Конспект уроку фізичної культури.

Про матеріал

Завдання:

  • 1.Повторити правила техніки безпеки на уроках фізичної культури.
  • 2.Повторити стройові вправи.
  • 3.Повторити комплекс загальнорозвивальних вправ на місці без предметів.
  • 4.Вправляти у виконанні вправ на розвиток витривалості.
  • 5.Навчити гру «До своїх прапорців»
  • 6.Виховувати бажання займатися спортом
Перегляд файлу

Фізична культура                                                   Дата ____________________________

Завдання:

  1. Повторити правила техніки безпеки на уроках фізичної культури.
  2. Повторити стройові вправи.
  3. Повторити комплекс загальнорозвивальних вправ на місці без предметів.
  4. Вправляти у виконанні вправ на розвиток витривалості.
  5. Навчити гру «До своїх прапорців»
  6. Виховувати бажання займатися спортом

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

 

  1.  Організаційний перехід до місця заняття
  2. Шикування. ТБ Постановка завдань уроку
  3. Підготовчі вправи
  4. ЗРВ без предметів

1 хв

 

1 хв

 

4 хв

4 хв

У колоні по одному

 

Отримати зворотну інформацію

 

Виправляти помилки

Фронтальний метод організації діяльності учнів

Основна частина

 

  1. ПЕРЕДАЧА ЕСТАФЕТНОЇ ПАЛИЧКИ

(біг)

 

 

  1. Естафета «Спортивна ходьба»
  2. Естафета «Човниковий» біг

 

 

 

 

  1. Естафета «Парами»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «ДО своїх прапорців»

Пояснення гри, проведення гри, підсумок гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вікторина

СПОРТИВНА ВІКТОРИНА

1. Який м’яч є найважчим? (Баскетбольний)

2. У якій грі користуються найменшим м’ячем? (У настільному тенісі)

3. Із якою періодичністю проводяться Олімпійські ігри? (Один раз на 4 роки)

4. Які 5 літніх і 5зимових видів спорту ви знаєте?

5. Якою є кількість гравців у волейболі, баскетболі, футболі? (Відповідно 6,5,11)

6. Якими видами спорту займаються Я. Клочкова, А. Тимощук, брати Клички? (Відповідно – плавання, футбол, бокс)

7. Який вигляд має емблема Олімпійських ігор? (П’ять переплетених кілець)

8. Яку ви можете назвати українську чотириразову олімпійську чемпіонку з плавання? (Яна Клочкова)

9. Які ви знаєте спортивні ігри? (Футбол, гандбол, баскетбол, регбі, волейбол, хокей, бокс, водне поло та інші)

4 хв

 

 

 

 

3 хв

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

Кожен учасник з естафетною паличкою в руках оббігає стійку та повертається назад, передаючи паличку наступному учасникові.

 

 

 

 

 

 

Гравці об’єднуються у 3-4 групи, кожна з яких шикуються у кола. У центрі кожного кола перебуває гравець із кольоровим прапорцем у витягнутій угору руці. За першим сигналом учителя всі учні, крім гравців із прапорцями, розбігаються майданчиком. За другим сигна­лом гравці повинні зупинитися, присісти та заплющити очі, а гравці із прапорцями за вказівкою вчителя переходять у цей час на інше місце. Після слів учителя: «До своїх прапорців!» — гравці розплющують очі та біжать до прапорців своїх кольорів, щоб першими утворити коло. Група, яка зробить це першою, перемагає.

 

 

 

 

 

Заключна частина

 

  1. Шикування в колону
  2. Вправи для розслаблення, відновлення дихання
  3. Підбиття підсумків
  4. Організований перехід до класу

1 хв

1 хв

 

1 хв

1 хв

 

Темп середній

 

 

В колоні по одному

 

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку