Новорічний сценарій для учнів 6 класу "Старі пригоди на новий лад" /2018 р/

Про матеріал

Сценарій новорічного свята "Старі пригоди на новий лад" використовувся у 2018 році. Сцерарій практичний тим, що його можливо використовувати для святкування будь-якого Нового року, замінюючи тільки одного героя "новорічного талісмана". Кількість героїв дозволяє залучати до дійства всіх учнів класу, а розподіл на дії допомагає класному керівнику ефективно підготуватись до виступу класу.

Перегляд файлу

Старі пригоди на новий лад

Головні персонажі:                  

1 Холмс-                                 

2 Ватсон

3 Розбійник 1

4Розбійник 2-                        

5 Розбійник -3          

6Атаманша                            

7 Білосніжка,                          

8  Пренцеса на горошині         

9. Попелюшка

10. Дівчинка

11 Дюймовочка               

12 Мері Попінс

13 Хлопчик                       

14  Карлсон

15 Дід Мороз     

16 Снігурочка                           

17 японець                               

18  японка 

19 Півень                              

 

 

 

 

 

 

 

Дія -1.

/ Мелодія 1___вступ_____/

Хлопчик: Ну ось, знову у нас проблема

Дівчинка: про що це ти, Максим ?

Хлопчик: Як це про що ? Минулого року всі слова по сценарію вивчив а тут бац- карантин. А в цьому році карантину немає,  але роль мені уже не підходить. А я так мріяв її зіграти . Ну хіба це справедливо ?

Дівчинка: Я з тобою погоджуюсь. Але що поробиш… Зате тепер нам можна з одинадцятикласниками бути, не те що в минулому році з малюками. А сценарій можна і переробити. Сценарій у   нас казковий. Та і новорічна ніч  це завжди казка.  А ти в казку віриш?

Хлопчик: Та я і не знаю. Ніби і вірю, а ніби і ні.  Казки це ж для малюків ,а мені більше подобається пригодницька фантастика.

Дівчинка: Ой хто це ?

Мелодія 2___ танець мері Попінс і Карлсон ______________________

Мелодія 3

Дівчинка: А я вас знаю. Ви Мері Попінс..

Мері. Так, це я . Я сама бездоганність від волосся до туфель    ось я яка…

Карлсон:  А ви мене впізнали? Я ж найрозумніший , найвихованіший і взагалі мужчина в розквіті сил! Я - Карлсон, який мешкає на даху вашої школи. Правда прийшлось трохи в підвалі покочувати поки мені кришу міняли. Зате тепер я як в  Європі

Хлопчик. А яким вітром вас до нас занесло.

Карлсон : Це я її запросив. Щоб навчила вас етикету. А то ви так репетуєте на перервах, спати мені не даєте. А сон для такого мужчини, святе.

Мері  Та ні, я завітала, щоб передати вам  новорічний подарунок

Хлопчик.  Який ще подарунок?

Мері. Не все одразу . Майте витримку.

Карлсон: Невже велику банку вишневого варення ?

Мері. Ой здається змінився північний вітер./ відкриває парасольку /

Дівчинка: Мері, ви знову покидаєте нас.

Хлопчик: Не покидайте нас , ми будемо слухняними, верещати не будемо і в класах буде порядок!

Мері: Хіба ж можу, я - Мері-Попінс, сама грація і бездоганність . Як я можу покинути вас на призволяще залишивши без подарунка? Тим більше я чую його прихід.

Дівчинка: Кого , Мері!

Мері: Не все зразу! / таємниче/  Карлсон!

Карлсон: До ваших послуг, мем.

/Мері і карлсон  виходять/

Хлопчик. Ну ось. Тільки повірив у фантастику і все розвіялось з північним вітром.

Дівчинка.  Про який це подарунок вона говорила ?

Хлопчик Я здається знаю про що говорила Мері. І здається знаю хто займеться розслідуванням. Давай  завітаємо в одну цікаву квартиру на  Бейкер-стріт,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дія -2.

  Мелодія 4_________________________                           

/ появляється Шерлок Холмс і Доктор Ватсон. Ватсон сідає на стілець і розгортає газету. Шерлок запалює люльку/
 

Ватсон: Ох і приморозило ж сьогодні Холмс.

Холмс: Справжні новорічні морози. Ну і що ви знайшли цікавого, Ватсон?

Ватсон: Уряд вітає народ  з Новим Роком. Ще пишуть, про нову реформу в освіті. Ось пропонують нововведення «Освіта в онлайні – вчимо що хочемо!» а на канікули на Марс!

Холмс: Боже мій, який жах.

Ватсон: А ось ще... Баба-Яга зробила пластичну операцію и подала заявку на Новорічний конкурс красоти. А скільки ж їй років?

Хатсон Джентльмени не повинні обговорювати вік дами навіть якщо мова іде про Бабу-Ягу.

Ватсон: Ну гаразд. (перегортає сторінки газети) Послухайте, Холмс, що пишуть в криминальній хроніці: Увага! В Борщівську школу разом з сосисками завезли якогось Червоного півня. Однак він утік разом із підвищеною вчительською зарплатою. Просьба: всіх хто володіє будь-якою інформацією про місце перебування втікача дзвонити по телефону 7-54-05. Винагорода гарантована. Чи не здається вам, Холмс, що нам варто зайнятись цією справою?

Холмс: Что ж, звучить інтригуюче

Ватсон З чого почнемо?

Холмс: Элементарно, Ватсон! З дедукції. / встає курить люльку./  Дивно все це якось.
Ватсон: Куди дівся Півень і гроші?

Холмс: Та які там гроші. Дивно як втік від тих бешкетників ? Тим паче там тепер перший клас вчиться а від них так просто не втечеш…

Ватсон: Чи не думаєте ви що Півник став жертвою Жовтої Собаки Баскервілей.

Холмс: Це ще було б пів біди . Щось тут нечисто.. Є у мене одна ідейка, варто перевірити. Тож вперед, на пошуки півника /Холмс і ват сон виходять. /

 

 

 

 

Дія -3.

Мелодія 5_____японська___

/ звучить таємнича музика, з-за ялинки крадуться двоя у них в руках мішок чимось набитий, це розбійники./

1-й.  Ху ледве змились /кладе мішок під ялинку/.

2- й. Чуть не завалили операцію, і через кого, через отих дітлахів. Верещали ж як ! Як недорізані !

1-й А , / махає рукою/ це вони так у шкільну столову бігли, це щоразу так .А отой найменший репетував як - Лови півня, Лови півня ! Ху ледве втік. / дивиться на мішок/ А півник нічого, Атаманші мав би сподобатись .

2-й Та хто її тепер знає, Була ж такою пацанкою. А коли зробила пластичну операцію геть очманіла. На проект записалась супер модель по Борщівськи.  Дієтичних харчів вимагає. Ну геть здуріла.

/вбігає атаманша  з нагайкою в руках  і тягне за собою зв’язаних казкових красунь./

Атаманша  Що це ви тут розслабляєтесь/ звертається до розбійників/, принесли що веліла?

1-й. Звичайно ваше отаманьчеське височество. А хто це з вами?

 /заходять модно одягнені принцеси/

Атаманша: Організуємо кастинг краси. І побачимо хто –кого. Ну ось / показує на полонянок / Білосніжка, Василиса Премудра, Пренцеса на горошині , Попелюшка, Дюймовочка. Здається всіх зібрала. А вирядились як, вас же жоден принц не впізнає.

Дюймовочка. Темнота.. Двадцять перше століття за вікном. Ми вже від літа в Європі. Які принци. Тепер ми обираємо кого хочемо… Людина-павук,  Халк,  Джек-Горобець, Бетмен, Шрек, Гарі Потер.

Атаманша Та ви бачу круті . Гайда, крошки , до кастингу готуватись./ Звертається до розбійників які бігаютьнавколо красунь // А ви трон тягніть, в журі будете, І глядіть мені!

Білосніжка. Це просто жах, досить що мачуха всю ніч спати не давала чудо-дзеркало шукала , так ще ця капость зявилась. А мені ще з гномами німецьку вчити…

Принцеса на горошині; Ой дівчата, мене так боки болять, всю ніч не спала, за компютером сиділа та ще і ця горошина так муляла. А тут кастинг. Який ще кастинг ?

Попелюшка: А я тільки з балу. Ох добряче відірвалась.. Вся тусовка була у відпаді. Всю ніч тусувала, Додому гнала туфлю загубила. А ще роботи: горох перебрати, в класах позамітати, мусор повикидати а то як мачуха зявиться перепаде на горіхи.

Принцеса на горошині; Ой , дівчата, не можу тут довго затримуватись. Мене в онлайні чекають. Там такі принци, такі принци. І уявляєте багато з другої школи. Такі круті, такі джентельмени. Трохи правда безграмотні, але хіба це принцу заважає…

Попелюшка: І я спішу на «веселу ферму».  Не встигла яйця позбирати щоб бонуси отримати.

Білосніжка: А я в інсаграмі з гномами переписуюсь, як вони там без мене… Дюймовочко, а ти чого мовчиш, ти ж у нас староста тож і придумай, як нам з цієї халепи викрутитись.

Дюймовочка. Оце слухаю вас і диву дивують. Як ви хочете отаманшу перехитрити. Щоб нас поскоріш відпустили нам слід їй показати, що ми повний отстой, а то нафуфирились тут..Є у мене один план / шушукаються/

/ входить отаманша/

Атаманша: Ну що, крошки, до кастингу готові, тоді  почали. / звучить мелодія, принцеси проходять як моделі, але незграбно і стають до танцю/

Мелодія 6 / «Танець принцес». /

Атаманша: І хто тепер так танцює, Проект не дивитесь «Танці з зірками?».  Геть від життя відстали. Сірість допотопна . Ось як треба. Гей де ви там, розбійнички.

Мелодія 7 Танець розбійників

Атаманша: Ось так треба.. /звертається до розбійників/ на проект їх  «зважені та щасливі»

/ розбійники виводять красунь, залишається Василиса/ /

Дюймовочка Ваше капосне височиство . Ми вам подарунок приготували.

Атаманша. Це вже корупція.. Давай ,валяй, свій подарунок.

Мелодія 8_________________________

Дюймовочка / простягає дзеркальце/ Ось вам, чарівне дзеркальце, в Білосніжки віджала. Воно вам усю правду скаже і все покаже. А ось і заклинання ./ шепоче атаманші на вухо/

Атаманша./бере дзеркало/ Ну ти  молодець. «Світ мій дзеркальце скажи і всю правду розкажи, хто на світі всіх біліше , хто на світі всіх хитріше» А ти впевнена, що це саме те заклинання?

/ голос за кадром./ Ти прекрасна , слів нема. Та у світі є біліша, і чарівніша й хитріша. Відіслала ти її куда ?

Атаманша: Не поняла…. Це про кого? Шо ? Снігурка ?! Як Снігурка, вона ж заборонена по декомунізації . Я її сплавила, вже й не памятаю куди…

Дюймовочка; А ти в дзеркало глянь.

Атаманша; Ну і що я там побачу. Світ мій дзеркало скажи і всю правду доложи . де Снігурочка живе , на якому ПМЖ ?

 

 

 

Дія -4.

Мелодія 9_________________________

(двоє людей - японців в кімоно, які «прикрашають» «ялинку».)

японець: Каміліка, бац-бац соснуку!

/ голос з-за кадру /: Каміла.  давай прикрашати ялинку,

Японка: Ага, ага! Влад  самурай!

/ голос/: Звичайно, Влад , ти шустріший ти і прибирай

Японці (разом): Ікебана, банзай!

(Входить Дід Мороз на роликах., . одягнений в кімоно. )

Дедук Мороки: Банзай, покемони!

/ голос/: Привіт друзі

Японці (разом): банзай Дедукі Мороки

/ голос/: Привіт Дід Мороз. Ми раді тебе бачити !

Японка Морозяка! Хась – зась Кімоно!

/ голос/: Холодно на вулиці.! Роздягайся. Будемо святкувати Новий рік .

японець:  Дедукі Мороки кі Снігуракі!

/ голос/: Дід Мороз , а де твоя Снігурочка?.

Дід мороз  : Харакірі Снєгуракі .

/ голос/: Вона прийде пізніше , а ось і вона .

/заходить Снігурочка під мелодію , теж у кімоно/

Снігурка  .Банзай,  Дедукі , харакірі кукарекі?

/ голос/: привіт дідусю. Десь щез наш півник, новорічний талісман.

Дід мороз  Я отправлякі на сахаракі

/ голос/: я його відправив в другу школу

японець: Дзин! Дзян, бянь.

/ голос/: Пора відправлятись і нам в гості 

Японка! Хась – зась ля-ля-ля!

/ голос/ Давайте заспіваємо нашу новорічну пісеньку .

Японці (разом): Хеа , хеа ,  хао. хао  , кія  хао , бем .

                            Міа, міа, мао, мао , кія  мао  рем

/ голос / У лісі , лісі , темному , де ходить хитрий лис , росла собі ялиночка і зайчик з нею ріс .

Мелодія 10  (танець японський.)

/кланяються-  заходять всі

Мелодія 11_________________________

Отаманша: Це ти Снігурка?

Снігурочка. В Японії я Снєгуракі, ти ж мене туди відправила. А це ось Дедукі Морокі. Який же новий рік без нас.

Мері Попінс. Друзі, віє вітер перемін. Тож готуйтеся до змін. Принесе удачу вам новорічний талісман. 

Ватсон.  Шерлок, а де же талісман?

Шерлок.  Ватсон дедукція велика сила. І ми правильно прийшли по сліду. Він в цьому залі..

Всі: Хто !

Мелодія 12____ спів півня _____________________

з мішка вилазить півник/

Півник: Ну Що, з»їсти мене зібралась. У пакость лісова./ киває на атаманшу/

Атаманша. Це ж моя дієта !

Мері. Ні, це мій подарунок вам у  Новорічну ніч.

Півник. Ку-ку-рі-ку. З новим Роком Вас усіх, Хай кругом лунає сміх. Ку-ку-рі-ку

Хлопчик. Та ви що який Півник Це ж було у минулому році. Це ж рік Жовтої собаки.

Дівчинка. Так але за японським календарем новий рік ще не прийшов.

Півник./ переодягає шапку-вушанку/ Нема проблем Гав-гав-гав Не ловіть сьогодні гав. Півника хутчіш варіть . Хай кругом лунає сміх. Гав, гав, гав!

Снігурочка. З Новим вас 2018 роком ! Роком Жовтого Собаки! Хай принесе вам всім удачу . І щоб почувались ми грошовито, як японці !!!!

Всі: З Новим Роком!

Фінальна пісня

Ватсон: Хвилиночку! А де ж гроші, підвищена зарплата?

Холмс: корупція сер, корупція, в минулому році слід було у півника питати, а тепер ,що з нього візьмеш !!!!

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
10133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку