нтегрований урок (математика, природознавство) Тема. "Подорож до лісу у рідному краї."

Про матеріал

Розробка інтегрованого уроку (математика, природознавство) Тема. "Подорож до лісу у рідному краї."Письмова нумерація чисел 1 - 100. Записування чисел під диктовку. Порівняння виразів. Складання і розв язування задач на знаходження невідомого доданку. Рослини рідного краю. Їх охорона.

Перегляд файлу

Інтегрований урок (математика, природознавство, )

 

Тема.   Подорож до  лісу у рідному краї.

 

         Математика: Письмова нумерація чисел 1 -  100.Записування чисел під диктовку. Порівняння виразів. Складання і розв язування задач на знаходження невідомого доданку.

 

         Природознавство:  Рослини  рідного краю. Їх охорона.

 

Мета: узагальнити знання учнів про додавання і віднімання в межах 20, знання про світ живої природи. Вчити учнів записувати числа під диктовку. Формувати вміння вміння розв’язувати вирази та задачі. Навчити виготовляти з геометричного матеріалу шпаківню.                                       

 

 Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення учнів, кмітливість Виховувати бережне ставлення до природи.

 

Тип уроку: урок-подорож

 

Вид уроку: інтегрований

 

Обладнання: проектор, ілюстрації, картки, заготовки для шпаківні.

 

                                Хід уроку.

 

І. Організація класу.  

 

1.    Привітання 

 Хто нічого не помічає,

Той нічого не вивчає.

Хто нічого не вивчає,

Той завжди рюмсає і скучає.

Працюємо старанно, 

щоб почути у кінці, 

що у нашому 1- му класі    

діти просто молодці.     

 

2.Психологічне настроювання.

 

- А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, мені, поверніться до наших гостей, подаруйте їм. Адже усмішка ще:

- прикрашає обличчя;

- підвищує настрій;

- сприяє добрим стосункам з оточуючими;

- допомагає знайти нових друзів;

- і навіть деколи, допомагає здійснювати бажання.

 

 ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань.

 

У нас сьогодні незвичайний урок.  Помандруємо ми  з вами до весняного лісу. І що ж ми чекаємо від уроку?

     Веселі і життєрадісні діти 1- А класу, які йдуть подорожувати до лісу, щоб помилуватися природою, погратися, подихати свіжим повітрям та погодувати птахів та тварин.

 - Які листяні рослини ростуть у нашому краї?

- Які дерева утворюють хвойні ліси?

- Які їстівні гриби тобі відомі?

1.     Хвилинка каліграфії.

2. Робота з натуральним рядом чисел. Математичний диктант.

Завдання:

- Яке число стоїть між числами 23 і 25?

- Назвіть попередні числа: 56,77.

- Назвіть «сусідів» чисел: 20, 41.

- Назвіть числа, більші за число 8.

- Назвіть числа менші ніж 3.

- Назвіть найменше з вивчених чисел. Найбільше.

 

3.Усна лічба.

 1.У садок до годівниці

Прилетіли три синиці,

Потім ще чотири птиці.

Скільки птиць на годівниці? (7)

2.Три овечки коло гречки,

На лужку ще три овечки.

Полічи овечок цих.

Скільки разом їх усіх? (6)

 5.На травиці біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, троє чорних.

Скільки їх усіх? (5)

6.По дорозі зайчик біг.

Ніс п’ять яблук на обід.

Одне впало, закотилось.

Скільки яблук залишилось? (4)

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Оголошення теми і мети уроку.

2.Практична робота над задачею.

       З однієї берези зібрали за день 5 л соку, а з другої – на 3 л більше. Скільки літрів березового соку зібрали з другої берези? А скільки з двох беріз?

 3. Гра « Мікрофон»

  І так в подорож наша триває ! І першу ми зустрічаємо квітку кульбабку.

Квіточка на своїх пелюсточках подарувала вам цифри від 10……до……. 100.   Визначте, скільки в них десятків, скільки одиниць?

  • - Чи росте у нас кульбабка?
  • - Коли вона зацвітає?
  • - Для чого літають парашутики?

4. Робота над прикладами

 

12-2+5                      4+6+7

5+5+5                       13-10-8

15-1-1                       19+1-10 Фізкультхвилинка.

 1.      Якщо ти не збираєш великих букетів квітів, сплесни у долоні над головою.

2.      Якщо ти ніколи не залишаєш сміття у лісі, на березі річки – тупни ногами.

3.      Якщо ти хочеш більше знати про природу навколо себе, то підніми руки.

4.      Якщо ти підібрав приблудне кошеня, собачку, або допоміг іншим чином якійсь тварині – простягни руки вперед.

5.      Якщо ти переконаний, що треба кожній людині піклуватися про природу, все живе – простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки. Ось так, як ви дружно взялися за руки, ми будемо єдині у прагненні зберегти нашу природу.

ІІІ.  Узагальнення  знань учнів.

     1 . Читання вірша про ромашку с. 75

          -  Які ще лікарські рослини ви знаєте?

           - Що ви знаєте про їхні лікувальні властивості?

          -  Які лікарські рослини заготовляють на зиму вдома?

    2. Гра - змагання

       Квітка пролісок кличе у бій тих, то гарно знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.( виходять два учні і задають один одному приклади із таблиці додавання і віднімання в межах 10).

 3.  Самостійна робота

Підсніжники  принесли такі завдання:

 Учні працюють з картками за партами.

 

                                          Релаксація

Зараз ми з вами перенесемось на берег океану. (звучить спокійна музика з шумом моря). Заплющте очі, уявіть, що ви лежите на теплому пісочку, подуває теплий вітерець. Прозора синя вода омиває ваші ніжки, десь вдалині пливе кораблик. Уявіть його. Він білосніжний, великий, гарний. Уявили? На кораблі стоїть капітан, одягнений у білу форму, він посміхається і махає нам рукою. Посміхніться йому. А зараз ще раз вдихніть свіже морське повітря. Помацайте тепленький пісочок і повертайтесь у клас. Відкрийте очі і сядьте рівненько.

 

      4. Практична робота з геометричним матеріалом.

Складання кораблика з геометричних фігур.

    5. Звернення квітів до дітей.

 Квіти звертаються до вас:

«Ми б завжди були щасливі

І пахучі, і красиві,

Якби в полі, в лісі, в лузі

Бачили нас тільки друзі.

Ті, які б нас не топтали,

Без потреби не зривали.

А на клумбах вдома, в школі

Висівали нас доволі,

Доглядали, поливали.

Ми б красу їм дарували!»

    6. Розповідь вчителя про рослини рідного краю занесені до Червоної книги.

 V.  Підсумок уроку.

- Чи спрадилися наші очікування?

- А на кінець уроку за вашу активну роботу весна також підготувала для вас подарунок .( Наклейки з квітами) Так будьте завжди здоровими та   не шкодьте рослинам і господь буде завжди з вами. До нових зустрічей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    Особливості

 

    інтегрованих та бінарних уроків

 

Планконспект  інтегрованого уроку

 

      (математика, природознавство)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчителя ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Дзигівка:  Корнієнко Оксани Миколаївни

 

docx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
1492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку