Конспект уроку з фізичної культури. Тема "Організовуючі вправи. ЗРВ в русі. Вправи для розвитку координації. Вправи з великим м’ячем (ведення м’яча у кроці правою та лівою рукою).

Про матеріал

Завдання:

  1. Закріпити вміння виконувати бігові вправи, ЗРВ в русі, вправи для розвитку координації. вправи з великим м'ячем, зокрема. ведення м'яча у кроці правою та лівою рукою/
  2. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів засобами рухливих ігор.
  3. Вести пропаганду фізичної культури і спорту, здорового способу життя через гру.
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізичної культури 

для учнів 2 класу

Тема. Організовуючі вправи. ЗРВ в русі. Вправи для розвитку координації. Вправи з великим м’ячем (ведення мяча у кроці правою та лівою рукою). Рухлива гра «»М’яч середньому»

Вчитель Бондар Т.М.      Дата __________________

Завдання:

  1. Закріпити  вміння виконувати  бігові вправи, ЗРВ в русі, вправи для розвитку координації. вправи з великим м’ячем, зокрема.  ведення м’яча у кроці правою та лівою рукою/
  2. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів засобами рухливих ігор.
  3. Вести пропаганду фізичної культури і спорту, здорового способу життя через гру.

 

Інвентар:  м’ячі

Місце проведення: спортивна зала школи

 

Частина уроку

 

Зміст

Дозування (хвилини, секунди, рази)

 

Організаційно-методичні вказівки

І.Під-готов-ча части-на

15 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.

Осно-вна

части-на

22 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Заключна части-на

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Організований перехід до зали учнів.

 

  1. Шикування. Привітання.

 

 

  3. Постановка завдань уроку

Сьогодні на уроці ми і перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, ерудовані в питаннях про спорт, виконаємо комплекс ЗРВ, проведемо рухливу ігри.

 

 

 

4.Техніка безпеки на уроці.

 

 

 

  1. Вимірювання частоти СС
  • Хто має ЧСС більше 75 ударів за хвилину, підніміть руку? Немає таких учнів. Добре, всі здорові, до уроку готові.

 

 

 

 

  1. Стройові вправи:

- Праворуч! Ліворуч!                        Кругом! Ліворуч! Ліворуч!

 7. Ходьба в обхід. Різновиди ходьби:

- на носах. Руки на поясі.

- на п’ятках. Руки за голову.

- напів присід. Руки на колінах.

- повний присід. Руки на колінах.

 

 

  1. Біг у різних варіантах.
  • повільний
  • біг приставними кроками праве плече вперед, ліве плече вперед;

 

 

 

  1. Вправи на відновлення дихання

 

 

  1.  Загальнорозвивальні вправи в русі
  2.  Вправи для розвитку координації

 

 

 

1.В. п.-о.с., руки на пояс.

Нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

 

2. В.п.- руки до плечей, колові оберти зігнутими в ліктях руками вперед, назад.

3. В.п.- о.с., руки в сторони (сжаті в кулачки), на 1-2-3 – розвести руки в сторони,   на 4 – зігнути руки до плечей, м’язи напружити.

 4.  В.п. – стійка ноги нарізно. Руки зігнуті  вертикально в ліктях.   

На 1 – поворот вліво, на 2 – лікті звести разом,

на 3 -4 – те ж вправо.              

  1. В.п. – стійка ноги нарізно. Руки за спину. 1-2 – повороти тулуба вліво, 3-4- повороти тулуба вправо.
  2. В.п. – стійка ноги нарізно.

1-2 –  прямі руки вгору, ліва нога назад на носок, прогнутися в тулубі

3-4- прямі руки вгору, права нога назад на носок, прогнутися в тулубі.

  1.  В.п. –о.с.

1-2 – присід, руки вперед,

3-4 –о.с.

  1. Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. В.п. – руки через сторони вгору – вдих. Опустити руки вниз – видих.

 

  1. Вимірювання ЧСС

 

  1.  Перешикування в колону  по 2

Сьогодні на уроці ми з вами пограємо в рухливу гру   «Мяч середньому» і вести мяч у кроці лівою і правою рукою.

Вправи з мячем

Техніка безпеки під час ігор

 

Рухливі ігри

  1. Рухлива гра «Мяч середньому»

Пояснення правил гри

М'яч – середньому
Усі гравці стають у коло, яке ділиться на два півкола - дві команди. У центрі кола лицем до своєї команди стоять середні гравці. Навколо середнього обведена лінія, за яку не можна заступати. За сигналом учителя середні кидають м'яч першому (праворуч або ліворуч) гравцю в півколі, ті, у свою чергу, кидають його середньому, і так доти, доки середній не одержить м'яч від останнього гравця в півколі. Виграє команда, що закінчила перекидати м'яч першою.

Рухливі ігри с м'ячем.

 

  1. Вправи на відновлення дихання

 

 

  1. Шикування.

 

  1. Вимірювання ЧСС
  • Хто має ЧСС більше 125 ударів за хвилину, підніміть руку? Немає таких учнів. Добре, всі здорові, все в нормі.
  1. Підведення підсумків уроку

Оцінювання роботи учнів

  1. Організований перехід до класу

Вчитель:

Відпочили і пограли

А тепер тихенько в клас,

Щоб усі вас шанували,

Щоб усі любили вас.

1 хв.

 

2 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

30̒̒

 

 

 

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

30с

 

5 хв.

2 хв

 

6-8 разів

 

 

8-10 разів

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

8-10 разів

 

 

8-10 разів

 

 

4-5 разів

 

 

30 с

15с

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

30с

 

 

1  хв

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти заходять в колоні по одному.

У шеренгу. Звернути увагу на зовнішній вигляд.

Діти стоять у колоні по одному.

 

 

Діти стоять у колоні по одному.

Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 10 с, помножити отримане число на 6.

 

Фронтальний метод

 

Фронтальний метод

Спина пряма, вперед на нахилятися. Чітко фіксувати положення, інтервал один крок.

Фронтальний метод

Виправляти помилки вказівкою

 

 

 

Фронтальний метод Шикування  в 2 колони,  стежити за рівнянням в шеренгах.

Темп виконання повільний.

 

Темп виконання середній.

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

 

 

 

Темп виконання середній.

 

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

 

Фронтальний метод

 

Груповий метод організації роботи учнів на уроці.

 

 

 

 

 

Дотримання правил гри та естафет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальна робота

Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 10 с, помножити отримане число на 6.

 

В колоні по одному.

 

 

 

 Вправи для розвитку координації

"Стрибунець

Ходьба на лавці

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
9654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку