19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Об'єднаймо Україну , бо ми нація єдина.

Про матеріал
Тема. Об'єднаймо Україну , бо ми нація єдина. Урок допомагає розширити та поглибити знання учнів про незалежну Україну , про її історію, культурну спадщину; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю; сприяти формуванню активної життєвої позиції в учнівської молоді та розуміння єдності та цілісності України.
Перегляд файлу

Тема.      Об'єднаймо  Україну , бо  ми  нація  єдина.

Мета: розширити та поглибити знання учнів  про незалежну Україну , про її історію, культурну спадщину; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю; сприяти формуванню активної життєвої позиції в учнівської  молоді та розуміння єдності та цілісності України.

Обладнання та оформлення: Державний Прапор України,елементи народної символіки; проектор, комп’ютер; записи музики, відеоролики,мультимедійна презентація.

                                                           Хід уроку                                                          

І. Організаційний етап

 «Вітчизна – це не хтось і десь,

Я – теж Вітчизна».

І. Світличний

 

Привітання.

Учитель:

Радо вітаю Вас, мої любі, у світлому й затишному нашому класі. Дорогі учні, нині наш перший урок присвячений проблемі патріотизму. Безперечно, Україна в серці кожного патріота. Вона у думках, мріях, щоденних діях і планах на майбутнє. Кожен з нас – частка України. Дійсно, сила України у силі духу її громадян, її впевненість – у готовності таких, як ви, молодих людей, сміливо крокувати дорогою самостійного життя; її краса – у вашій фізичній красі, а також у величі і благородстві помислів, дій. Щодня ви пізнаєте для себе свою країну: вивчаєте історію, знайомитесь із звичаями, традиціями, обрядами, милуєтесь мальовничими краєвидами України й усвідомлюєте, що вона в нас одна-єдина, як ненька.

 Саме від любові до матері розпочинається любов до Батьківщини. Україна – земля, яка з давніх часів славилася своїми родючими землями і добрими людьми.Слайд №3

ІІ. Бесіда    

1.Перелік орієнтовних запитань:

Як ви розумієте вислів «відданість Батьківщині»? (Це одухотворена любов’ю до Батьківщини готовність до соціально значущої діяльності, вірність ідеалам Батьківщини, своєму громадянському обов’язку, готовність відповідально виконувати свої обов’язки; «розчинятися» у своїй справі).

Як учень може виявити відданість Батьківщині? (Насамперед, через соціальну ініціативу і соціально значущу діяльність; через сумлінне виконання власних обов’язків; через готовність зробити щось корисне для класу, школи, громади тощо).

Якщо учні виявлятимуть відданість Батьківщині, чи вплине це на їхніх батьків?

 Чи хотіли б ви  виявити відданість Батьківщині?

  Що ви готові для цього зробити?

Слайд 4.

2.Вправа «Збери  пазл»(учням(4  групи) пропонується зібрати  пазл і  виразно  продекламувати текст) ).(10хв)

Пазл 1:             На білому світі є різні країни,

                         Де ріки, ліси і лани.

                         Та тільки одна на Землі – Україна,

                         А ми – її доньки й сини.

 

Пазл 2:      Усюди є небо, і зорі скрізь сяють,

                          І квіти усюди цвітуть.

                         Та тільки одну Батьківщину ми маємо,

                          Її Україною звуть.

 

Пазл  3:  Велична і свята, моя ти, Україно,

                    Лише тобі карать нас і судить

                    Нам берегти тебе, соборну і єдину,

                    І нам твою історію творить!

 

Пазл 4:  О рідна Україно! Для мене ти єдина:

                    З Донбасу до Карпат, від Прип′яті до Криму.

                    Немає значення, де Захід, а де Схід…

                    Лиш головне, щоб не згубила ти свій рід!

 

Учитель:Подивіться, будь ласка, у вікно: обнялося голубе небо і пожовкле колосся безкраїх степів. Такою ми бачимо під вересневим сонцем нашу неньку – Україну. Вона горда від того, що зуміла виховати людей, здатних об’єднатися на Майдані, здобути волю, вибороти справедливість. Ми заявили про себе, як про велику націю, гідну зайняти достойне місце у світовій спільноті. Віримо, що територіальна цілісність України, скріплена кров’ю незламних патріотів рідної країни, навіки залишатиметься незмінною. Ми розуміємо, що лише в єдності дій та соборності наших душ, ми досягнемо величної мети – розбудови економічно й духовно багатої, вільної й демократичної України, щоб показати нашим пращурам, що ми гідні називатися українцями, а зробити це можливо лише спільними зусиллями в ім’я святої пам’яті борців за волю України, добробут нинішніх і наступних поколінь.

       Трагічні події в Україні  тривожать та не залишають байдужими жодного громадянина країни. Кожному з нас необхідно усвідомити, за що боролися учасники Євромайдану і заради чого пожертвувала своїм життям «Небесна сотня» та українці на Сході, Криму.

Вшануємо їх пам’ять хвилиною мовчання ( учні запалюють свічки і викладають доріжку пам’яті ).(звучить метроном)

Слайд 9

            Слава країни – це не лише її територія, мова, природні багатства, а головне – люди, які своїми здобутками прославляють країну на весь світ. Слід згадати найвидатніших з-поміж тих, чиї імена назавжди увійшли в історичну пам’ять, у душу народу українського.  Світ знає багато талановитих українців: поет Тарас Шевченко, вчені Олександр Вернадський, Борис Патон, Микола Амосов та багато інших. Ці люди рознесли славу про нашу Україну по всьому світові. А що будуть говорити про Україну завтра, залежить від нас. . Народ із такою глибокою, чутливою, щедрою і щирою душею має неабиякий потенціал, щоб подолати труднощі, вистояти перед ворогами, вибудувати гідне майбутнє.

Слайд 10-14

ІІІ.Завершення  роботи.

1.Вправа «Я- волонтер» (10 хв)

Мета: закріпити уявлення про відданість Україні, напрацювати варіанти конкретних дій щодо прояву такої якості.

Обладнання: стікери жовтого і блакитного кольорів; зображення України (карта чи умовні обриси кордону).

Хід проведення:

Учитель пропонує учням на стікерах жовтого і блакитного кольору зазначити свої  дві дії-вчинки,як  волонтера .  Учні виконують завдання. Після завершення роботи кожен підходить до умовного зображення України, ліпить на нього стікери з написами, озвучуючи «справи волонтера».

(презентації учнів про волонтерство )

 Слайд 15

2.Заключне слово учителя: Ось і добігає кінця наш перший урок в цьому навчальному році. Давайте примножувати багатство нашої України доки світить сонце над землею, щоб наливалось добром кожне серце. І буде гордість за нашу Україну, й заживемо ми щасливо і довго.

Дякую всім за злагоджену роботу, результати якої ще раз довели, що єдність, спільна праця – то потужна сила.

Отже, пам’ятаймо про це повсякденно, робімо для нашої єдності кожен по силам своїм – і віримо у наше мирне, щасливе майбутнє.

3.Вправа «Наші побажання»

Учні на з’єднаних стрічками голубах синього та жовтого кольору  записують побажання, озвучують їх, підіймаючи вгору.

Ми об’єдналися в коло, ми велика нація, ми – переможемо , тому що (потім разом  промовляють) «Україна в нас єдина – у відданості наша сила».