ОМ Малювання натюрморту

Про матеріал
6. Хто знає, де і коли виник жанр натюрморту? (В ХVІІ ст. в Голандії та Іспанії). 7. В історії склались 2 основні типи натюрмортів. Це? (1- де речі говорять за свого господаря; 2- де речі говорять самі за себе).
Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва

у 6 класі на тему:

«Живописні засоби виявлення обєму форми, фактури, матеріалу предметів. Малювання натюрморту.»

 

Мета :1. Розширити знання учнів про станковий живопис, зокрема про такий його жанр як натюрморт;

ознайомити з яскравими зразками натюрморту ріних епох;

навчити виражати головну ідею художніми засобами станкового живопису (відмова від дрібних деталей, локальний колір);

 2. Розвивати образне мислення, спостережливість, творчу ініціативу, потребу пізнавати світ мистецтва.

3. Виховувати дбайливе ставлення до предметів мистецтва, почуття колективізму, взаєморозуміння, взаємодопомоги та взаємопідтримки

 

Обладнання: простий олівець, альбом для малювання,  фарби, гумка, стакан для води, пензлики, підстругачки;

натюрморти різних художників всіх часів, схеми розгорток геометричних частин.

 

План уроку:

 

І. Організація класу.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань:

Гра «Мячик». учні передають один одному мяч, і таким чином по черзі відповідають на запитання вчителя:

  1. До якого виду мистецтва відноситься натюрморт?
  2. Натюрморт – це (жанр, техніка чи матеріал для малювання)?
  3. Які жанри живопису ви ще знаєте?
  4. Як з французької мови перекладається «nature more»?
  5. В творах цього жанру зображаються предмети, які оточують людей, а саме: (квіти, побут, їжа, одяг, овочі, фрукти та ін).
  6. Хто знає, де  і коли виник жанр натюрморту? (В ХVІІ ст. в Голандії та Іспанії).
  7. В історії склались 2 основні типи натюрмортів. Це? (1- де речі говорять за свого господаря; 2- де речі говорять самі за себе).
  8. Світ речей в натюрморті покликаний показати..(своєрідність, неповторність, красу, думки та почуття, відношення людей до середовища).

 

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати над живописом, а саме в жанрі натюрморту. Будемо малювати твір, який складається з 2 предметів: глечика та помідора.

 

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

 

1.Детальне знайомство з конструктивним вирішенням натюрморту

2.Поетапне та послідовне виконання заданої роботи.

3.Практичне зображення вчителем роботи на дошці.

4. Демонстрація зразків виконаних раніше на задану тему.

 

У. Практична робота учнів.

 

Завдання для учнів:

  1. Характеризувати живописні натюрморти, створені за допомогою різних технік та матеріалів;
  2. Порівнювати натюрморти майстрів давнього та сучасного мистецтва;
  3. уміти бачити тональні, кольорові співвідношення, відтворювати обємну форму та колорит;
  4. аналізувати вплив кольору на на виявлення обємної форми предметів;
  5. спостерігати за залежністю кольору від оточення в реальному житті;
  6. висловлювати судження про кольорознавство та взаємозвязок кольору і світла, кольору і форми;
  7. наводити приклади реалістичних та стилізованих зображень предметів у натюрмортах різних митців.

 

 

Запис в словники нових слів:

Імпресіоністи – малювали прямо на вулицях, чим домагалися на своїх полотнах яскравості, соковитості, сонячності кольору;

 

Предмети в натюрморті збагачують одне одного, підкреслюють характер один одного.

 

Спостережливість – найважливіша якість художника.

 

 

VІ. Завершення уроку:

 

1.Підведення підсумків уроку (загальна оцінка уроку, організація демонстрування дитячих робіт, що були виготовлені на цьому уроці).

2.Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроці, виставлення оцінок до журналу та в щоденники.

3.Визначення завдання по підготовці до наступного уроку.

(На слідуючий урок нам будуть необхідні...)

4.Проголошення уроку завершеним.

 

 

 

 

Запис в словники нових слів:

 

імпресіоністи – малювали прямо на вулицях, чим домагалися на своїх полотнах яскравості, соковитості, сонячності кольору;

 

Предмети в натюрморті збагачують одне одного, підкреслюють характер один одного.

 

Спостережливість – найважливіша якість художника.

 

 

doc
Додано
1 лютого
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку