5 клас. НУШ
Діагностична контрольна робота №1
Варіант 1
У завданнях 1-4 обери правильну відповідь із запропонованих (А-Г)
І рівень (3б)
-
(1б) Запиши цифрами: сімсот п’ять тисяч вісімдесят?
А. 70 580 Б. 700 580 В. 705 080 Г. 750 080
-
(1б) Яке з поданих чисел найбільше?
А. 5 м 2 дм Б. 5 м 2 дм 3см В. 5 м 3 дм Г. 5 м 3 см
-
(1б) Запиши дробом, яку частину фігури зафарбовано?
А. Б. В. Г.
ІІ рівень (3б)
-
(1б) Вибери число, що має у розряді десятків цифру 2.
А. 542 918 Б. 43 429 В. 17 543 Г. 923 415
-
(1б) Розв’яжіть рівняння:
1) х – 18 385 = 3274; 2) 27 · х = 8208.
-
(1б) Подай у кілограмах і грамах:
1) 4580 г; 2) 6001 г.
ІІІ рівень (3б)
-
Знайди значення виразу: (279 + 8164 : 26) • 38
ІV рівень (3б)
-
Прямокутник, одна зі сторін якого дорівнює 5 см, має такий самий периметр, як і квадрат. Сторона квадрата дорівнює 7 см. Знайди площу прямокутника.
5 клас. НУШ
Діагностична контрольна робота №1
Варіант 2
У завданнях 1-4 обери правильну відповідь із запропонованих (А-Г)
І рівень (3б)
-
(1б) Запиши цифрами: дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят.
А. 1275 Б. 12705 В. 12750 Г. 20750
-
(1б) Яке з поданих чисел найбільше?
А. 5 дм 3 см Б. 5 дм 3 мм В. 5 дм 2 см Г. 5 дм 2 см 3 мм
-
(1б) Запиши дробом, яку частину фігури зафарбовано?
А. Б. В. Г.
ІІ рівень (3б)
-
(1б) Вибери число, що має у розряді десятків цифру 4.
А. 542 918 Б. 43 429 В. 17 543 Г. 924 415
-
(1б) Розв’яжіть рівняння:
1) х – 13 296 = 8453; 2) х · 29 = 8932.
-
(1б) Подай у кілограмах і грамах:
1) 2070 г; 2) 4382 г.
ІІІ рівень (3б)
-
Знайди значення виразу: (187 + 8164 : 26) · 97
ІV рівень (3б)
-
Прямокутник, одна зі сторін якого дорівнює 3 см, має такий самий периметр, як і квадрат. Сторона квадрата дорівнює 6 см. Знайди площу прямокутника.