Образотворче мистецтво 2 клас Тема: Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу: складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізув

Про матеріал
На уроці розширюємо уявлення учнів про симетричну форму, ознайомимо з різноманітними прийомами обробки паперу (складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо); Розвиваємо творчу уяву, спостережливість, уміння аналізувати, порівнювати, зіставляти, розвивати дрібну моторику рук; Вчимо конструювати прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів. Виховуємо естетичні смаки, почуття прекрасного, дбайливе ставлення до природи та любов до мами, бабусі, а також охайність під час роботи з художніми матеріалами.
Перегляд файлу

Мистецтво. Образотворче мистецтво 2 клас

Тема: Розширення уявлень про симетричну форму. Ознайомлення з різноманітними прийомами обробки паперу: складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням.

Практична робота. «Диво-квіти для мами»

Мета. Розширити уявлення учнів про симетричну форму, ознайомити з різноманітними прийомами обробки паперу (складанням, вирізуванням, гофруванням, прорізуванням, скручуванням тощо);

          Розвивати творчу уяву, спостережливість, уміння аналізувати, порівнювати, зіставляти, розвивати дрібну моторику рук;

          Виховувати естетичні смаки, почуття прекрасного, дбайливе ставлення до природи та любов до мами, бабусі, а також охайність під час роботи з художніми матеріалами.

 

Очікувані результати: учні повинні вміти стилізувати рослинні елементи, працювати з папером, ножицями, клеєм. Виконувати  прості об’ємні композиції. Конструювати  прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів. Порівнювати  власний задум із його втіленням.

Обладнання: альбом-посібник, різнокольоровий папір, простий олівець, гумка, ножиці, клей-олівець, вологі серветки.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

— Яка зараз пора року?

-         Давайте пальчиковою гімнастикою покажемо, що в природі відбувається навесні.

В небі пташечки літають,

Весну радо зустрічають!

Ось іде вона ланами,

Полем, річкою, лісами,

Де ступає з-під землі

Цвітуть квіти весняні.

-         Які ж у нас перші весняні квіти-первоцвіти давайте пригадаємо, відгадавши загадки.

-         З-під снігу з’явився,

Прокинувся від сну.

Усіх запросив

Зустрічати весну. (Підсніжник).

 

 

-         З-під снігу свій листочок

До сонця простягну.

І синій мій дзвіночок

Вітатиме весну. (Пролісок).

-         Ще нема поки трави

І на дереві листви.

В квітнику ж у мами фокус –

Вже квітує ніжний … (Крокус).

-         Посадила в квітнику

Квітку ніжну та струнку.

Жовті, ніжні пелюстки,

Зеленесенькі листки.

В квітнику у мене зріс

Гордий красень… Це – (Нарцис).

-         Із малої цибулини

Виріс весняної днини.

До нарциса привітався

В квітнику рости зостався. (Тюльпан).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ми будемо виготовляти подарунок любим матусям та мамам наших мам – бабусям. А що саме ми будемо виготовляти, ви мабуть вже здогадались.

Яскраві пелюстки

І запах пречудовий.

Нам хочеться усім

Побачити їх знову. (Квіти)

— Так, ми виготовимо диво-квіти з паперу.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь вчителя з елементами бесіди

— Квіти — це море барв, відтінків, форм, ніжних ароматів, але вони дуже швидко в’януть. А так хочеться, щоб квіти завжди милували око своєю красою, приносили нам радість. Для того щоб зупинити цю чудову мить, здавна люди їх малюють, або створюють власноруч з різних матеріалів — тканини, паперу і навіть пластикових пляшок та кришечок.

— Які квіти полюбляєте ви?

— Як виглядають ваші улюблені квіти? Яку форму вони мають? Який колір?

2. Організація сприйняття творів мистецтва

— Розгляньте квіти з паперу.

DSCN8593image-1522Unikalnie_podelki_Cveti_iz_bumagi_siren-_georgini_i_romashki_2

— Чи впізнали ви, що це за квіти?

Діти, ви впізнали квіти лише за декількома характерними ознаками. Художники називають таке спрощення та узагальнення — сти­лізацією.

3. Пояснення до творчого завдання

— Перед  початком виконання творчого завдання розімнемо наші пальчики, розвинемо свою фантазію, викладаючи чудові квіти з різнокольорових кришечок.

- Фізкультхвилинка

-  Повторення правил техніки безпеки та гігієни при роботі з ножицями та клеєм.

4. Практична діяльність учнів

Учні виконують роботу за творчим завданням, де є послідовність виконання.

-         Аркуш зеленого кольору формат А4 згинаємо навпіл, робимо надрізи завширшки з палець до проведеної лінії.

-         Скручуємо та склеюємо отриману деталь за зразком, який є в альбомі.

-         Кожну вирізану смужку розкриваємо та натискаємо на лінію згину.

-         Вирізаємо кольорові квіти.

-         Вирізаємо серединки квітів, наклеюємо на квіточки.

-         На утворені листочки наклеюємо квіти, виготовлені з кольорового паперу.

-         Букетик квітів прикрашаємо кольоровою стрічкою.

За необхідності вчитель надає індивідуальну допомогу.

V. Актуалізація вивченого матеріалу

— Що ми сьогодні робили?

— Які квіти виготовили ви?

— У який спосіб ви виготовляли свої улюблені квіти?

— Кому ви подаруєте виготовлені квіти?

-         Квіти – для мами радість,

Квіти для мами диво!

Квіти в руках у мами –

Значить вона щаслива!

VІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія

— Чия робота сподобалась найбільше? Чому?

— З яким настроєм закінчуєте урок?

-         Наче сонце, серединка,
Пелюсток біла хустинка.
Знає бджілка і мурашка,
Що звуть квіточку ... (Ромашка)

-         Саме ромашка є символом сім’ї. Ми сьогодні працювали дружньо та завзято, як справжня класна сім’я! Тож для кожної трудівниці-мурашечки – цукерочки «Ромашечки». Дай Боже, щоб в кожного з вас життя було схоже на ромашку – світле та з ясним сонечком.

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 березня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку