Урок математики
проведений у 3 класі за науково-педагогічним проектом
«Інтелект України»
Тема. Нумерація круглих чотирицифрових чисел. Одиниці вимірювання довжини. Задачі на спільну роботу. Трикутник.
Мета. Продовжувати формування вміння читати й записувати чотирицифрові числа, досліджувати задачі на спільну роботу, на знаходження периметра рівностороннього трикутника; удосконалювати навички усного обчислення двоцифрових чисел із переходом через розряд, кратного порівняння чисел та дії з іменованими числами. Вчити сприймати інформацію, відтворювати її; розвивати кмітливість, винахідливість, уміння аналізувати , оцінювати результати своєї діяльності. Збагачувати особистість, уміння бачити, формувати вміння працювати фронтально, самостійно; зберігати здоров’я учнів за рахунок здоров’язбережувальних технологій.
Розвивати математичне мовлення, обчислювальні навички, увагу, пам’ять, розумову активність, логічне мислення. Виховувати інтерес до вивчення математики, любов до природи та її багатств.
Освітня галузь |
Очікувані результати
|
Математична |
Оперує, досліджує, вивчає властивості чотирицифрових чисел, алгоритми здійснення дій з іменованими числами; особливості порівняння чисел за допомогою променя; повторює алгоритми розв’язування задач на зведення до одиниці, спільну роботу, досліджує властивості трикутників. Порівнює величини, об’єкти навколишнього світу за допомогою алгоритмів порівняння за числовим променем; використовує іменовані числа як характеристики кількісних властивостей об’єктів навколишнього середовища; використовує знання про геометричні фігури. Критично оцінюю дані та власну математичну діяльність Здійснює взаємо- та самооцінку виконаного завдання; аналізує виконання завдань; установлює достатність величин для розв’язування задач
|
Соціальна і здоров’я- збережувальна
|
Знає, володіє інформацією про здоровий спосіб життя, збереження здоров’я. Виконує на уроках вправи здоров’язбережувальної тематики. Знає правила поведінки в соціумі: у транспорті, у громадських місцях, удома. Толерантно спілкується зі старшими, рідними, однолітками, однокласниками. Дотримується правил гігієни
|
Мистецька |
Усвідомлюють себе особистістю,навчають цінуватипрекране,. Сприймають аудіо та відеоматеріали.
|
Фізкультурна |
Виконують вправи фізкультхвилинок, виконують здоров’язбережувальні вправи.
|
План уроку
І . Організаційний момент
Стали , дітки, підтягнулись
Один одному так щиро посміхнулись.
На урок старання не забудьте взяти.
Тож сідайте, починаєм працювати.
Девіз уроку: Працюй наполегливо,
швидко, старанно,
щоб жодна хвилинка
не втратилась марно.
ІІ. Перевірка домашньої роботи.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
-Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Щоб дізнатися про що ми будемо говорити, прочитаймо разом тему уроку і визначимо завдання до нього .
Отже, сьогодні ми будемо продовжувати працювати над темою уроку – це
«Нумерація круглих чотирицифрових чисел. Одиниці вимірювання довжини та задачі на спільну роботу.»
7. Виконаємо завдання Розумнички, вона дуже любить розв’язувати задачі і сьогодні пропонує продовжити вчитись розв’язувати задачу на спільну роботу. Задача 10. Розв’яжемо задачу на спільну роботу за арифметичними ліями з поясненнями першим способом.
Фізкультхвилинка
VІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Прочитайте завдання.
(Робота в парі)
VІІ. Домашнє завдання.
С.55 виконати завдання 1.2.3
VІІІ. Підсумок уроку.
Отже наш урок добігає кінця. Мені було приємно з вами працювати, ви молодці. Складемо з вами піраміду нашої роботи. Оберіть цеглину лего, вийдіть до дошки і приєднайте її до великої піраміди .