Нумерація круглих чотирицифрових чисел. Одиниці вимірювання довжини. Задачі на спільну роботу. Трикутник

Про матеріал
Урок математики у 3 класі, що працює за науково-педагогічним проєктом "Інтелект України"
Перегляд файлу

                                                       Урок математики

                 проведений у 3  класі за науково-педагогічним проектом

                                                       «Інтелект України»

 

Тема. Нумерація круглих чотирицифрових чисел. Одиниці вимірювання довжини. Задачі на спільну роботу. Трикутник.

Мета. Продовжувати формування вміння читати й записувати чотирицифрові числа, досліджувати задачі на спільну роботу, на знаходження периметра рівностороннього трикутника; удосконалювати навички усного обчислення двоцифрових чисел із переходом через розряд, кратного порівняння чисел  та  дії з іменованими числами. Вчити сприймати інформацію, відтворювати  її; розвивати  кмітливість, винахідливість, уміння аналізувати , оцінювати результати своєї діяльності. Збагачувати особистість, уміння бачити, формувати вміння працювати фронтально, самостійно; зберігати здоров’я учнів за рахунок здоров’язбережувальних технологій.

Розвивати математичне  мовлення, обчислювальні навички, увагу, пам’ять, розумову активність, логічне мислення. Виховувати інтерес до вивчення математики, любов до природи та її багатств.

 

 

Освітня галузь

                                         Очікувані результати

 

Математична

Оперує, досліджує, вивчає властивості чотирицифрових чисел,

алгоритми здійснення дій з іменованими числами; особливості

порівняння чисел за допомогою променя; повторює алгоритми

розв’язування задач на зведення до одиниці, спільну роботу, досліджує властивості трикутників.

Порівнює величини, об’єкти навколишнього світу за допомогою

алгоритмів порівняння за числовим променем; використовує іменовані

числа як характеристики кількісних властивостей об’єктів навколишнього середовища;  використовує знання про геометричні фігури.

Критично оцінюю дані та власну математичну діяльність

Здійснює взаємо- та самооцінку виконаного завдання; аналізує виконання завдань; установлює достатність величин для розв’язування задач

 

Соціальна і здоров’я-

збережувальна

 

Знає, володіє інформацією про здоровий спосіб життя, збереження

здоров’я. Виконує на уроках вправи здоров’язбережувальної тематики.

Знає правила поведінки в соціумі: у транспорті, у громадських місцях,

удома. Толерантно спілкується зі старшими, рідними, однолітками,

однокласниками. Дотримується правил гігієни

 

Мистецька

Усвідомлюють себе особистістю,навчають цінуватипрекране,. Сприймають аудіо та відеоматеріали.

 

Фізкультурна

Виконують вправи фізкультхвилинок, виконують здоров’язбережувальні вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                План  уроку

І . Організаційний момент

                                   Стали , дітки, підтягнулись

                                   Один одному так щиро посміхнулись.

                                   На урок старання  не забудьте взяти.

                                   Тож сідайте, починаєм працювати.

Девіз уроку: Працюй наполегливо,

                       швидко, старанно,

                       щоб жодна хвилинка

                       не втратилась марно.

 

ІІ. Перевірка домашньої роботи.

  •          А зараз пропоную продемонструвати вашу готовність до уроку і звірити домашнє завдання .  Розгорніть домашні зошити. Відповіді на запитання на екрані .

 

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності.

-Діти, сьогодні у нас незвичайний урок.  Щоб дізнатися про що ми будемо говорити, прочитаймо разом тему уроку і визначимо завдання до нього .

 

  1.  ІV. Повідомлення теми та мети уроку. Робота над новим матеріалом

 

        Отже, сьогодні ми будемо продовжувати працювати над темою уроку – це

«Нумерація круглих чотирицифрових чисел. Одиниці вимірювання довжини та задачі на спільну роботу.»

 

  1. Наша помічниця, Чарівниця Чисел , яка знає все про цифри та числа, знає розряди і класи пропонує попрацювати в таблиці, використовуючи  кольорові олівці:
  •          Піднесіть олівець червоного кольору, в таблиці зафарбуйте числа, у яких в розряді десятків- цифра, що позначає найменше натуральне число.
  •          Олівець зеленого кольору – в розряді десятків, цифра , що не є натуральним числом.
  •          Синього кольору  - цифра розряду десятків дорівнює цифрі розряду одиниць.
  •          Жовтого кольору – цифра розряду сотень на 4 більша від цифри розряду десятків.

 

  1. Каліграфічна хвилинка.  Виписати з таблиці 4 числа, у яких цифра розряду сотень –це найменше натуральне число. Поділіть на класи і прочитайте.

 

  1.  Вправа «Фотоапарат»  Перегляньте відео , запам’ятайте , відтворіть з пам’яті. Виконайте завдання Мудрої Сови, переведіть більші іменовані числа в менші.

 

  1. Наш Торнадо пропонує позмагатися в швидкісній лічбі. Усно знайдіть суму чисел, результат запишіть у зошит.

 

  1.  Щоб швидко обчислювати вирази, познайомимося з інформацією від  Вундер Кота.  Прочитаймо разом в повільному темпі, в швидкому, відтворіть з пам’яті . Розв’яжіть вирази в завданні 5 самостійно. Взаємоперевірка.

 

  1. І знову Мудра Сова пропонує нам повторити вивчене. Прочитайте, прискорюючи темп. Відтворіть з пам’яті.   Робота в парах . Учні отримали картки з виразами.

 

  •          Користуючись числовим променем , визначте, які з них істинні та хибні. Кожна група викладає тільки істинні на дошці.
  •          Фізкультхвилинка для покращення зору.

7.   Виконаємо завдання Розумнички, вона дуже любить розв’язувати задачі і сьогодні пропонує продовжити вчитись розв’язувати задачу на спільну роботу. Задача 10. Розв’яжемо задачу на спільну роботу за арифметичними ліями з поясненнями першим способом.

 

  •          Прочитайте задачу самостійно, уявляючи про що в ній розповідається.
  •          Так про що наша задача?
  •          Читаємо задачу  і виділяємо ключові слова та складаємо короткий запис умови.
  •          Повторимо за коротким записом запитання задачі.
  •          Зможемо ми відразу відповісти на запитання нашої задачі? Чому Запишемо розв’язання.
  •          А як можна записати виразом?

  Фізкультхвилинка

 

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1.       Допоможемо Суперромбику виконати завдання..

Прочитайте завдання.

  •          Який трикутник називають рівностороннім?
  •          Давайте практично подивимось,як це протягнутий тричі навколо трикутної ділянки.

  (Робота в парі)

  •          Уявімо, що ділянка землі трикутної форми це рівносторонній трикутник. А  дрот ,це наша нитка.  Протягніть тричі нитку навколо трикутника.
  •          Де треба більше дроту, коли 1 раз  протягнули, чи коли тричі?
  •          Повертаємось до нашого завдання.
  •          Як же нам знайти скільки метрів дроту використано?
  •          Складем план розв’язання завдання.
    1.      50*3=150(м) Р трикутника
    2.      150*3=450(м)

VІІ.  Домашнє завдання.

         С.55 виконати завдання 1.2.3

VІІІ. Підсумок уроку.

        Отже наш урок добігає кінця. Мені було приємно з вами працювати, ви молодці. Складемо з вами піраміду нашої роботи. Оберіть цеглину лего, вийдіть до дошки і приєднайте її до великої піраміди .

       

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 грудня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку