НУШ. Науково-педагогічний проект Інтелект України

Про матеріал
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння. Яким чином має бути влаштований новий освітній простір у Новій українській школі?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛАНавчально – виховний комплекс загальноосвітня школа І – ІІІ ст.№3 – гімназія ім. О. С. Пушкіна м. Тульчина. Вчитель початкових класів Іщук Надія Михайлівна

Номер слайду 2

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

Номер слайду 3

Інтелект — один з найдорожчих ресурсів. виробництво і ринок програмних продуктів. Щоб пересвідчитися, наскільки цінним у сучасному світі є інтелект, варто переглянути інформацію про галузі економіки, що найбільш динамічно розвиваються: телекомунікації та Інтернет-проекти, фінансова галузь, високотехнологічне виробництво і ринок програмних продуктів.

Номер слайду 4

Яким чином має бути влаштований новий освітній простір у Новій українській школі, МОН прописало у спеціальних методичних рекомендаціях для керівників шкіл. Зокрема, має бути таких 8 навчальних осередків:навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор); художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт); куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям); дитяча класна бібліотечка;осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо).

Номер слайду 5

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі. Чотири основні компоненти ранкової зустрічі: Вітання Групове заняття Обмін інформацією Щоденні новини

Номер слайду 6

Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості і любові до знань. В. Сухомлинський. ЛЕГО – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує  моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Основним принципом навчання є принцип «Навчання через дію» — діти отримують знання в процесі побудови та дослідження моделей з конструктора.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

За допомогою конструктора ЛЕГО вирішуються завдання освітньої діяльностіпочаткової школи за наступними напрямками: Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загально мовленнєвий розвиток і розумові здібності. Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі. Ознайомлення з математичними поняттями, розв’язування математичних та логічних задач. Розширення уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт. Розвиток уваги, пам’яті, творчого мислення. Формування навички діалогічного мовлення, розширення словникового запасу. Вміння працювати у групі, спілкуватися, бути толерантними один до одного. Створення атмосфери змагання.

Номер слайду 9

Науково-педагогічний проект «Інтелект України» реалізує свої програмові завдання завдяки різноманітності та доцільності підібраних вправ, які не лише розвивають, заохочують дитину під час роботи, але й несуть навчальний характер в поєднанні з оригінальністю та креативністю. Допомагають удосконалити набуті вміння такі вправи: «Презентація букв», «Презентація цифр», «Човники», «Жук-буквоїд» (та її варіанти: «Сонечко і хмарки», «Кнопочка вишиває», «Дощик», «Допомога Поспішайкові»), «Сорока й черепаха», «Пісенька складів», «Веселий папужка», «Оживи літеру», «Повітряні кульки», «Фотоапарат», «Гвинтокрил».

Номер слайду 10

Пісенька «Алфавіт»

Номер слайду 11

Вправи для очей

Номер слайду 12

Вправа « Коротульки»

Номер слайду 13

Робота над правилом. Вправа «Човник»

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка під музичний супровід

Номер слайду 15

Емоційний підсумок уроку

Номер слайду 16

Успішна освітня діяльність прослідковується лише у систематичній, планомірній та дружній співпраці.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!