Урок "Механічна робота. Одиниці роботи. Потужність та одиниці її вимірювання"

Про матеріал

Конспект уроку з фізики "Механічна робота. Одиниці роботи. Потужність та одиниці її вимірювання" призначений для вивчення даної теми в 7 класі.

Мета уроку:Навчальна: сформувати поняття роботи та потужності і їх одиниць; навчити учнів обчислювати роботу та потужність; продовжити формування наукового стилю мислення забезпечити ознайомлення з працями учених, а саме Д. Джоуля .Розвивальна:розвивати спостережливість, вміння аналізувати, інтерес до фізики. Виховна:формувати навички колективної роботи в поєднанні з розвитком індивідуальних творчих здібностей учнів; сприяти вихованню у учнів таких якостей особистості, як організованість, дисциплінованість, уважність спостережливість.

Перегляд файлу

Механічна робота. Одиниці роботи. Потужність та одиниці її вимірювання.

Мета уроку:

Навчальна: сформувати поняття роботи та потужності і їх одиниць; навчити учнів обчислювати роботу та потужність; продовжити формування наукового стилю мислення забезпечити ознайомлення з працями учених, а саме Д. Джоуля.

розвивальна:
розвивати спостережливість, вміння аналізувати, інтерес до фізики.

виховна:
формувати навички колективної роботи в поєднанні з розвитком індивідуальних творчих здібностей учнів; сприяти вихованню у учнів таких якостей особистості, як організованість, дисциплінованість, уважність спостережливість.

Тип уроку: урок формування нових знань.

 

Хід уроку

  1.  Організаційний момент (1 -2 хв.)
  2. Актуалізація опорних знань (7 -10 хв.)
  3. Мотивація навчальної діяльності (2 хв.)
  4. Оголошення теми та мети уроку (2 хв.)
  5. Вивчення нового матеріалу (20 – 21 хв.)
  6. Закріплення (5-7 хв.)
  7. Підсумки (3 хв.)
  8. Домашнє завдання (1 хв.)

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Добрий день, рада вітати вас! Перевірте готовність до уроку, вам знадобляться зошити , ручки, щоденники і, звичайно, ваш розум та пам’ять.

Почати урок хочу зі слів відомого фізика та математика Блеза Паскаля, який сказав: «Фізика наскільки серйозна наука, що гріх не скористатися нагодою зробити її трішечки цікавішою».

Сподіваюсь, сьогодні кожен з вас дізнається багато нового, корисного і цікавого для себе.

У кожного з вас на парті є листочки самооцінювання.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 

Розпочнемо урок як завжди з повторення. У кожного з  вас на столі є карточки: червоного, жовтого і зеленого кольору. Зараз ви користуєтесь лише 2 карточками червоного и зеленого, якщо ви згодні з тим що написано на дошці ви піднімаєте зелену карточку (беріть одразу в одну руку червону карточну в іншу зелену) якщо ви не згодні ви піднімаєте червону карточку. І запам’ятайте якщо ви помилилися це буде зрозуміло в кінці. На кожне запитання всього3 секунди. Розпочинаємо.

  • Сила позначається літерою Р
  • Сила – це фізична величина, яка є мірою дії одного тіла на інше(мірою взаємодії тіл).
  • Одиниці сили  см.
  • Шлях позначається літерою S,
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Грищенко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
19 березня 2018
Переглядів
2305
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку