Оформлення паспорту спортивної зали.

Про матеріал

Паспорт спортивної зали. В документі акцентовано увагу на загальні положення про спортивну залу, основні техніко - економічні показники, оформлення актів на експлуатацію спортивної зали, перевірку на надійність спортивного обладнання.

Перегляд файлу

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завідуюча спортивною залою

вчитель фізичної культури

Калашнікова К.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджую

Директор Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів

_______________О.В. Бондар

 

G:\FOTO\Школа - 2\DSCN0562.JPG

G:\FOTO\Школа - 2\DSCN0560.JPG

Похожее изображениеСПОРТИВНА ЗАЛА У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

 

І. Загальні Положення про спортивну залу Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів (далі Положення) розроблено відповідно до закону України «Про загальну середню освіту», закону України «Про фізичну культуру і спорт», Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (затвердженого наказом МОН України № 601 від 20.07.2004 р.) та інших нормативних і правових документів. Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до матеріально-технічного оснащення спортивної зали згідно з санітарно- гігієнічними нормами і є обов'язковим для їх організації в загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від типу та форми власності.

Спортивна зала - це приміщення зі створеним навчально-методичним середовищем, оснащене спортивним обладнанням та інвентарем, загальною площею не менше 162 кв. м (22х10м)

II. Мета, завдання та основні форми організації спортивної зали

1. Основна мета створення спортивної зали забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу, спортивно - масової роботи та реалізації завдань відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної середньої освіти в освітній галузі «Здоров'я і фізична культура» (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004р. №24).

2. Завданням функціонування спортивної зали є створення передумов для організації індивідуального та диференційованого навчання; реалізації практично дійової і творчої складових змісту навчання та тренування; забезпечення поглибленого та профільного навчання; організації роботи спортивних гуртків та секцій; індивідуальної підготовки вчителя до занять, підвищення його науково-методичного та практичного рівня.

3. Перед початком навчального року здійснено огляд спортивної зали з метою визначення стану її готовності до проведення практичних занять, про що свідчить «Акт-дозвіл на проведення занять у спортивній залі».

4. Державні санітарні правила і норми обладнання спортивної зали та організації навчально-тренувального процесу відповідають вимогам, затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 р. № 63.

III. Тип фізкультурно - спортивної зали

1. В Подолянській ЗОШ І – ІІІ ступенів діє комбінована спортивна зала – гімнастична та ігрова та інші приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять відповідно до умов і потреб навчального закладу.

2. Фізкультурно - спортивна зала побудована на першому поверху.

3. Необхідними складовими спортивної зали є методичний кабінет (приміщення) з фізичної культури; інвентарна кімната; роздягальні тощо.

IV. Матеріально-технічне забезпечення спортивної зали

Похожее изображение1. Комплектація спортивної зали здійснюється відповідно до вимог навчальної програми та типового переліку спортивного обладнання в загальноосвітньому навчальному закладі.

2. Навчально-методичне приміщення (методичний кабінет з фізичної культури) обладнаний полицями, шафами для зберігання методичної літератури, звітної та облікової документації з фізичної культури, стендами, плакатами з методики навчання та розвитку рухових якостей, роздаткового матеріалу тощо.

3. Куточок спортивно - масової роботи містить:

  •                 план спортивно - масової та оздоровчої роботи на навчальний рік;
  •                 положення про шкільну спартакіаду та інформацію про її проведення;
  •                 стенд «Спортивні досягнення школи» (кращі спортсмени школи, рекорди школи, кубки, грамоти, фотоматеріали тощо);
  •                 розклад роботи спортивних секцій тощо.

4. Усі матеріальні цінності спортивної зали обліковуються в інвентарній книзі встановленого зразка, яка прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою.

5. Облік та списання фізично застарілого обладнання та інвентарю проводиться відповідно до інструкції, затвердженої Міністерством фінансів України.

6. Спортивна зала забезпечена аптечкою з набором медикаментів для надання медичної допомоги.

V. Навчально-методичне забезпечення спортивної зали

У спортивній залі є така навчально - методична література:

- Закон України «Про фізичну культуру і спорт»;

- Національна доктрина розвитку фізичної культури і спорту;

- Державний стандарт базової і повної середньої освіти в освітній галузі «Здоров'я і фізична культура»;

- навчальні програми;

- положення про шкільну спартакіаду;

- протоколи змагань та звітів головного судді;

- документація з охорони праці;

- план роботи та протоколи засідань шкільного методичного об’єднання вчителів ХЕЦ, фізичної культури, основ здоров’я та захисту Вітчизни;

- робочий зошит вчителя фізичної культури;

- підручники та методичні посібники;

- нормативні та правові документи.

VI. Оформлення спортивної зали

1. На вхідних дверях основних та допоміжних приміщень є відповідні написи. Наприклад: «Спортивний зал», «Методичний кабінет з фізичної культури», «Інвентарна кімната», «Роздягальня» тощо.

Похожее изображение2. Для оформлення спортивної зали створені навчально - методичні експозиції змінного та постійного характеру, які розташовуються в методичному кабінеті або на стендах спортивного куточка.

До постійних експозицій належать:

  •              державна символіка;
  •              інструкції з охорони праці та правила поведінки в спортивній залі;
  •              портрети видатних спортсменів країни.

До експозицій змінного характеру належать:

  •                 план спортивно - масової роботи на рік;
  •                 положення про шкільну спартакіаду;
  •                 таблиця ходу шкільної спартакіади;
  •                 розклад роботи спортивних секцій тощо.

VII. Керівництво фізкультурно-спортивним залом

1. Роботою спортивної зали керує вчитель фізичної культури Калашнікова К.М., яка призначена директором з числа досвідчених вчителів фізичної культури, наказом по Подолянській ЗОШ І – ІІІ ступенів.

2. Завідуюча спортивною залою несе відповідальність за зберігання, використання та дотримання у належному технічному стані спортивного обладнання та інвентарю.

3. До обов'язків завідуючої спортивною залою належать: складання перспективного плану удосконалення навчально - матеріальної бази;

- забезпечення умов для проведення уроків;

- систематизація та паспортизація спортивних споруд;

- забезпечення дотримання в спортивній залі правил електричної та пожежної безпеки;

- систематичне ведення інвентарної книги.

4. Розмір посадового окладу (ставки заробітної плати) завідуючої спортивною залою Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів встановлюється згідно з наказом МОН України від 29.03.2001 р. № 161, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.04.2001 р. За № 303/5494.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображениеЗАГАЛЬНІ ДАНІ

 

G:\FOTO\Школа - 2\DSCN0558.JPGG:\FOTO\Школа - 2\DSCN0559.JPG

 

Спортивна зала Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів Куп’янської районної ради Харківської області ввійшла в експлуатацію в 1974 році. Приміщення розташоване за адресою: село Подоли, вул. Гагаріна, буд. 1 - а

Проектно кошторисна документація розроблена для кліматичного району. Розрахункова зимова температура – 18ºС вище нуля. Зона вологості – нормальна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу Рамка для текста у спортивному стиліОСНОВНІ ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ

№ з/п

Показники

Одиниці виміру

Згідно проекту

Фактично на 2018 -  2019 навчальний рік

Примітки

1.

Кількість приміщень

шт.

1

1

 

2.

Пропускна спроможність

чол.

45

45

 

3.

Корисна площа

кв.м.

162

162

 

4.

Нестандартне обладнання

шт.

1

1

 

5.

Спортивний майданчик

шт.

1

1

 

6.

Гімнастичне обладнання:

  •                    перекладина,
  •                    паралельні бруси,
  •                  гімнастична стінка,
  •                  гімнастичний козел,
  •                  гімнастичний кінь.

шт.

 

 

2

1

9

 

1

2

 

 

2

1

9

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАН ІНЖЕНЕРНО – ТЕХНІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ І СИСТЕМ ЗАХИСТУ СПОРТИВНОЇ ЗАЛИ

 

СИСТЕМА ОПАЛЕННЯ

Теплопостачання спортивної зали здійснюється від шкільної котельні. Параметри теплоносіння – 60-80. Опалювальні прилади – регістри. Для обліку витрат тепла встановлені теплолічильники.

 

СИСТЕМА ВЕНТИЛЯЦІЇ

Вентиляція спортивної зали природна.

C:\Users\Ekaterina\Documents\images.jpg

Картинки по запросу Рамка для текста у спортивному стиліСИСТЕМА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ

C:\Users\Ekaterina\Documents\images.jpg

 

Електропостачання спортивної зали здійснюється по кабельній лінії напругою 220 вольт. Електролічильники встановлені на розподільному щитку. Спортивна зала необладнана пожежо – охоронною сигналізацією.

СИСТЕМА ПОЖЕЖОГАСІННЯ

C:\Users\Ekaterina\Documents\images (1).jpg

 

Спортивна зала не обладнана внутрішньою системою пожежної сигналізації. Зала не забезпечена вогнегасниками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу Рамка для текста у спортивному стиліПерспективний план

розвитку спортивної зали

 

№ з

/п

Назва інвентаря

Потреба

2016/2017

2017/2018

2018/2019

2019/2020

2020/2021

 

 

1.

Мячі:

 

 

 

 

 

 

- баскетбольні

20

15

12

15

 

 

- волейбольні

20

8

6

8

 

 

- футбольні

20

8

7

8

 

 

2.

бокові щити для гри у баскетбол

4

3

3

3

 

 

3.

спортивна форма для гри у баскетбол

1

 комплект

-

-

-

 

 

4.

спортивна форма для гри у футбол

1

 комплект

1

 комплект

1

 комплект

1

 комплект

 

 

5.

столи для гри у настільний теніс

3

-

-

-

 

 

6.

бадмінтон

10

2

2

2

 

 

 

 

7.

туристичне спорядження:

 

 

 

 

 

 

- карабіни

12

-

-

-

 

 

- мотузки

3

-

-

-

 

 

8.

секундомір

2

-

-

-

 

 

9.

скакалки

20

-

-

3

 

 

10.

гімнастичні обручі

20

15

15

15

 

 

11.

набір для гри у настільний теніс

3

-

-

2

 

 

12.

сітка волейбольна

2

1

1

1

 

 

13.

сітка для футбольних воріт

2 комплекти

1

1

1

 

 

14.

туристський намет

5

3

3

3

 

 

15.

рюкзак

20

2

2

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ - ДОЗВІЛ

на проведення уроків та занять у спортивній залі

Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів

 

Складено комісією у складі:

голова комісії - О.В. Бондар,

члени комісії:

голова профспілкового комітету – І.С. Богданович,

завгосп школи - Г.М. Шуліка,

завідуюча спортивною залою - учитель фізичної культури К.М. Калашнікова

 

 У результаті обстеження стану підготовки спортивної зали до уроків та занять було встановлено:

1.Спортивна зала та допоміжні приміщення відповідають нормам безпеки життя, правилам охорони праці і пожежної безпеки.

2.Комплект інструкцій з охорони праці за модулями програми наявний.

3.Журнали інструктажів з охорони праці для учнів наявні.

4.Учитель фізичної культури з вимогами охорони праці ознайомлений.

Спортивна зала визнана готовою до проведення уроків та занять.

 

 

 

 

Голова комісії ___________ О.В.Бондар

Члени комісії:

1.________І.С. Богданович

2.________Г.М. Шуліка

3.________К.М. Калашнікова

 

 

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ – ДОЗВІЛ

на проведення занять з фізичної культури та спорту у спортивній залі Подолянської ЗОШ І – ІІІ ступенів

 

Ми, ті, що підписалися нижче, представники:

директор школи  - Бондар Олена Віталіївна

заступник директора з навчально – виховної роботи  - Кусяк Марина Юріївна

голова профспілки  - Богданович Ірина Сергіївна

Завгосп школи – Шуліка Галина Миколаївна

вчитель фізичної культури - Калашнікова Катерина Матвіївна

Склали цей акт у тому, що:

1.В спортивному залі організовані місця для проведення уроків фізичної культури, які відповідають нормам охорони праці, правилам техніки безпеки, виробничої санітарії, віковим особливостям учнів.

2.Адміністративно – педагогічний персонал школи з правилами техніки безпеки і санітарії під час проведення навчальної діяльності з фізичної культури з учнями ознайомлені.

3.Спортивна зала до роботи в новому 2018 – 201/ навчальному році готова.

 

 

Голова комісії _________ О.В. Бондар

Члени комісії __________ М.Ю. Кусяк

                         __________ І.С.  Богданович

                         __________ Г.М. Шуліка

                         __________ К.М. Калашнікова

 

 

 

 

 

 

 

                                                                        10 серпня 2018 року

АКТ

НА ПРОВЕДЕННЯ ВИПРОБУВАННЯ І ПЕРЕВІРКУ НА НАДІЙНІСТЬ ВСТАНОВЛЕННЯ ТА КРІПЛЕННЯ СПОРТІНВЕНТАРЮ, СПОРТОБЛАДНАННЯ У СПОРТИВНІЙ ЗАЛІ

ПОДОЛЯНСЬКОЇ ЗОШ І – ІІІ СТУПЕНІВ

НА 2018 – 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Від 10 серпня 2018 року

 

Ми, комісія у складі:

голова комісії – заступник директора  з навчально – виховної роботи – Кусяк Марина Юріївна, ( відповідальна за організацію питань з охорони праці)

члени комісії

голова профспілки – Богданович Ірина Сергіївна

завгосп школи – Шуліка Галина Миколаївна

вчитель фізичної культури  - Калашнікова Катерина Матвіївна

склали цей акт про те, що у спортивній залі було проведено випробування і перевірка на надійність встановлення та кріплення спортивного інвентарю та спортивного обладнання.

Дані випробування занесені до таблиці.

№ з/п

Назва спортінвентарю

Інвентаризаційний номер

Дані випробувань

(прогин, якість кріплення)

Закріплено надійно чи ненадійно

Примітка

1.

Бруси

10490113

60мм+10мм, надійно

надійно

 

2.

Перекладина

1136061

100мм+10мм, надійно

надійно

 

3.

Колода

10490134

8мм, надійно

надійно

 

4.

Ворота футбольні

 

надійно

надійно

 

5.

Гімнастична стінка

1136049

надійно

надійно

 

6.

Щити баскетбольні

1136145

надійно

надійно

 

7.

Канат

 

надійно

надійно

 

8.

Споруди на спортивному майданчику

 

надійно

надійно

 

Висновки комісії:

У спортивній залі і на спортивному майданчику для учнів організовані умови для роботи, що відповідають нормам з охорони праці та правилам техніки безпеки.

Весь інвентар знаходиться у належному стані, надійно закріплений.

Голова комісії __________ М.Ю. Кусяк

Члени комісії   __________ І.С. Богданович

                          __________ Г.М. Шуліка

                           __________ К.М. Калашнікова

Методи випробовування гімнастичних приладів

 

Випробування гімнастичних приладів проводять за допомогою пристосувань для тарування (дисків від штанги, рулетки, надійної платформи для закріплення вантажу).

Розміри брусів за нормами безпеки:

— відстань по довжині між стояками — 2300 мм;

— відстань по ширині між стояками — 520 мм;

— відстань від підлоги до жердини — 1300-2100 мм.

1 Тарування — метод точного зважування за допомогою контрольних приладів.

Міцність встановлення брусів перевіряють дією вантажу 1,35 кН (135 кгс), прикладеного посередині жердини, встановленої на висоті 1400 мм. Еластичність жердини має відповідати прогину жердини у межах 60±6 мм

 

 

Паралельні бруси

 

Розміри колоди за нормами безпеки:

— висота колоди по верхній кромці від підлоги — 750-1200 мм;

— довжина колоди — 5000 мм;

— ширина опорної поверхні — 100 мм;

— товщина колоди — 160 мм.

Міцність встановлення колоди перевіряють дією вантажу, що становить 1,35 кН (135 кгс). Вантаж підвішують до середини колоди, встановленої на висоті 1200 мм. Прогин колоди не повинен перевищувати 8 мм

 

Колода

 

 

Розміри перекладини за нормами безпеки:

— висота стержня від підлоги — 1450-2550 мм;

— довжина стержня перекладини — 2400 мм;

— діаметр стержня перекладини —28 мм;

— площа для встановлення перекладини — 9000-4500 мм.

Міцність встановлення перекладини перевіряють дією вантажу, що становить 2,2 кН (220 кгс). Вантаж підвішують до середини грифа на висоті 2500 мм. Прогин має бути 100±10 мм. Після зняття вантажу гриф перекладини має повернутися у початкове положення

 

Перекладина

 

 

 

 

 

Похожее изображение        

 

 

 

 

 

 

 

  ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ
СПОРТИВНОЇ ЗАЛИ
ПОДОЛЯНСЬКОЇ ЗОШ І –ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

Площа – 179,6 квадратних метра

Довжина – 20,6м

Ширина – 8,72м

Висота – 7м

 

 

ОСВІТЛЕННЯ

Кількість освітлювальних приладів – 12

Встановлена потужність – 130кВт

Споживна потужність – 22,1 тис. кВт

 

 

ДОПОМІЖНІ СПОРУДИ ТА ПРИМІЩЕННЯ:

1.Роздягальні – 2

2.Тренерська кімната – 1

3.Інвентарна - 1

 

 

МЕБЛІ

1.Стіл учительський – 1

2.Стілець – 1

3.Шафи - 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Комолов Иван Портупеевич
    Спасибо. Очень актуально.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Комолов Иван Портупеевич
    Спасибо. Очень актуально.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
18331
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку