Мета: вчити писати велику букву П, склади, слова з нею; вправляти в написанні речень, в письмі під диктовку, в списуванні з друкованого тексту; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати каліграфічні навички письма, графічні навички письма; виховувати бажання дотримуватися гігієнічних правил письма; дослідити властивості води.
Шановні колеги. Хочу додати ідейку в конспект. Щось переглядала -перечитувала... Ну і там, де робота з фото, думаю, варто згадати, що колись фото робили з допомогою води.
Навчання грамоти. Письмо.
Тема: Письмо великої букви П.
Мета: вчити писати велику букву П, склади, слова з нею; вправляти в написанні речень, в письмі під диктовку, в списуванні з друкованого тексту; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати каліграфічні навички письма, графічні навички письма; виховувати бажання дотримуватися гігієнічних правил письма; дослідити властивості води.
Хід уроку:
І. Організація класу
Заплющіть очі. Уявіть. Що ви пройшли скрізь водоспад. Одна краплинка залишилась на вашому чолі. Спіймайте її )))) Ось вона побігла по щічці, по шийці, запинилась на плечі, побігла по животику, бо вона дуже вас любить.
Коли вчитель говорить слова, діти – виконують рухи.
ІІ. Повідомлення теми, МНД
Діти, як ви гадаєте, хто буде гостею на нашому уроці письма? (Так, це краплинка.)
Але вона завітала до нас не одна, а зі своїми друзями-краплинками.
У них є для нас завдання. Вчитель знайомить учнів зі всіма завданнями на даний урок.
Всі завдання на краплинках:
1 завдання відгадати, тему нашого уроку.
Тема уроку???
…авлик,
…оліна,
…араска
Отже, тема нашого уроку….
Далі всі завдання будуть на краплинках, які вчитель готує заздалегідь.
ІІІ. АОЗ
Вранці намисто заблищало,
Всю траву воно заткало.
А пішли шукати їх вдень,
І ніяк їх не знайдем.
(Роса)
Написання рядкової літери р
Обов’язково вчитель прописує на дошці зразок. Побіжний перегляд, похвала.
Складіть речення про дівчинку і росу. Дівчинці дайте ім’я на літеру П.
Наприклад, Поліна бігає по росі.
Виникла ситуація, яка потребує вирішення.
Підсумок, зосередження уваги.
ІV. Вивчення нової теми
V. Закріплення
Кого (що?) фотографував фотограф?
Що відбувається на фото?
Де зроблене фото?
Що робить фото привабливим?
Що псує це фото?
Хто фотограф?
Щоб ви змінили на цьому фото?
VІ. Дослід з водою
VІІ. Підсумок, рефлексія, зв’язок з життям
Вчитель Бондар Т. М.