НУШ Тиждень №1 "Я - школяр" Урок №2

Про матеріал
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». Первинний інструктаж. 1. Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомлення із зимовими та літніми видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів. 2.Організовуючі вправи: стійки: основна стійка. 3.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок. 4.Рухливі ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №1 «Я – школяр»

Урок №2

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 64,3%      

Інвентар: 1 мяч

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоровязбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровязбережна галузі

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». Первинний інструктаж.

1. Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомлення із зимовими та літніми видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів. 2.Організовуючі вправи: стійки: основна стійка. 3.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок. 4.Рухливі ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами».

Завдання: ОЗНАЙОМИТИ: бесіда: «Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомлення із зимовими та літніми видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів»; ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; організовуючі вправи: стійки: основна стійка ; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; РОЗУЧИТИ: рухливу гру «Знайомство з сусідами»; ПОВТОРИТИ: рухливу гру «Давайте познайомимося»; ВДОСКОНАЛЮВАТИ: організовуючі вправи: шикування; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: почуття поваги до інших осіб; бажання підтримувати та приймати інших; бажання бути здоровим: вміння обирати ті предмети та вправи, які корисні для здоров’я; інтерес до уроків фізичної культури.

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

12хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Учитель: Треба разом привітатись!

Учні: Добрий день!

Учитель: Дружно, голосно сказати…

Учні: Добрий день!

Учитель: Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться!

Учні: Добрий день!

Учитель: І зі мною привітайтесь!

Учні: Добрий день!

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло

промовляють привітання

інтеграція: мовно-літературна галузь

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

зясувати стан здоровя присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Інструктажі, основи знань з фізичної культури:

4.1.Первинний інструктаж.

4.2.Основи знань з фізичної культури:

Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомлення із зимовими та літніми видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів.

2хв

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

5.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

5.1.Тема тижня: «Я – школяр».

5.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

6.Очікувані результати:

6.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

6.2.Рефлексія: – Хто Ви? 

– Хто Ваші однокласники?

6.3.Гра-пантоміма «Відгадай вид спорту, який мені подобається».

Завдання: представити довільним способом вид спорту, який подобається учню. 

2хв+1хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

7.Руховий «математичний» диктант «Дорога до казкової школи»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- основна стійка;

- команди (1 крок прямо, 3 кроки праворуч, 2 кроки назад, 3 кроки ліворуч, повернутися кругом, 1 крок праворуч, 2 кроки назад, повернутися кругом. Вузенька стежечка. Візьміть правою рукою за пояс сусіда, пройдіть 3 кроки вперед, 2 кроки ліворуч, 4 кроки праворуч);

- розподіл (І номер – «зайчик», ІІ номер – «білочка»);

- перешикування («зайчики»: 2 стрибки вперед, «білочки»: 1 крок назад).

3хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

II.Основна частина уроку.

13хв

 

1.Розминка:

5хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок;

4хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Інтерактивні ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами»:

8хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила ігор: «Давайте познайомимося» (дивись урок №1); «Знайомство з сусідами»: учитель називає своє імя, дає м’ячик в руки будь-якому учневі; учень повинен передати м’ячика сусіду, який стоїть зліва та назвати імя учителя та своє ім’я; наступний учень називає імя учителя, імя того сусіда, який передав йому м’яча та своє імя; гра продовжується доти, доки всі учні не назвуть «ланцюжок» імен;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

- ігри;

6хв

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я дізнався про… .

 

 

– Рухова активність - це… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:                                                                                                                                                                                                                                             Загадка про скакалку yrokiu.ru/zagadki/3269-zagadka-pro-skakalku                                                                                                                                                                           Загадка про обруч zagadki1.ru/ua/zagadky-pro/zagadky-pro-obruch.htm                                                                                                                                                                        Загадка про м’яч zagadki1.ru/ua/zagadky-pro/zagadky-pro-myach.htm                                                                                                                                           Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

 

 

 

docx
Додано
19 липня 2019
Переглядів
1219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку