Цю діагностувальну роботу з математики №1 у 3 класі можна провести після теми "Повторення вивченого в 2 класі" за підручником Наталії Листопад. Вважаю, що вона стане у нагоді вчителям третіх класів.
2. Знайди значення виразу в * 6 + 29, якщо в = 4, в = 1, в = 2, в = 0. Якщо в = 4, то в * 6 + 29 =Якщо в = 1, то в * 6 + 29 =Якщо в = 2, то в * 6 + 29 =Якщо в = 0, то в * 6 + 29 =
Номер слайду 4
3. Побудуй прямокутник, довжина якого дорівнює 6см, а ширина – утричі менша. Обчисли периметр цього прямокутника.
Номер слайду 5
4. У садку росло 3 груші, а слив – на 9 більше. У скільки разів більше слив, ніж груш, росло у садку ?
2. Знайди значення виразів 57 + 12 : а, якщо а = 3, а = 1, а = 4, а = 2. Якщо а = 3, то 57 + 12 : 3 =Якщо а = 1, то 57 + 12 : 1 =Якщо а = 4, то 57 + 12 : 4 =Якщо а = 2, то 57 + 12 : 2 =
Номер слайду 8
3. Побудуй прямокутник, ширина якого дорівнює 3см, а довжина – удвічі більша. Обчисли периметр цього прямокутника.
Номер слайду 9
4. На полиці в магазині лежить 15 булочок із вишнями, а з яблуками – утричі менше. На скільки більше булочок із вишнями, ніж з яблуками, лежить на полиці?