Урок образотворчого мистецтва
у 6 класі на тему:
«Живописні засоби виявлення обєму форми, фактури, матеріалу предметів. Малювання натюрморту.»
Мета :1. Розширити знання учнів про станковий живопис, зокрема про такий його жанр як натюрморт;
ознайомити з яскравими зразками натюрморту ріних епох;
навчити виражати головну ідею художніми засобами станкового живопису (відмова від дрібних деталей, локальний колір);
2. Розвивати образне мислення, спостережливість, творчу ініціативу, потребу пізнавати світ мистецтва.
3. Виховувати дбайливе ставлення до предметів мистецтва, почуття колективізму, взаєморозуміння, взаємодопомоги та взаємопідтримки
Обладнання: простий олівець, альбом для малювання, фарби, гумка, стакан для води, пензлики, підстругачки;
натюрморти різних художників всіх часів, схеми розгорток геометричних частин.
План уроку:
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань:
Гра «Мячик». учні передають один одному мяч, і таким чином по черзі відповідають на запитання вчителя:
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати над живописом, а саме в жанрі натюрморту. Будемо малювати твір, який складається з 2 предметів: глечика та помідора.
ІУ. Вивчення нового матеріалу.
1.Детальне знайомство з конструктивним вирішенням натюрморту
2.Поетапне та послідовне виконання заданої роботи.
3.Практичне зображення вчителем роботи на дошці.
4. Демонстрація зразків виконаних раніше на задану тему.
У. Практична робота учнів.
Завдання для учнів:
Запис в словники нових слів:
Імпресіоністи – малювали прямо на вулицях, чим домагалися на своїх полотнах яскравості, соковитості, сонячності кольору;
Предмети в натюрморті збагачують одне одного, підкреслюють характер один одного.
Спостережливість – найважливіша якість художника.
VІ. Завершення уроку:
1.Підведення підсумків уроку (загальна оцінка уроку, організація демонстрування дитячих робіт, що були виготовлені на цьому уроці).
2.Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроці, виставлення оцінок до журналу та в щоденники.
3.Визначення завдання по підготовці до наступного уроку.
(На слідуючий урок нам будуть необхідні...)
4.Проголошення уроку завершеним.
Запис в словники нових слів:
імпресіоністи – малювали прямо на вулицях, чим домагалися на своїх полотнах яскравості, соковитості, сонячності кольору;
Предмети в натюрморті збагачують одне одного, підкреслюють характер один одного.
Спостережливість – найважливіша якість художника.