НУШ 1 клас Математика Тема "Вираз. Значення виразу. Додавання й віднімання."

Про матеріал
ОР: читає і записує математичні вирази; обчислює значення виразів на 1 дію; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; застосовує склад числа при обчисленні виразів; відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; розв’язує завдання з логічним навантаженням.
Перегляд файлу

Матем.      08.10

Тема: Вираз. Значення виразу. Додавання й віднімання.

ОР: читає і записує математичні вирази; обчислює значення виразів на 1 дію; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; застосовує склад числа при обчисленні виразів; відтворює послідовність чисел у межах сотні;  читає і записує числа; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; розв’язує завдання з логічним навантаженням.

Хід уроку:

І. Ок

Ми сьогодні гратимемо в гру «Знатоки»

ІІ. АОЗ

  1. Каліграф. Хв.

Перше завдання від Олі з Києва.

Вона загадала нам число, яке позначається цифрою, що схожа на перевернутий стільчик.

Так, це 4.

Побіжний перегляд, похвала.

Обираємо королеву.

  1. Усний рахунок

Наступний лист від Петрика з Плесни. Його завдання таке: він запитує, під яким номером курсує автобус з Шепетівки до Плесни? (10)

Порахуймо від 2 до 10 і в зворотному порядку.

  1. М.д.

Наступне завдання від Кирила Семеновича зі Львова.

Він просить, щоб ми записали цифрою, скільки букв у слові село (4)

В якому класі ви навчаєтеся? (1)

Кирило Семенович надкусив яблуко й воно стало схоже на цифру. Запишіть, на яку цифру стало схоже його яблуко. (5)

Кирило Семенович дуже товариська людина, товаришує зі своїми сусідами і просить, щоб ви записали «сусідів» цифри 3.

Перевірка з дошки.

ІІІ. ПТ

Марія Аркадіївна з Чернігова надіслала лист, в якому написала слово вираз.

Вам відоме це слово?

Сьогодні на уроці я вас познайомлю з виразом.

 ІV. Вивчення теми

  1. Пояснення вчителя

Наступний лист від Оксанки з Хмельницького

Підручник, с. 23, №2

  1. Наступний лист від Володимира з Дніпра.

Він просить вас скласти вирази за малюнками й записати їх на дошці.

Фізкультхвилинка

Наступний лист від Євгена Баранова, відомого боксера.

Він каже, щоб мати гарний фізичний стан, потрібно займатися спортом. Що ж він нам зараз пропонує?

Так, відпочинок. Але відпочинок не простий, а боксерський.

V. Закріплення

1. Віршовані задачі. Складання й обчислення виразів в зошитах.

Наступне завдання від Бориса Володимировича з Шепетівки. Він дуже любить писати віпші. Ось і нам написав….

П’ять фломастерів у Жені,

Взяв він жовтий і зелений.

А в коробці, на столі

Залишилось тільки … .

 

5-2=3

 

У Катюші є три грушки,

Дві їй ще дала подружка.

Скільки має грушок

дівчинка Катюша?

 

3+2=5

На галявці, під дубочком

Відшукав кріт два грибочки.

До осини підійшов

Там великий гриб знайшов!

Всі до кошика поклав

Скільки кріт грибів зібрав?

2+1=3

Із городу до хатини

Цап приніс 5 капустин.

На ослінчику присів

І одну смачненьку з’їв,

5-1=4

 

2.Робота в групах

Наступний лист від Ганни Петрівни з Черкас.

Вона пропонує вам LEGO

Учні мають по дві цеглинки блакитного або жовтого кольору.

Обєднуються в групи.

Правила роботи в групах.

Поставити на картках відповідний знак + чи –

Перевірка.

  1. Геометричні фігури

Ще один лист від Ніни Орестівни з села Орлинці.

Вона влаштує змагання. В геометричних фігурах вам потрібно написати цифру, що вказує на кількість кутів цієї фігури.

Робота в парах.

Вперед.

Перевірка.

VІ. Рефлексія

Біц-опитування

Від Тетяни Миколаївни з Шепетівки.

Щоб число збільшилося, треба … (+)

Щоб число зменшити, треба … (-)

2+2 – це … (вираз)

Де знадобляться вам ці знання в житті?

Подяка за урок.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 жовтня
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку