Обстеження предметів на полісенсорній основі. Хвойні дерева

Про матеріал
Формувати свідоме використання культури дотикової роботи у процесі дій з об’єктами навколишній дійсності; закріплювати й збагачувати уявлення про форму, будову, розмір предметів, вдосконалювати вміння переносити наявні знання і практичні навички на вивчення інших предметів; спонукати учнів до активних дій практичного характеру з метою упорядкування процесу сприйняття, збагачення сенсорного досвіду.
Перегляд файлу

Тема. Обстеження предметів на полісенсорній основі. Хвойні дерева.

Мета. Формувати свідоме використання культури дотикової роботи у процесі дій з об’єктами навколишній дійсності; закріплювати й збагачувати уявлення  про форму, будову, розмір предметів, вдосконалювати вміння переносити наявні знання і практичні навички на вивчення інших предметів; спонукати учнів до активних дій практичного характеру з метою упорядкування процесу сприйняття, збагачення сенсорного досвіду;

розвивати дотикове сприймання, вміння застосовувати прийоми дотикового розрізнення та порівняння предметів за сенсорними еталонами, за контурними обрисами;

корегувати мовленнєву активність, пам’ять, слух, увагу, алгоритм виконання практичної роботи;

виховувати повагу до однолітків та вчителя, вміння ввічливо комунікувати.

Обладнання: дидактичні картки, набір букв, набір природного матеріалу, набір роздаткового матеріалу, офтальмотренажер, цеглинки LEGO, тест, презентація електронного додатку до журналу «Джміль» №12/2018; клей, заготовки для виконання практичної роботи картон, гофрований папір, степлер, стікери, простий олівець, ручка, баночка з ароматом хвої, 

Гіперпосилання: 1) фізкультхвилинка  https://www.youtube.com/watch?v=WLlm96HXSW0.

2) звук осіннього лісу https://www.youtube.com/watch?v=3WkxP0trbqY

3) рефлексійна музика  https://www.youtube.com/watch?v=pRAezlFcDwc

ХІД УРОКУ

 

           

 

 

І

Організація класу

Вірш

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

 

ІІ

Мотивація навчальної діяльності

1.Гра «Збери букви в слово» 20’’

2.Робота з карткою «Дерева».  (К-1)

 

 

 

3.Колективна робота з таблицею. (К-2) 2’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Розповідь вчителя

30’’

 

 

5. Словникова робота

6. Висновок 30’’

Тема Хвойні та листяні дерева. Дерева знайомі і незнайомі «Ялина»,  «Горобина», «Дуб-лісовий велетень», «Яблунька-дичка». | Конспект.  ПриродознавствоХід гри: зібрати букви в слово ДЕРЕВО.

 

- Які дві групи дерев є?

(Листяні, хвойні)

 

 

-Порівняйте листочки листяних дерев і хвойних. Результати обстеження внесіть в таблицю.

Баночка з ароматом хвої (запах)

 

У хвойних дерев листочки-хвоїнки, які накопичують поживні речовини, що дає можливість дереву не скидати на зиму глицю.

 

ГЛИЦЯ – крона хвойного дерева.

Отже, хвойні дерева відрізняються від листяних, бо мають глицю з листочків-хвоїнок.

ІІІ

Повідомлення теми і мети уроку

Повідомлення вчителя:

-Сьогодні ми дізнаємося більше про хвойні дерева. І тема нашого уроку називається «Хвойні дерева» 30’’

 

 

Хвойні дерева

Дізнаємося, скільки видів хвойних дерев існує у природі;

-які хвойні дерева найчастіше зустрічаються у нашій місцевості;

-як сосна захищає себе від ушкоджень;

-послухаємо чарівні звуки хвойного лісу;

- виготовимо ялинку.

 

ІV

 

1.

Виконання завдань уроку:

І локація

Повідомлення вчителя:

-У природі існує близько 600 видів дерев.

 

Розгляд картинок на картці та прочитання назв хвойних дерев «ланцюжком»

 

2’’

 

-Розгляньте та прочитайте, які хвойні дерева зображені на ваших картках

 

2.

Індивідуальна робота (обстеження наборів з природного матеріалу (гілочка,

 

Індивідуальна робота.

-Ми познайомимося більш детально з хвойними деревами , які ростуть саме в нашій місцевості  5’’

  Учні обстежують набори з природного матеріалу (сосна, ялина, туя, ялиця (пихта)) за алгоритмом:

-Яку геометричну фігуру нагадує контур дерева?

-Які хвоїнки?

 

3.

Гра: «Пізнай за описом»

 Робота з цеглинками LEGO

 

3’

 

К-2

Червоний –сосна;

помаранчевий – ялина;

синій – туя;

жовтий- ялиця.

Перевірка : Ч, П, С, Ж.

4.

Гімнастика для очей (час індивідуально (відповідно до рекомендацій офтальмолога) та за потреби)

Офтальмотренажер

2’

  Внеклассное мероприятие на тему "В здоровом теле - здоровый дух" (режим дня)

5.

Презентація

ІІ локація

 Перегляд електронного додатку до журналу «Джміль» №12/2018

-Найчастіше зустрічаються в нашій місцевості сосна та ялина.  3’

А)Діти переглядають  фото,

Б) вчитель читає текст до кожного слайду (Картка вчителя);

В) словникова робота: ЖИВИЦЯ – смола, що витікає з тріщин дерев.

 

6.

Тест

Виконання завдань тесту на картках та інтерактивній дошці

3’

7.

Фізкультхвилинка

 Гіперпосилання  40’’

https://www.youtube.com/watch?v=WLlm96HXSW0.

8.

Виготовлення ялинки  15’’

ІІІ локація

1)Звук осіннього хвойного лісу

https://www.youtube.com/watch?v=3WkxP0trbqY

 

2)Рефлексійна музика

https://www.youtube.com/watch?v=pRAezlFcDwc

 

1) Перелік матеріалів

 

 

2) Техніка безпеки

 

 

 

 

 

3) Послідовність виконання роботи

А) вчитель (інструкція);

 

Б) учні.

4)Прибирання місць.

1)-заготовки (зелений конус, для виготовлення ялини), клей, смужки з гофрованого паперу, які мають надрізи.

2)-виконуємо роботу над серветкою, щоб не вимазати речі клеєм;

-за необхідності витираємо руки об серветку;

-скріпкою скріплений конус для майбутнього макету дерева, будьте обережні, щоб не поранитися об гострі кінці скріпки.

Інструкція:

-за допомогою олівця заверніть надрізи в один бік;

-наклейте смужки ось так (починайте з основи конуса).

Практичне виконання роботи учнями.

Наведення порядку на парті:

-закрутити клей

-скласти серветку.

V

Рефлексія

 

Робота зі стікерами.

 

3’

Станьте на відповідне поле «ТАК», «НІ»

-Я знаю чим відрізняються хвойні дерева від листяних.

- Я можу відрізнити хвойне дерево від листяного.

-Я дізнався (-лася) багато цікавого про сосну.

-Я задоволений (-лена)

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку