Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
Інтелект — один з найдорожчих ресурсів. виробництво і ринок програмних продуктів. Щоб пересвідчитися, наскільки цінним у сучасному світі є інтелект, варто переглянути інформацію про галузі економіки, що найбільш динамічно розвиваються: телекомунікації та Інтернет-проекти, фінансова галузь, високотехнологічне виробництво і ринок програмних продуктів.
Яким чином має бути влаштований новий освітній простір у Новій українській школі, МОН прописало у спеціальних методичних рекомендаціях для керівників шкіл. Зокрема, має бути таких 8 навчальних осередків:навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор); художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт); куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям); дитяча класна бібліотечка;осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо).
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі. Чотири основні компоненти ранкової зустрічі: Вітання Групове заняття Обмін інформацією Щоденні новини
Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості і любові до знань. В. Сухомлинський. ЛЕГО – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Основним принципом навчання є принцип «Навчання через дію» — діти отримують знання в процесі побудови та дослідження моделей з конструктора.
За допомогою конструктора ЛЕГО вирішуються завдання освітньої діяльностіпочаткової школи за наступними напрямками: Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загально мовленнєвий розвиток і розумові здібності. Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі. Ознайомлення з математичними поняттями, розв’язування математичних та логічних задач. Розширення уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт. Розвиток уваги, пам’яті, творчого мислення. Формування навички діалогічного мовлення, розширення словникового запасу. Вміння працювати у групі, спілкуватися, бути толерантними один до одного. Створення атмосфери змагання.
Науково-педагогічний проект «Інтелект України» реалізує свої програмові завдання завдяки різноманітності та доцільності підібраних вправ, які не лише розвивають, заохочують дитину під час роботи, але й несуть навчальний характер в поєднанні з оригінальністю та креативністю. Допомагають удосконалити набуті вміння такі вправи: «Презентація букв», «Презентація цифр», «Човники», «Жук-буквоїд» (та її варіанти: «Сонечко і хмарки», «Кнопочка вишиває», «Дощик», «Допомога Поспішайкові»), «Сорока й черепаха», «Пісенька складів», «Веселий папужка», «Оживи літеру», «Повітряні кульки», «Фотоапарат», «Гвинтокрил».