НУШ. Конспект уроку навчання грамоти: письмо. Тема "Письмо великої П"

Про матеріал

Мета: вчити писати велику букву П, склади, слова з нею; вправляти в написанні речень, в письмі під диктовку, в списуванні з друкованого тексту; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати каліграфічні навички письма, графічні навички письма; виховувати бажання дотримуватися гігієнічних правил письма; дослідити властивості води.

Шановні колеги. Хочу додати ідейку в конспект. Щось переглядала -перечитувала... Ну і там, де робота з фото, думаю, варто згадати, що колись фото робили з допомогою води.

Перегляд файлу

Навчання грамоти. Письмо.

Тема: Письмо великої букви П.

Мета: вчити писати велику букву П, склади, слова з нею; вправляти в написанні речень, в письмі під диктовку, в списуванні з друкованого тексту; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати каліграфічні навички письма, графічні навички письма; виховувати бажання дотримуватися гігієнічних правил письма; дослідити властивості води.

 

Хід уроку:

І. Організація класу

Заплющіть очі. Уявіть. Що ви пройшли скрізь водоспад. Одна краплинка залишилась на вашому чолі. Спіймайте її )))) Ось вона побігла по щічці, по шийці, запинилась на плечі, побігла по животику, бо вона дуже вас любить.

Коли вчитель говорить слова, діти – виконують рухи.

 

ІІ. Повідомлення теми, МНД

Діти, як ви гадаєте, хто буде гостею на нашому уроці письма? (Так, це краплинка.)

Але вона завітала до нас не одна, а зі своїми друзями-краплинками.

У них є для нас завдання. Вчитель знайомить учнів зі всіма завданнями на даний урок.

Всі завдання на краплинках:

  1. Відгадати тему уроку
  2. Робота з загадкою
  3. Каліграфічна хвилинка
  4. Складання речень
  5. Розгляд літер
  6. Написання літери вчителем
  7. Підготовчі вправи
  8. Робота в зошиті з друкованою основою
  9. Фізкультхвилинка
  10. Робота в зошиті з друкованою основою
  11. Валеохвилинка для очей
  12. Робота над словом
  13. Робота з фото
  14. Дослід з водою
  15. Підсумок

 

1 завдання відгадати, тему нашого уроку.

 

 

 

                         Тема уроку???

                               …авлик,

                                 …оліна,

                               …араска

 

 

 

 

 

Отже, тема нашого уроку….

 

Далі всі завдання будуть на краплинках, які вчитель готує заздалегідь.

 

ІІІ.  АОЗ

  1. Відгадування загадки. Робота зі словом-відгадкою.

Вранці намисто заблищало,

Всю траву воно заткало.

А пішли шукати їх вдень,

І ніяк їх не знайдем.

(Роса)

  • Поділіть слово на склади
  • Визначіть наголос
  • Визначіть кількість звуків; кількість голосних, кількість приголосних.
  • Назвіть перший звук.
  1. Каліграфічна хвилинка

Написання рядкової літери р

Обовязково вчитель прописує на дошці зразок. Побіжний перегляд, похвала.

  1. РЗМ

Складіть речення про дівчинку і росу. Дівчинці дайте імя на літеру П.

Наприклад, Поліна бігає по росі.

  • А хто з вас напише на дошці імя дівчинки?

Виникла ситуація, яка потребує вирішення.

Підсумок, зосередження уваги.

 

ІV. Вивчення нової теми

  1. Розгляд друкованої та писаної літер. Встановлення схожості та відмінності. Поелементний аналіз.
  2. Написання літери вчителем з детальним коментуванням

 

 

 

  1. Підготовчі вправи
  • Обведення збільшеного зразка в зошиті
  • Письмо мокрим пензликом
  1. Самостійна робота учнів: написання 3-5 літер; побіжний перегляд, індивідуальна допомога; дописування рядка
  2. Фізкульхвилинка

 

V. Закріплення

  1. Написання літери під тактування
  2. Показ учителем способу поєднання літери з іншими
  3. Самостійна робота учнів: написання складів, слів з виучуваною буквою
  4. Валеохвилинка для очей
  5. Робота над словом: виділення його з речення, яке діти записали у зошиті за зразком; поділ на склади, звуковий аналіз, запис його на дошці.
  6. РЗМ. Робота з фото.

Кого (що?) фотографував фотограф?

Що відбувається на фото?

Де зроблене фото?

Що робить фото привабливим?

Що псує це фото?

Хто фотограф?

Щоб ви змінили на цьому фото?

 

VІ. Дослід з водою

VІІ. Підсумок, рефлексія, зв’язок з життям

Вчитель Бондар Т. М.

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
2148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку