14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

розробка уроку з математики

Про матеріал

Розробка уроку з математики для першого класу за оновленою програмою з використанням підручника Рівкінд на тему "Збільшення (зменшення числа на кілька одиниць"

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

відкритого уроку з математики у 1 класі на тему «Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць»

 

 

Вчитель ФУРДЬ  М.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-2016 р.-

Мета. Формувати обчислювальні навички в межах вивчених виразів. Розкрити зміст понять «збільшити (зменшити) на..». Вчити складати і розвязувати задачі на збільшення і зменшення чисел на кілька одиниць. Розвивати кмітливість та обчислювальні навички учнів. Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

Обладнання. Зображення Колобка, геометричний матеріал, презентація до теми.

Хід уроку.

  1. Організація учнів до уроку.

Привітання гостей.

Ознайомлення з девізом уроку.

Вправно ми рахуємо, швидко ми міркуємо,

Акуратно пишем всі, нам знання потрібні всім.

  1. Актуалізація опорних знань.

А) Усний рахунок.

Спекла бабуня Колобка і поклала на вікно. Аж тут налетів Вітер і завертівся навколо. «Чому ти тут розсівся, круглобокий?Ану ходім швидше знання здобувати!»

 Дидактична гра «Посади ліс»

Покотився Колобок лісом і одночасно компоненти дії додавання і віднімання повторює.

Б) Математичний диктант

На скільки 5 більше від 4?

На скільки 2 менше, ніж 4?

8-5

3+1

Наступне число до 4

3+3

9-2

Число, яке стоїть перед 9

Записати число, яке більше від 8 і менше від 10

Записати число на 1 більше  від 9

Прочитайте записані числа . Це натуральний ряд чисел.

В) Дидактична гра «Задумане число»

Користуйтеся записаним числовим рядом.

Я задумала число. Воно на 1 більше, ніж 5.

На 1 менше, ніж 8.

Я задумала 2 числа. Якщо їх додати, то одержимо 8.

Я задумала 2 числа, якщо їх відняти, буде 3.

Б) Каліграфічна хвилинка.

6.

Це   одноцифрове число.

Складається з …

Менше за… Більше за….

Наступне до… попереднє до… Пропишіть рядочок цифри 6.

В) Встановлення пропущених знаків.

Зайченята-стрибунята хочуть з вами, дітки, гратись.

У ці приклади на дошці стрибунята сіли.

Подивіться, які знаки собою прикрили.

  1. Вивчення нового матеріалу.

А)Робота з лічильним матеріалом.

Викладіть у верхньому рядку 3 яблука.

Внизу на 1 більше.

Що це означає? Скільки яблук одержали? Яку дію виконали?

3+1=4

Викладіть у верхньому рядку 4 предмети.

Внизу – на 1 менше.

Що ви зробите? Менше чи більше стало? Чому?  4-1=3

Б) Робота з підручником ст. 58, завдання 1

Фізкультхвилинка

4. Закріплення вивченого  матеріалу. 

А) Ілюстрування задачі 2 , с. 58

Б) Задача 4 на с. 29 у зошиті з друкованою основою.

В)Дидактична гра «Рибалочки»

Г) Віршовані задачі.

На лужку пасуться гуси, їх пасе мала Маруся.

5 гусей вже біля броду, 3 вже зайшли у воду. 

Ми попросимо дітей полічити всіх гусей.

 

Мчить на санчатах 5 малят.

4 дівчата. Скільки хлопят?

Д) Дидактична гра « Тік-так, це так!»

Я вважаю, що 9-3=7

Я думаю, що чотирикутник має 4 сторони, 3 вершини і 2 кути.

Я впевнена, що числа при додаванні називаються перший доданок, другий доданок, сума.

Я стверджую, що у 2 зайців разом 5 вух.

Г) геометричний матеріал.

5. Підсумок уроку.   

docx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку