Матеріал містить опис технології портфоліо "Крок до освітніх зірок" , як одну із сучасних технологій оцінювання та інноваційного засобу аналізу динаміки діяльності учня. Дозволяє вчителю фізики вирішувати проблему особистісно – орієнтованого навчання
Опис технології портфоліо
“Крок до освітніх зірок”
Технологія портфоліо є однією із сучасних технологій оцінювання навчально-пізнавальної діяльності та інноваційного засобу аналізу динаміки діяльності учня. Вона також дозволяє вчителю фізики вирішувати проблему особистісно – орієнтованого навчання:
Зміст учнівського портфоліо «Крок до освітніх зірок»
які може обрати учень ” (Додаток 2)
Як працювати з портфоліо «Крок до освітніх зірок» або «папкою успіху з фізики»
Додаток 1
Підтримка самостійності |
Портфоліо «Крок до освітніх зірок» - це збірка матеріалів, які демонструють твої зусилля в навчанні та поза навчальній діяльності з фізики, засвідчують просування до визначеної мети, особистісне зростання |
Оцінка досягнень |
|
Робота над собою |
До неї ти можеш вкласти: зразки виконаних робіт, реферати; результати тестів та екзаменаційних робіт, алгоритми навчальної діяльності при вивченні фізики, характеристики; перелік завдань навчання та рефлексивні есе; плани на майбутнє та коментар до них; анкети т, картки само оцінювання, ксерокопії статей, відгуки вчителів, однокласників; дипломи, нагороди; інші матеріали на свій розсуд |
Технологія самоконтролю |
|
Фіксування результатів |
Працюючи з папкою успіху, ти навчишся: Визначати навчальну мету; планувати освіту і загалом життя; аналізувати й оцінювати успіхи. Визначати причину невдач; виробляти вміння самооцінки для поліпшення результатів будь – якої діяльності. Правильного вибору портфоліо навчання й складання подальших планів |
Освіта впродовж усього життя |
|
Лінія розвитку |
Ти можеш використати папку успіху для: самооцінки; демонстрації зусиль і успіхів, особистісного зростання перед батьками, однокласниками. Вчителями; правильного вибору профілю навчання у старшій школі: складання резюме. Співбесіди під час вступу до ВНЗ, працевлаштування: підтвердження серйозності намірів і здатності до постійної й наполегливої роботи над собою |
Імпульс активності |
|
Об’єктивний погляд на себе |
Переглядаючи вміст, визначай актуальність матеріалів. Але не поспішай викидати те, що здається зайвим. Створюй учнівський архів. Укладаючи папку успіху, готуйся до її презентації. |
Заліковий лист учня 7 класу
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Розділ 1.
ПОЧИНАЄМО ВИВЧАТИ ФІЗИКУ
Учень:
називає iмена видатних вiтчизнянихi зарубiжних фiзикiв, одиницi довжини, часу, площi поверхнi, об’єму, види енергiї;
наводить приклади фiзичних явищ i процесiв, руху i взаємодiї, перетворення енергiї, застосування фiзичних знань у життi людини;
розрiзняє значення фiзичної величини та її одиниці;
формулює правила безпеки у фiзичному кабiнетi;
записує значення фiзичних величин, використовуючи приставки СІ (мiкро, мiлi, санти, деци, кiло, мега) для утворення кратних i частинних одиниць.
Може обґрунтувати iсторичний характер розвитку фiзичного знання; характеризувати структурнi рiвнi фізичного свiту (мiкро-. макро-, мегасвiт), основнi методи фізичних дослiджень та етапи пізнавальної дiяльностi у фізичних дослiдженнях, рiзнi прояви взаємодії тiл; пояснювати значення фiзики в житті людини, сфери застосування фiзичного знання, земне тяжіння; порівнювати одиниці фізичних величин, що мають приставки СІ;
здатний спостерігати за різними фізичними явищами i процесами; визначати ціну поділки шкали вимірювального приладу, об’єм куба i паралелепіпеда; вимірювати довжину, площу поверхні, об’єм, час; користуватися метрономом, секундоміром, лiнiйкою, мензуркою; дотримується правил безпеки у фізичному кабiнетi
Лабораторна робота №1 |
Лабораторна робота№2 |
Лабораторна робота №3 |
Лабораторна робота №4 |
Лабораторна робота №5 |
Самостійна робота |
Тести |
Контрольна робота |
Творчі завдання |
Інтерактивне навчання |
Тематичне оцінювання |
Середня поточна оцінка |
Самооцінка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Види інтерактивного навчання __________________________________________________________________________________
Види творчих робіт__________________________________________________________________
Висновки вчителя __________________________________________________________________
Заліковий лист учня 8класу
Розділ 1. ЕЛЕКТРИЧНЕ ПОЛЕ
Учень:
називає два роди електричних зарядiв, одиницю електричного заряду, способи виявлення електричного поля;
наводить приклади електризацiї тiл у природi, електростатичної взаємодiї, впливу електричного поля на живi органiзми;
розрiзняє точковий заряд i заряджене тiло, електричний заряд i електричне поле;
формулює означення електричного заряду i електричного поля, закон Кулона;
записує формулу сили взаємодiї двох точкових зарядiв (закон Кулона);
може описати модель точкового заряду; класифiкувати електричнi заряди на позитивнi й негативнi; характеризувати електрон як носiя елементарного електричного заряду, йон як структурний елемент речовини;пояснити механiзм електризацiї тiл, принцип дiї електроскопа; обґрунтувати дискретнiсть електричного заряду, взаємодiю заряджених тiл наявнiстю електричного поля; здатний спостерiгати електростатичнув заємодiю; дотримуватися правил безпеки пiд час роботи з накопичувачами електричних зарядiв високої енергiї; користуватися електроскопом; може розв’язувати задачi, застосовуючи закон Кулона.
Лабораторна робота №1 |
Домашній експеримент |
Самостійна робота |
Тести |
Контрольна робота |
Творчі завдання |
Інтерактивне навчання |
Тематичне оцінювання |
Середня поточна оцінка |
Самооцінка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Види інтерактивного навчання
_________________________________________________________________________________
Види творчих робіт
_____________________________________________________________________________________Висновки вчителя ______________________________________________________________________
Резюме
ПІБ
Дата народження
Громадянство
Повна домашня адреса ( з поштовим індексом)
Домашній ( з кодом) або мобільний телефони
Місце навчання (повна назва й точна поштова адреса із індексом):
Клас Е – mail
Чому я хочу знати фізику?: (Людина є частиною природи, а фізика допомагає пізнати людині самого себе і природні явища. Чим більше знаєш, тим більше у тебе свободи вибору.)
Що у фізиці мене найбільше вражає? : (Як за такий короткий час вчені – фізики змогли зробити стільки відкриттів!)
Картка самоаналізу планів та інтересів за навчальний рік
(на початок навчального року)
|
Чого хочу домогтися? |
Що збираюся для цього зробити? |
Результат |
До кінця року |
Річної оцінки 12 балів |
Переглянути режим дня, щоб знайти більше часу на фізику; поставити собі за мету завжди виконувати домашні завдання з фізики |
|
І семестр |
1.Перемогти у конкурсах і олімпіадах: 2.Більше дізнатися про блискавку |
1.Прийняти участь у І і ІІ етапах Всеукраїнської олімпіади з фізики 2.Підібрати матеріал із літератури та Інтернету про таємниці електричних розрядів у повітрі |
Перемога у шкільному і участь у районному етапах Всеукраїнської олімпіади з фізики
|
ІІ семестр |
1.Прийняти участь у конкурсі весняний «Колосок» і «Левеня» 2.Продемонструвати свою презентацію про атмосферну електрику |
1.Вчасно подати заявку на конкурси 2.Підготуватись до конкурсу(випереджаючи навчання, повторення) |
|
У дужках та в таблиці наведені відповіді одного із учнів школи