Натюрморти відомих художників. Ілюстрації картин + їх характеристика.
Натюрмортом нерідко захоплювалися знамениті художники. Саме про них та їхні прекрасні витвори я розповім далі.
Унікальний та незрівнянний — саме так називають видатного іспанського художника ХХ ст. Пабло Пікассо. Кожна робота автора — тандем оригінального задуму та геніальності.
Натюрморт з цибулинами, 1908 р.
Окрім традиційно майстерних реалістичних, наповнених світла і яскравих фарб, або ж похмурих, виконаних у блакитно-сірих тонах натюрмортів, Пікассо захоплювався кубізмом. Художник розкладав предмети, або героїв своїх картин на дрібні геометричні фігури. І хоча мистецтвознавці не визнали кубізм Пікассо, нині його роботи прекрасно продаються і належать найбагатшим колекціонерам світу.
Гітара і ноти, 1918 р.
Поряд зі знаменитою «Зоряною ніччю» серія картин із соняшниками стала унікальним символом творчості Ван Гога. Художник планував прикрасити соняшниками свій будинок в Арлі до приїзду друга Поля Гогена.
«Небеса — чудового блакитного кольору. Сонячні промені — блідо-жовті. Це м'яке, чарівне поєднання небесної блакиті та жовтих тонів з картин Вермеєра Делфтського... Мені не вдається написати щось настільки ж прекрасне...» — приречено говорив Ван Гог. Можливо, саме тому художник малював соняшники незліченну кількість разів.
Ваза з 12 соняшниками, 1889.
Нещасливе кохання, бідність та несприйняття його творчості спонукає художника на божевільні вчинки і неабияк підриває здоров’я. Та про живопис талановитий художник вперто писав: «Навіть якщо я впаду дев’яносто дев’ять разів, я все одно піднімуся всоте».
Натюрморт з червоними маками і ромашками. Овер, червень 1890.
Іриси. Сен-Ремі, травень 1890.
«Я хочу повернути природі вічність,» — любив повторювати великий французький художник Поль Сезанн. Митець зображав не випадкову гру світла і тіні, не мінливі, а постійні характеристики предметів.
Прагнучи показати предмети з усіх боків, він змальовує їх так, що глядач милується натюрмортом немов під різними кутами. Ми бачимо стіл зверху, скатертину і фрукти — збоку, шухляду — знизу, а глечик — із різних боків одночасно.
Персики та груші, 1895 р.
Натюрморт з вишнями і персиками, 1883-1887 рр.