Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом. Побудова відрізків.

Про матеріал
Розробка уроку математики у 1 класі Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом. Побудова відрізків.
Перегляд файлу

Конспект уроку  з математики у 1 класі

вчитель початкових класів

Горішньошеровецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Романчук Олеся Василівна

Тема. Обчислення значень виразів. Робота з геометричним матеріалом.

            Побудова відрізків.

Мета.

  • Розвивати вміння висловлювати власну думку, пізнавальний інтерес до навчання, увагу, логічне мислення, самостійність учнів на  уроці
  • Виховувати любов до природи, бажання допомагати іншим, піклуватися про тварин , охайність при письмі, колективізм .
  • Вдосконалювати  навички  усної   лічби,  вміння  розв’язувати  приклади  на  знаходження  суми  і  різниці, вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач на основі таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10

Форма проведення: урок

Тип уроку: урок розвитку критичного мислення (інтерактивний)

 

Організація пізнавальної діяльності (Хід уроку)

  1. Розминка

  1.        Привітання у колі.

В нашім класі друзі всі:                    

Я і ти, і ми, і ви.                                 

Добрий день, тому, хто зліва.           

Добрий день, тому, хто справа.        

Ми – одна сім’я.         

В нашім класі друзі всі:                    

Я і ти, і ми, і ви.                                

Посміхнись, тому, хто зліва.           

Посміхнись, тому, хто справа.        

Ми – одна сім’я.

В нашім класі друзі всі:                 

Я і ти, і ми, і ви.                              

Не лякайся, той, хто зліва.   

Не лякайся, той, хто справа.

Ми – одна сім’я.   

 В  нашім класі друзі всі:        

Я і ти, і ми, і ви.                     

Пожалій того, хто зліва.    

Пожалій того, хто справа.

 Ми – одна сім’я.  

 В нашім класі друзі всі:                    

Я і ти, і ми, і ви.                                  

Любі гості, вчителі,

Ми вітаєм щиро всіх.


1.2 Перевірка готовності до уроку

1.3. Створення сприятливого психологічного комфорту.

Перед уроком ви поставили своє фото біля бджілок з веселим і звичайним настроєм. Бажаю вам, щоб після цього уроку він у вас ще більше покращився.

  1. Мотивація

      Кожен тиждень навчання у нашому класі має свою назву. Вчора ми розпочали новий тиждень. Яка тема нашого тижня? («Пригоди капельки»)

Так, сьогодні ми з вами мандруватимемо підводним світом, де вас чекає безліч пригод. Водночас вдосконалимо свої обчислювальні навички.

    Всі ви любите дивитися мультики. Відгадайте з якого мультфільму ці чудові герої? (перегляд відео)

 Так перед вами великі мандрівники на підводному човні. Наші друзі октонавти плавають по світу і досліджують нові місця. Їхній девіз: «Вивчати. Рятувати. Захищати» стане нашим сьогоднішнім девізом уроку. У них трапилася проблема, їм потрібна наша допомога.            

         Справа в тому, що модуль підводного човна, який відповідає за управління, складається з маленьких деталей у вигляді чисел, зламався і розсипався на шматочки. Друзям потрібно скоріше зібрати всі шматочки і починають свій човен. Допоможіть октонавтам виконати всі завдання.

  1.        Гра «Мовчанка» 

  Викладіть числовий ряд

Покажіть:

  • число, що передує числу 5 , 8
  • наступне до числа 2 , 4
  • сусіди числа 3, 5
  • найменше натуральне число
  • найбільше одноцифрове число
  • найменше двоцифрове число
  • суму чисел 2 і 2, 6 і 3
  • різницю чисел 10 і 5, 8 і 6
  • Молодці, 1 частина човна вже є!!! ( на дошці частина пазла)
    1.        Каліграфічна хвилинка.

Скільки героїв у мультфільмі «Октонавти»?

    Октонавти - це динамічна команда з восьми сміливих дослідників морських глибин, які живуть на підводній базі – Октопод.

Запишемо гарно і каліграфічно цифру вісім.

  1. Актуалізація
    1. Розвиток обчислювальних навичок. Робота з підручником (Приклади 1 с.44)

Як називаються числа при додаванні?

Як називаються числа при відніманні?

  • Щоб отримати наступну частину підводного човна потрібно виконати наступне завдання.

Розв’язування прикладів біля дошки, вибірково підкреслити компоненти дій у виразах

- Молодці, ще одна частина човна вже є!!! ( на дошці частина пазла)

3.2. Робота у групах.

Результат пошуку зображень за запитом "склади приклади за малюнком"   У вас просить допомоги капітан корабля ведмедя Барнаклс

Вам потрібно разом з друзями скласти приклади за малюнками.

 

- Барнаклс вдячний вам за допомогу. Молодці, 3 частина човна теж є!!! ( на дошці частина пазла)

  1.        Робота з конструктором Lego.

 Геометрична хвилинка.

Нет описания фото.Та неполадки виникли і у Квазі. Допоможете йому?

Розкладіть цеглинки Lego. З їхньою допомогою вкажіть об’ємну геометричну фігуру. Я показую на малюнку  плоску геометричну фігуру, цеглинкою вкажіть відповідну об’ємну фігуру.

3                          4              1             2        

 


 

  1. Маю я три сторони

І три кути.

Чи мене назвати

Зможеш ти?

(Трикутник)                                                                     

            

 

 

 

                                                             

  1. В мене ось такі кути,

Вони схожі, як брати.

І чотири сторони

Однієї довжини.

(Квадрата)

 


  1. По ній довго можна йти.

Кінця – краю не знайти.

І початку теж нема,

Бо ця лінія – …

   

4 . Я без сторін і без кутів,              

     Як  звуся, відгадай.

      І на малюнках дітлахів

      У сонечку впізнай.

                                     (Коло)

Обчислення виразів

Складання вежі після вправи.

  1.        Фізкультхвилинка.

Лейтинант кіт Квазі теж вдячний вам за допомогу.

 Молодці, 5 частина човна теж є!!! ( на дошці частина пазла)

  • Вам залишилося вже небагато, та треба трохи відпочити, щоб набратися сил і працювати далі. Проїдьтеся в автобусі разом з друзями.
  1. Осмислення.

4.1. Робота в парах.

Медик пінгвін Пейз знає, як допомогти кожному. Ремонтуючи човен разом з друзями лейтинант Квазі поранив руку, потрібно обробити йому рану і примотати пластирем.

        Виміряйте разом з другом довжину смужки, яка має довжину пластира,                 що має    Пейз. Скільки? (8 см). Накресліть такий відрізок у зошиті.

  • Та йому потрібно смужку на 4 см коротшу. Якої довжини буде смужка?

      (4см). Накресліть такий відрізок.

Молодці, 6 частина човна теж є!!! ( на дошці частина пазла)

4.2. Самостійна робота .

Залишилося зовсім небагато. Твік повинен все перевірити. Допоможемо йому. Знайдіть значення виразу та складіть з прикладу на додавання 2 приклади на віднімання.

           6+2=

Молодці, 7 частина човна теж є!!! ( на дошці частина пазла)

  1. Рефлексія

5.1. Вправа «Світлофор»

          Октонавти вдячні вам за допомогу. Тепер вони і надалі подорожуватимуть у підводному царстві допомагаючи іншим його жителям.  А ми будемо разом з Краплинкою подорожувати у водному просторі протягом цього тижня.

 Розкажіть  октонавтам про свої враження від уроку за допомогою сигнальних карток.

Результат пошуку зображень за запитом "символ октонавтів" На уроці мені було легко і цікаво

На уроці мені було важко виконувати

деякі завдання

Мені ще треба тренуватися 

5.2. Перевірка настрою.

Чи змінився ваш настрій після уроку?

Всі ви добре працювали,

На уроці не дрімали,

Гарно всі відповідали.

Тож скажу вам у кінці:

Першокласники – МОЛОДЦІ!!!

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 березня 2020
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку