НУШ: Ранкова зустріч «В гостях у казки»

Про матеріал
НУШ: Ранкове коло. Ранкова зустріч «В гостях у казки» (вітання, розгадування загадок, інсценізація казки, вправа "Крісло автора" та інше).
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «В гостях у казки»

 

Мета: створити позитивний настрій в колективі, закріплювати вміння невимушено вступати в розмову з дітьми, вести діалог на запропоновані теми, будувати різні форми діалогу; формувати мовні, інтонаційні та немовні засоби виразності; формувати у дітей інтерес до творчих ігор,бажання відображати у власній грі реальні та уявлювані події; розвивати вміння проявляти творчість, виступати перед однолітками.

1. Вітання. Казка в гості завітала.

Форми роботи: художньо-мовленнєва діяльність в куточку книги.
Методи і прийоми: прихід Казкарки, художнє слово, дидактичні ігри, читання казки з використанням фланелеграфа, психогімнастика, складання казки за допомогою мнемо схеми (Додаток 1).

Прихід в гості Казкарки (учениця), яка пропонує дітям відвідати країну казок та познайомитися з новими мешканцями країни.

Ми в чарівний ліс підемо,

Казку в лісі ми знайдемо.

Кругом себе повернись,

Казко, де ти? Нам з'явись!

Психогімнастика (імітація рухів героїв казки).

2. Робота в групах, парах. Казковий калейдоскоп.

Завдання 1. Відгадування загадок про. Команди по черзі загадуються загадки по змісту казок, хто більше відгадає, отримує одну фішку.

Завдання 2. «Чарівна скринька». Команди по черзі дістають зі скрині предмет і відгадують з якої це казки (скалочка - казка «Лисичка зі скалочкой», рукавичка – «Рукавичка»).

Завдання 3. «Від кого телеграма?» Командам пропонується здогадатися, хто ж з героїв міг надіслати таку телеграму.

«Упіймав звірів. Дід з Бабою нарешті розбагатіють» (Солом'яний бичок.)

«Втік від Діда і Баби. Не можу знайти дорогу додому» (Колобок).

«Зварив борщ. Приходь, кумонько, в гості» (Журавель, «Лисичка і журавель»).

«Булава стала у нагоді. Повертаюсь переможцем» (Котигорошко).

«Купив насіння, приїжджайте садити» (Дід з казки «Ріпка»)є

Завдання 6. «Зашифровані казки» (для батьків).

Пеппі називає назви казок навпаки, завдання команд – здогадатися, що ж це за казка (Метровочка – Дюймовочка, Квадробок – Колобок).

3. Вправа «Крісло автора»

Розповідь про свого улюбленого героя,  якої він казки.

4. Інсценізація казки. «Театральна».

Гра-драматизація казки «Солом'яний бичок».

Попередня робота: читання казки; пояснення значення нових слів розподіл ролей та програвання ігрових ситуацій; робота над мімікою та інтонацією.

Ігровий реквізит: пальчиковий театр, сцена.

Ролі: ведуча, дід Петро, баба Одарка, онучка Оксана, бичок, вовк, ведмідь, лисиця, заєць.

Умова: всім дійовим особам виразно передавати інтонацією і жестами особливості поведінки героя.

 

doc
Додано
5 квітня 2019
Переглядів
2574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку