Мета: поглибити знання учнів про значення води, познайомити з кругообігом води в природі, розвивати логічне мислення, спостережливість, вчити міркувати на запропоновану тему, самостійно робити висновки.
Чому кажуть, що вода — це найпоширеніша речовина на Землі?
Номер слайду 3
В морі плаваю на дні, Там спокійніше мені, Як желе мої боки: І прозорі, і м’які. Якщо зловиш мене ти - Можу руку обпекти! На грядці довгий і зелений, А в діжці жовтий і солоний. Зверху гай, Під гаєм моргай, Під моргаєм сліпко, Під сліпком видко, Під видком нюхко, Під нюхком цапко. Роздивіться зображення і зробіть припущення, яка речовина входить до складу організмів: рослин, тварин і людини.
Номер слайду 4
Тіла всіх живих істот складаються з різних речовин, але води в них найбільше. Тобто значна частина води на нашій планеті “заховалася” в живих організмах.
Номер слайду 5
Вода є майже всюди, й завжди перебуває в невпинному русі.
Номер слайду 6
Розгляньте малюнок і поясніть, яке явище на ньому зображено?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Кругообіг води виконує величезну роботу, переносячи вологу та різні речовини (пісок, глину, вапняк, каміння, солі та ін.) з однієї ділянки земної поверхні на іншу. Внаслідок цього утворюються яри, ущелини, печери.
Номер слайду 9
Колообіг води — це безперервний замкнутий процес переміщення води на земній кулі.
Номер слайду 10
Впадає Дніпро в Дніпровсько-Бузький лиман Чорного моря.
Номер слайду 11
Вода в природі виконує величезну роботу, зволожуючи різні ділянки Землі та переносячи різні речовини з однієї місцевості на іншу.