Комплексне оцінювання ГР та оцінювання по кожній ГР(4) з інформатики 7 клас НУШПетрученко В. М. Вчитель інформатики ліцей №6 Новий підхід до оцінювання знань і вмінь учнів
Номер слайду 2
Детальний опис груп результатів з інформатики. Група 1: Працює з інформацією, даними, моделями (учні демонструють здатність збирати, аналізувати, обробляти та інтерпретувати різноманітні дані. Вони вміють створювати інформаційні моделі та використовувати їх для вирішення задач)Група 2: Створює інформаційний продукт (Учні цієї групи вміють створювати різноманітні інформаційні продукти (тексти, презентації, веб-сторінки, програми), використовуючи відповідні програмні засоби)Група 3: Працює в цифровому середовищі (Учні цієї групи вміло орієнтуються в цифровому середовищі, використовують різноманітні пристрої та програмні засоби для навчання та спілкування)Група 4: Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями (Учні цієї групи розуміють важливість безпечного використання інформаційних технологій та дотримуються етичних норм в Інтернеті).
Номер слайду 3
Оцінювання ГР можна здійснити за такими методами:
Номер слайду 4
Приклади завдань для комплексного оцінювання
Номер слайду 5
Підсумкове комплексне оцінювання. Приклад контрольної роботи: Завдання 1 (група 1): Зберіть дані про температуру повітря протягом тижня. Побудуйте графік зміни температури. Зробіть висновок про найхолодніший і найтепліший день. Завдання 2 (група 2): Створіть презентацію про улюблене хобі, використовуючи текстові, графічні та мультимедійні матеріали. Завдання 3 (група 3): Знайдіть в Інтернеті інформацію про останні досягнення в галузі космічних досліджень. Створіть короткий звіт. Завдання 4 (група 4): Обговоріть питання: "Які правила безпечного користування Інтернетом слід дотримуватися?".
Номер слайду 6
Оцінювання здійснюється за 12 шкалою. Кожне завдання для ГР оцінюється 12 бальною шкалою. Всього сума балів становить 48 у комплексній контрольній роботі.