Учні називають зображення на малюнку, читають записані праворуч слова і позначають те слово, яке відповідає малюнку. Можна користуватися звичайними прищіпками. Тоді карточки будуть багаторазового використання.
Використана література:
І.Большакова «Кейс учителя початкових класів: цікаві завдання з української мови»
|
куб |
кит |
|
сад |
|
кіт |
|
кріт |
кріп |
|
краб |
|
кора |
|
дим |
мед |
|
сад |
|
дім |
|
папуга |
півень |
|
порося |
|
папір |
|
слива |
слово |
|
слава |
|
трава |
|
мир |
кит |
|
сак |
|
мак |
|
тато |
каса |
|
торт |
|
роса |
|
роса |
риба |
|
краб |
|
воля |
|
дим |
дім |
|
рис |
|
дощ |
|
грип |
гра |
|
гора |
|
гриб |
|
сонце |
свято |
|
миска |
|
світло |
|
мир |
кит |
|
сак |
|
мак |
НУШ . Роздатковий матеріал для уроків навчання грамоти «Розглянь. Знайди слово».
Учні називають зображення на малюнку, читають записані праворуч слова і позначають те слово, яке відповідає малюнку. Можна користуватися звичайними прищіпками. Тоді карточки будуть багаторазового використання.
Використана література:
І.Большакова «Кейс учителя початкових класів: цікаві завдання з української мови»