Оцінювання умінь сприймання на слух (аудіювання) на уроках англійської мови
Таке оцінювання доцільно проводити у вигляді тестів. Тестові завдання є стандартизованим засобом перевірки, який цілеспрямовано і економно у часі може кількісно виявити, що учень знає і вміє.
Для перевірки рівня сформованості умінь сприймання на слух можуть використовуватися тести і окремі тестові завдання різної складності, які змістовно охоплюють одну тему або кілька. Залежно від мети контролю тестові завдання можуть передбачати вибір однієї правильної відповіді, з’ясування правильності зв’язків між поняттями, встановлення відповідності, заповнення пропусків у тексті, конструювання відповіді, встановлення послідовності тощо.
Тексти подаються у звукозапису чи з голосу вчителя, а завдання до них – у друкованому вигляді. Текст звучить двічі.
Обсяг тексту, рівень складності, лексична та граматична наповнюваність, тематика текстів для оцінювання умінь сприймання на слух формуються вчителем відповідно до Програмових вимог, окремо для кожного етапу навчання:
Уміння |
Клас |
||||||||
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Сприймання на слух (аудіювання) |
Обсяг прослуханого у записі матеріалу (у межах) |
||||||||
1,5-2 хв |
2 хв |
2-3 хв |
2-3 хв |
2-3 хв |
3-4 хв |
3-4 хв |
3-4 хв |
3-4 хв |
Схема оцінювання тестового завдання з аудіювання №1
(Розробила вч. Марчвук О.Т.)
6 завдань – 0-6 б.
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо з’ясовано правильність зв’язків між поняттями;
0 балів, якщо правильність зв’язків не встановлено або відповіді не надано.
6 завдань – 0-6 б.
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо вказано правильну відповідь;
0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або зазначено більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
Загальна кількість балі – 12 б.
Схема оцінювання тестового завдання з
аудіювання №2
(Розробила вч. Марчвук О.Т.)
6 завдань – 0-6 б.
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо вказано правильну відповідь;
0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або зазначено більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
(Аnswering the Questions) – 0-6 б.
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо дано правильну відповідь;
0 балів, якщо дано неправильну відповідь, або відповіді не дано.
Загальна кількість балі – 12 б.
Схема оцінювання тестового завдання з
аудіювання №3
(Розробила вч. Марчвук О.Т.)
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо обрано правильну відповідь;
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
Загальна кількість балі – 12 б.
Схема оцінювання тестового завдання з
аудіювання №4
(Розробила вч. Марчвук О.Т.)
4 завдань – 0-4 б.
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо вказано правильну відповідь;
0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або зазначено більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
4 завдань – 0-4 б.
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо з’ясовано правильність зв’язків між поняттями;
0 балів, якщо правильність зв’язків не встановлено або відповіді не надано.
4 завдань – 0-4 б.
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо дано правильну відповідь;
0 балів, якщо дано неправильну відповідь, або відповіді не дано.
Загальна кількість балі – 12 б.
Схема оцінювання тестового завдання з
аудіювання №5
(Розробила вч. Марчвук О.Т.)
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо обрано правильну відповідь;
0 балів, якщо обрано неправильну відповідь, або відповіді не дано.
6 завдань – 0-6 б.
Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:
1 бал, якщо дано правильну відповідь;
0 балів, якщо дано неправильну відповідь, або відповіді не дано.
Загальна кількість балі – 12 б.