Оцінювання умінь сприймання на слух (аудіювання) на уроках англійської мови

Про матеріал
Для перевірки рівня сформованості умінь сприймання на слух можуть використовуватися тести і окремі тестові завдання різної складності, які змістовно охоплюють одну тему або кілька. Залежно від мети контролю тестові завдання можуть передбачати вибір однієї правильної відповіді, з’ясування правильності зв’язків між поняттями, встановлення відповідності, заповнення пропусків у тексті, конструювання відповіді, встановлення послідовності тощо. Пропоную авторські схеми оцінювання тестових завдань з аудіювання з англійської мови.
Перегляд файлу

Оцінювання умінь сприймання на слух (аудіювання) на уроках англійської мови

    Таке оцінювання доцільно проводити у вигляді тестів. Тестові завдання є стандартизованим засобом перевірки, який цілеспрямовано і економно у часі може кількісно виявити, що учень знає і вміє.

    Для перевірки рівня сформованості умінь сприймання на слух можуть використовуватися тести і окремі тестові завдання різної складності, які змістовно охоплюють одну тему або кілька. Залежно від мети контролю тестові завдання можуть передбачати вибір однієї правильної відповіді, з’ясування правильності зв’язків між поняттями, встановлення відповідності, заповнення пропусків у тексті, конструювання відповіді, встановлення послідовності тощо.

    Тексти подаються у звукозапису чи з голосу вчителя, а завдання до них – у друкованому вигляді. Текст звучить двічі.

    Обсяг тексту, рівень складності, лексична та граматична наповнюваність, тематика  текстів  для оцінювання умінь сприймання на слух формуються вчителем  відповідно до Програмових вимог, окремо для кожного етапу навчання:

 

Уміння

Клас

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Сприймання на слух (аудіювання)

Обсяг прослуханого у записі матеріалу (у межах)

 

1,5-2 хв

 

2 хв

 

2-3 хв

 

2-3 хв

 

2-3 хв

 

3-4 хв

 

3-4 хв

 

3-4 хв

 

3-4 хв

 

Схема оцінювання тестового завдання з аудіювання №1

                                                                     (Розробила вч. Марчвук О.Т.)

  1. Завдання на з’ясування правильності зв’язків між поняттями (True/ False):

6 завдань                                                                            – 0-6 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо з’ясовано правильність зв’язків між поняттями;

0 балів, якщо правильність зв’язків не встановлено або відповіді не надано.

  1. Завдання на вибір однієї правильної відповіді (Multiple Choice):

6 завдань                                                                            – 0-6 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо вказано правильну відповідь;

0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або зазначено більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

Загальна кількість балі                                   12 б.

Схема оцінювання тестового завдання з

аудіювання №2

                                                                  (Розробила вч. Марчвук О.Т.)

  1. Завдання на вибір однієї правильної відповіді (Multiple Choice):

6 завдань                                                                            – 0-6 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо вказано правильну відповідь;

0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або зазначено більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

  1. Завдання на надання відповідей на запитання

nswering the Questions)                                                – 0-6 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо дано правильну відповідь;

0 балів, якщо дано неправильну відповідь, або відповіді не дано.

 

Загальна кількість балі                                   12 б.

 

Схема оцінювання тестового завдання з

аудіювання №3

                                                                     (Розробила вч. Марчвук О.Т.)

  1. Завдання на доповнення/завершення речень (Sentencе completion):
  1. завдань                                                                           – 0-6 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо обрано правильну відповідь;

  1. балів, якщо обрано неправильну відповідь, або відповіді не дано.
  1. Завдання на розташування у певному порядку (Аrangement/ sequencing):
  1. завдань                                                                           – 0-6 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

  1. бал, якщо обрано правильне розташування повідомлення;
  1. балів, якщо обрано неправильне розташування, або відповіді не дано.

 

Загальна кількість балі                                   12 б.

Схема оцінювання тестового завдання з

аудіювання №4

                                                                     (Розробила вч. Марчвук О.Т.)

  1. Завдання на вибір однієї правильної відповіді (Multiple Choice):

4 завдань                                                                            – 0-4 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо вказано правильну відповідь;

0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або зазначено більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

  1. Завдання на з’ясування правильності зв’язків між поняттями (True/ False):

4 завдань                                                                            – 0-4 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо з’ясовано правильність зв’язків між поняттями;

0 балів, якщо правильність зв’язків не встановлено або відповіді не надано.

  1. Завдання на надання коротких відповідей на запитання (Short-answer Questions):

4 завдань                                                                            – 0-4 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо дано правильну відповідь;

0 балів, якщо дано неправильну відповідь, або відповіді не дано.

Загальна кількість балі                                   12 б.

Схема оцінювання тестового завдання з

аудіювання №5

                                                                 (Розробила вч. Марчвук О.Т.)

  1. Завдання на доповнення/завершення речень (Sentencе completion):
  1. завдань                                                                           – 0-6 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо обрано правильну відповідь;

0 балів, якщо обрано неправильну відповідь, або відповіді не дано.

  1. Завдання на надання відповідей на запитання (Аnswering the Questions):

6 завдань                                                                            – 0-6 б.

Учень може отримати 0 або 1 тестовий бал за одне із завдань:

1 бал, якщо дано правильну відповідь;

0 балів, якщо дано неправильну відповідь, або відповіді не дано.

Загальна кількість балі                                   12 б.

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 вересня 2020
Переглядів
977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку