ОПИС ДОСВІДУ "Освітні втрати на уроках української мови та їх надолуження в початковій школі."

Про матеріал
Опис досвіду. В цьому матеріалі розповідається про педагогічні втрати та подолання з ураїнської мови
Перегляд файлу

Панащенко Вікторія Іванівна

учитель  початкових класів

КЗ Харківський ліцей № 87

Харківської міської ради Харківської області

 

Фестиваль « добрих практик » освітян Харківщини « Майстри педагогічної справи презентують» За темою «Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів». Номінація « Початкова освіта»

 

 

 

Опис досвіду на тему

Освітні втрати на уроках української мови та їх надолуження в початковій школі.

 

Широкомасштабне вторгнення РФ на територію України внесло в наше життя зміни. Війна змінила кожного і все довкола. Кожна дитина чекала на 1 вересня, а особливо наші першачки.  Перше знайомство з вчителькою однокласниками, класною кімнатою. Натомість монітор комп`ютера. Так розпочалося дистанційне навчання для учнів 1 класу. Я 2 роки працюю зі своїм  класом дистанційно. Спостерігаючи за ними лише через монітор.   Разом з ними ми навчилися писати і читати це було важко.   Проводячи урок  за уроком в мене виникали питання чому в учнів виникають проблеми з навчання.  Я почала шукати причину . На мою  думку – це освітні втрати. Навчальні втрати  -   знань, навичок , навичок. Причинами є : повітряні тривоги, відсутність інтернету,  відключення електроенергії, часті пропуски дітей, зміна місця проживання, відсутність підручників. Під час війни багато дітей покинули свої домівки та виїхали за кордом.  Учні, які  зараз за кордоном  відвідують дві школи - це велика емоційна напруга для учнів , а особливо для учнів початкових класів. Важливо не тільки знання, але психологічний стан дитини. Тому навчання відійшло на друге місце. Мені як вчителю було важко навчити дітей писати та читати. Коли ми ходили до школи було легше. В першому класі важливо навчити дітей правильно тримати ручку на письмі, вимовляти звуки. Я працюю за інтегрованою освітньою системою « Світ чекає крилатих» від Анжеліки Цимбалару. Ця програма дає великі можливості. В цій програмі є яскраві – журнали посібники, які діти полюбляють,  зібрані і цікаві завдання різної складності.  Але під час уроків я помітила, що є учні які не встигають за цією програмою. Я почала шукати різні ресурси , щоб надолужити знання.   На допомогу мені прийшли  такі  програми – це Wollword,  сайт розвиток дитини. Цими ресурсами я користуюся і в 2 класі

 На уроках з української мови разом з дітьми, які  не засвоїми матеріал .  На сайті розивок дитини використовую завдання для читання та побудови  речень. ( Додаток 1)

Наприклад вивчаючи  частини мови разом проходили гру  на

Wollword. ( Додаток 1)

 

Адже в ігровій формі вони краще запам`ятовуть . В цій грі учні вчаться розрізняти частини мови, розвивати  навички.

 

  Ці роботи я проводила індивідуально з дітками, які не встигають. Адже кожна дитина це індивідуальність потрібно до кожної дитини дібрати ті чи інші методи, які б дали її  змогу засвоїти матеріал. Ми повинні створити  умови для якісного  навчання та розвитку особистості. Працюючи зі своїм класом другій рік в мене виникла ще одна  проблема. Те що батьки під час уроків знаходяться зі свої дітьми і підказують їм.  Так як у 1 класі відсутні діагностувальні роботи. А  у 2 класі вони є. Але є проблеми так як зараз ці роботи проводяться дистанційно складно оцінити ці роботи. Раніше дитина виконувала різни види робіт у класі і батьки не втручалися у їх виконня. І вчитель міг спостерігати за їхніми виконаннями та об`єктивно оцінювати ці роботи. То зараз батьки допомагають своїм дітям  , а то і взагалі виконують роботу за них. При дистанційному навчанні вербально теж важко оцінити. Якщо дитина протягом теми не працює, а діагностувальна робота зроблена ідеально.  То питання кому ставити оцінку. Зараз батьки не розуміють, що цим шкодять своїй дитині. За часту вони підказують не правильно і цим плутають дитину або пояснюють дитині поіншому. Для батьків я проводжу консультації  GoogMeet, Телеграм.

В яких роз`яснюю та пояснюю  чому важливо навчати за єдиною структурують батьків розуміють, більшість батьків розуміють та погоджуються з моїми словами.  Я мрію скоро закінчиться дистанційне навчання і наші діти повернуться за парти і будуть опиратися лише на свої знання. Чекаємо на перемогу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

Wollword.

 

https://wordwall.net/uk/resource/54804937/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/%d1%87%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b8-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b8

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 серпня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку