Конспект уроку з фізики "Механічна робота. Одиниці роботи. Потужність та одиниці її вимірювання" призначений для вивчення даної теми в 7 класі.
Мета уроку:Навчальна: сформувати поняття роботи та потужності і їх одиниць; навчити учнів обчислювати роботу та потужність; продовжити формування наукового стилю мислення забезпечити ознайомлення з працями учених, а саме Д. Джоуля .Розвивальна:розвивати спостережливість, вміння аналізувати, інтерес до фізики. Виховна:формувати навички колективної роботи в поєднанні з розвитком індивідуальних творчих здібностей учнів; сприяти вихованню у учнів таких якостей особистості, як організованість, дисциплінованість, уважність спостережливість.
Механічна робота. Одиниці роботи. Потужність та одиниці її вимірювання.
Мета уроку:
Навчальна: сформувати поняття роботи та потужності і їх одиниць; навчити учнів обчислювати роботу та потужність; продовжити формування наукового стилю мислення забезпечити ознайомлення з працями учених, а саме Д. Джоуля.
розвивальна:
розвивати спостережливість, вміння аналізувати, інтерес до фізики.
виховна:
формувати навички колективної роботи в поєднанні з розвитком індивідуальних творчих здібностей учнів; сприяти вихованню у учнів таких якостей особистості, як організованість, дисциплінованість, уважність спостережливість.
Тип уроку: урок формування нових знань.
Хід уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Добрий день, рада вітати вас! Перевірте готовність до уроку, вам знадобляться зошити , ручки, щоденники і, звичайно, ваш розум та пам’ять.
Почати урок хочу зі слів відомого фізика та математика Блеза Паскаля, який сказав: «Фізика наскільки серйозна наука, що гріх не скористатися нагодою зробити її трішечки цікавішою».
Сподіваюсь, сьогодні кожен з вас дізнається багато нового, корисного і цікавого для себе.
У кожного з вас на парті є листочки самооцінювання.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Розпочнемо урок як завжди з повторення. У кожного з вас на столі є карточки: червоного, жовтого і зеленого кольору. Зараз ви користуєтесь лише 2 карточками червоного и зеленого, якщо ви згодні з тим що написано на дошці ви піднімаєте зелену карточку (беріть одразу в одну руку червону карточну в іншу зелену) якщо ви не згодні ви піднімаєте червону карточку. І запам’ятайте якщо ви помилилися це буде зрозуміло в кінці. На кожне запитання всього3 секунди. Розпочинаємо.