+33-80=0
145:5+21=50
90*5- 44=406
(890-190):50=14
55-40+75=90
- З відповідей складаємо номер телефону, дзвонимо, отримуємо ключі, відкриваємо скриню. У скрині вісім ребусів, відгадуємо їх, з ключових букв складаємо слово «фізкультура». Зі спортивної зали, забираємо ящик з подарунками.
3. Заключна частина.
Діти виконують пісню «Новорічна пісня»