Засоби для вчителів фізики і не тільки.
Із Kahoot! можна створити:
- квіз (Quiz). Для кожного питання 4 варіанти відповіді, одна з яких правильна.
- тест (True or False). До кожного питання 2 варіанти відповіді, правильна одна.
Kahoot можна використовувати безкоштовно, але з платним тарифом можна використовувати додаткові форми питань: відкриті запитання, опитування, тощо. Проте, безкоштовної версії цілком достатньо, щоб зробити заняття інтерактивним.
Сервіс Blendspace (https://www.tes.com/lessons) – зручний інструмент для створення електронного супроводу уроку, заняття або дистанційного курсу.
Він дає можливість зібрати «в одному місці» необхідні ресурси для уроку/заняття/дистанційного курсу: тексти, відео, зображення, веб-сайти, google документи, вбудувати потрібні файли та он-лайнові вправи, створити вбудований в середовище опитувальник у вигляді вибору правильної відповіді.
LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.
Сервіс Learningapps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів. Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу.
Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів.
QR – код. https://qrcodes.com.ua/ один із сайтів для створення QR-коду. Із залученням QR-кодів можна зашифровувати та отримувати швидкий доступ фактично до будь-якої інформації у мережі інтернет: відео на YouTube, певної геолокації на Google картах, e-mail, посилання на сторінку профілю у соціальних мережах, аудіофайл, книгу тощо. Або у такий спосіб може бути закодовано невеличкий текст чи номер телефону, який можна «зчитати» навіть без доступу до мережі інтернет.
Mind42 — безкоштовне програмне забезпечення для створення ментальних карт в Інтернеті. Mind42 пропонує вам програмне забезпечення, яке запускається у вашому браузері для створення ментальних карт – спеціальної форми структурованої діаграми для візуальної організації інформації.
Canva — це онлайновий інструмент для створення дизайнів і публікації матеріалів, завдання якого — надати всім людям можливість створювати будь-які дизайни та публікувати їх де завгодно. Canva для навчання дає змогу без зайвих зусиль створювати нове, співпрацювати з іншими та використовувати візуальну комунікацію в роботі з учнями зі свого класу і не тільки. Для викладачів загальноосвітніх шкіл і їхніх учнів це абсолютно безкоштовно.
Padlet - мультимедійний ресурс для створення, спільного редагування та зберігання інформації. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки. Це може бути приватний проект стіни, модерована стіна з кількома учасниками, які будуть заповнювати її інформацією або доступний для читання і редагування будь-яким користувачем майданчик для обміну інформацією.
Phet (http://phet.colorado.edu/) пропонує науково обґрунтовані та ефективні комп’ютерні симуляції для вивчення предметів природничого циклу на різних мовах світу.. Всі Phetмоделювання перебувають у вільному доступі на веб-сайті Phet і прості у використанні. Вони можуть бути завантажені й використані за допомоги стандартного веб-браузера. Щоб допомогти учням уявити і зрозуміти фізичні концепції, сайт Phet із моделювання оживляє за допомоги мультиплікації та графіки те, що невидиме для очей, і надає змогу інтуїтивно управляти процесами, використовуючи такі дії, як натиснути і перетягнути, а також за допомоги різноманітних повзунків і перемикачів.
"Фізика в школі - HTML5 " (https://www.vascak.cz/), наукова платформа для симуляцій фізичних явищ та математичних понять. Розробки є українською мовою та сайт досить легкий у використанні.
Також створюю інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома. за допомогою сайтів На урок (https://naurok.com.ua/) та Всеосвіта (https://vseosvita.ua/). На сайті Всесвіта також можна створити цікавий вебквест.
На сайті SimPop https://simpop.org/ крім фізичних симуляцій є ще теоретичний матеріал, тобто можна спочатку пригадати теоретичний матерал, а потім виконати практичне завдання.
Навчання в “Electricity AR” проходить без будь-яких додаткових пристроїв. AR-експерименти оживають в планшеті або смартфоні. Додаток можна використовувати на уроках фізики за темою «Електрика». Додаток містить:
- вимірювальні прилади різного дизайну (вольтметри та амперметри) з 9-ма різними шкалами для визначення показів приладів та ціни поділки;
- вісім 3D моделей елементів електричних кіл з відповідними умовними позначеннями.
GeoGebra (https://www.geogebra.org/ ) – педагогічний програмний продукт, який поєднує динамічну геометрію, алгебру, математичний аналіз і статистику. За допомогою GeoGebra можна швидко створювати високоякісні графічні зображення математичних об’єктів (графіки функцій, графіки рівнянь, геометричні фігури, формули то293 що) і потім їх зберігати у файлах графічних форматів (png; svg) або експортувати до буфера обміну. Після цього отримані рисунки можна використовувати для створення друкованих дидактичних матеріалів, мультимедійних презентацій навчального призначення тощо.
Навчальний сайт з математики https://formula.co.ua/ може допомогти учням перевірити чи вірно виконали завдання, розглянути інші методи розв’язання завдань.
За допомогою сайту Google на уроках інформатики учні працюють з онлайн-документами, також створюю тести через Google Форми.