Матем. 08.10
Тема: Вираз. Значення виразу. Додавання й віднімання.
ОР: читає і записує математичні вирази; обчислює значення виразів на 1 дію; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; застосовує склад числа при обчисленні виразів; відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; розв’язує завдання з логічним навантаженням.
Хід уроку:
І. Ок
Ми сьогодні гратимемо в гру «Знатоки»
ІІ. АОЗ
Перше завдання від Олі з Києва.
Вона загадала нам число, яке позначається цифрою, що схожа на перевернутий стільчик.
Так, це 4.
Побіжний перегляд, похвала.
Обираємо королеву.
Наступний лист від Петрика з Плесни. Його завдання таке: він запитує, під яким номером курсує автобус з Шепетівки до Плесни? (10)
Порахуймо від 2 до 10 і в зворотному порядку.
Наступне завдання від Кирила Семеновича зі Львова.
Він просить, щоб ми записали цифрою, скільки букв у слові село (4)
В якому класі ви навчаєтеся? (1)
Кирило Семенович надкусив яблуко й воно стало схоже на цифру. Запишіть, на яку цифру стало схоже його яблуко. (5)
Кирило Семенович дуже товариська людина, товаришує зі своїми сусідами і просить, щоб ви записали «сусідів» цифри 3.
Перевірка з дошки.
ІІІ. ПТ
Марія Аркадіївна з Чернігова надіслала лист, в якому написала слово вираз.
Вам відоме це слово?
Сьогодні на уроці я вас познайомлю з виразом.
ІV. Вивчення теми
Наступний лист від Оксанки з Хмельницького
Підручник, с. 23, №2
Він просить вас скласти вирази за малюнками й записати їх на дошці.
Фізкультхвилинка
Наступний лист від Євгена Баранова, відомого боксера.
Він каже, щоб мати гарний фізичний стан, потрібно займатися спортом. Що ж він нам зараз пропонує?
Так, відпочинок. Але відпочинок не простий, а боксерський.
V. Закріплення
1. Віршовані задачі. Складання й обчислення виразів в зошитах.
Наступне завдання від Бориса Володимировича з Шепетівки. Він дуже любить писати віпші. Ось і нам написав….
П’ять фломастерів у Жені,
Взяв він жовтий і зелений.
А в коробці, на столі
Залишилось тільки … .
5-2=3
У Катюші є три грушки,
Дві їй ще дала подружка.
Скільки має грушок
дівчинка Катюша?
3+2=5
На галявці, під дубочком
Відшукав кріт два грибочки.
До осини підійшов
Там великий гриб знайшов!
Всі до кошика поклав
Скільки кріт грибів зібрав?
2+1=3
Із городу до хатини
Цап приніс 5 капустин.
На ослінчику присів
І одну смачненьку з’їв,
5-1=4
2.Робота в групах
Наступний лист від Ганни Петрівни з Черкас.
Вона пропонує вам LEGO
Учні мають по дві цеглинки блакитного або жовтого кольору.
Об’єднуються в групи.
Правила роботи в групах.
Поставити на картках відповідний знак + чи –
Перевірка.
Ще один лист від Ніни Орестівни з села Орлинці.
Вона влаштує змагання. В геометричних фігурах вам потрібно написати цифру, що вказує на кількість кутів цієї фігури.
Робота в парах.
Вперед.
Перевірка.
VІ. Рефлексія
Біц-опитування
Від Тетяни Миколаївни з Шепетівки.
Щоб число збільшилося, треба … (+)
Щоб число зменшити, треба … (-)
2+2 – це … (вираз)
Де знадобляться вам ці знання в житті?
Подяка за урок.