НУШ: Ранкова зустріч «Що ми знаємо про слово «Мир»

Про матеріал

НУШ: Ранкове коло. Ранкова зустріч «Що ми знаємо про слово «Мир»» (вітання, ігри, щоденні новини, мозковий штурм, проблемні ситуації та інше).

Перегляд файлу

Ранкова зустріяч «Що ми знаємо про слово «Мир»?»

 

Мета: створити у класі хороший позитивний настрій, спокійну дружелюбну атмосферу, формувати в учнів відчуття приналежності до України – мирної нації, усвідомлення себе українцем, ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Виховувати товаристкість, взаєморозуміння, терпимість, прагнення до миру. Вшановувати пам'ять воїна-захисника, зокрема, тих, хто загинув у Великій Вітчизняній війні.

 

  1. Вітання Вступне слово вчителя.

. Діти, сьогодні ми будемо обговорювати одну з найважливіших тем – тему миру і дружби. Перш ніж розпочати розмову, я попрошу кожного з вас доповнити незавершені речення. В кінці нашої зустрічі ми порівняємо, чи змінилася ваша думка на тему миру і дружби. Цілком ймовірно, що ви відкриєте для себе щось нове, поглянете на свої відносини з друзями з іншого боку, відкриєте в цих відносинах щось нове…

 

  1. Робота в групах.
    (Учасникам зустрічі роздаються картки з початком речення)
    • Друг це той, хто...
    • Мир - це...
    • З другом я часто...
    • Приятель і друг не зовсім одне й те саме, бо...
    • З другом можна...
    • Я товаришую з… тому що...

    (Учніи  продовжують фрази. По закінченні роботи відкладають картки на край столу до кінця ранкової зустрічі).

    3. Щоденні новини.

 Чому люди святкують День Миру?


Для більшості людей планети Земля мир – це повсякденна реальність. На наших вулицях безпечно, ви ходите до школи. Там, де уклад суспільства міцний, безцінний дар миру може ніхто особливо й не помічати. Та чи всі діти на Землі живуть добре і щасливо? Для багатьох людей у сучасному світі спокійне життя — це лише казкова мрія, багато дітей страждають, вони не мають сім'ї, але мають багато горя. Для них, насамперед, і існує день Миру.
В 1982 році, в своїй резолюції Генеральна Асамблея ООН проголосила Міжнародний день миру (International Day of Peace) як день глобального припинення вогню і відмови від насильства. С тих пір свято, яке відзначається 21 вересня, залучило мільйони людей, охопивши багато країн та регіонів. Цей день закликає людей не тільки замислитися про мир, а й зробити щось заради нього.

Давайте разом подумаємо, чим ми можемо допомогти цим дітям. Яким би ви хотіли бачити світ, і що можна зробити, щоб світ став кращим?
З чого почати?
З чого взагалі все починається?

Наприклад, у кожного з нас є руки. Що ми можемо зробити цими руками?
(писати, навчатися у школі, допомагати вдома, грати на музичних інструментах, їсти, малювати, тощо)

4. Тренінг «Моя думка»
З протилежних сторін класу висять два плакати:
«Дружба у класі не потрібна."
«Дружба у класі потрібна.»
(Учням пропонується визначити свою позицію і стати біля того плакату, який відповідає їхній точці зору з цього питання.)

5. Мозковий штурм "Вислови свою думку"
«Дружба – це...". (Учасникам зустрічі пропонується відповісти на питання, що означає "дружба", навіщо вона потрібна людям? Усі відповіді записуються на плакаті. Вчитель резюмує і дає визначення поняттю "дружба", навіщо потрібна дружба людям?)
ДРУЖБА - є одним із видів особистих відносин, індивідуально - вибіркова, вільна і заснована на взаємній симпатії.
Друзі допомагають один одному самовіддано, "не у службу, а у дружбу".
Дружба - відносини, які тримаються на вірності, взаємодопомозі, відвертості й довірі.

6. Крісло автора.

Питання для міркування:
1. З якими труднощами ви зіткнулися під час виконання цієї вправи?
2. Ви могли б впоратися без допомоги та підтримки?
3. Чи ви хочете допомогти світу?

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, Інші матеріали
НУШ
Додано
6 квітня 2019
Переглядів
1492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку