ДЕВІЗ УРОКУ“ Праця майстра ніколи не вмирає, бо в справах учнів палає ”
Номер слайду 4
МЕТА УРОКУНАВЧАЮЧА: навчити учнів правильно виконувати прийоми накривання, розрівнювання, затирання покрівельного шару, закріпити уміння і навики при виконанні даних прийомів. РОЗВИВАЮЧА: розвивати в учнів професійне мислення, уміння аналізувати свої рухи при виконанні прийомів. ВИХОВНА: виховувати в учнів творче ставлення до трудового процесу, прививати любов до вибраної професії, бережливе ставлення до інструменту, до матеріалів, виховувати акуратність в роботі.
Номер слайду 5
ТИП УРОКУ: вивчення трудових прийомів. ВИД УРОКУ: урок-вправи ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УРОКУ:план уроку, інструкційні карти, картки - завдання, кросворд, презентація. МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УРОКУ: інструменти, пристосування, цементний розчин.
Номер слайду 6
І. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУПрийняття рапорту від чергового, огляд зовнішнього вигляду учнів, перевірка організації робочих місць учнів, готових до початку урокуІІ. ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ1. Мотиваційно - цільова частина уроку:- повідомити тему уроку;- повідомити мету уроку;2. Актуалізація знань учнів :- усне опитування попереднього матеріалу
Номер слайду 7
Повторення матеріалу уроку з предмету спецтехнології та матеріалознавства 1. Назвати штукатурний інструмент та йогопризначення. 2. Які є види поверхонь? 3. Як приготувати вапняний розчин?Використання карток-завдань,з урахуванням відповідей на оцінку. КАРТКА – ЗАВДАННЯ1. Які є види штукатурок?2. Які інструменти існують для накидання розчину?3. Які інструменти існують для розрівнювання розчину?4. Які є види розчинів?5. Що таке малка, рейка, та її призначення?
Техніка безпеки та охорона праці при роботі з розчином Ми працюємо з цементним розчином. Тому необхідно дотримуватись правил т/б при роботі з розчином. Бути одягненим в спецодязі, мати рукавички, закрите взуття. Працювати справним інструментом, ручки інструменти повинні бути добре оброблені, пошліфовані і міцно з’єднані з інструментом. Перед роботою руки слід змастити захисними кремами чи пастами. Економно відноситись до витрати розчину.
Номер слайду 11
Розмішування розчину. Накидання розчину. Розрівнювання розчину. Перевірка поверхніЗатирання поверхніЗакріплення матеріалу практично
Номер слайду 12
Закріплення матеріалуза допомогою кросворда-завдання 1 По вертикалі:1. Професія будівельника оздоблювача. По горизонталі:1. Інструмент для накидання розчину2. Інструмент для розрівнювання розчину3. Інструмент для підготовки поверхні4. Інструмент для намазування розчину5. Інструмент для розрівнювання розчину на косяках6. Інструмент для оздоблення рустів7. Півтерок для натирання внутрішніх кутів8. Інструмент для вирівнювання поверхні
Номер слайду 13
Закріплення матеріалуза допомогою кросворда-завдання 2 1. Матеріал для приготування розчину 2. Засіб захисту при очищенні поверхні 3. Інструмент для провішування поверхні 4……. обштукатурювання поверхні 5. Частина архітектурного елементу 6. Рух ковша 7. Матеріал для обштукатурювання поверхні 8. Перевіряємо …… виконаної роботи 9. По кругу: цегляна ……..
Розприділення учнів по робочих місцях.ІІІ. ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ1. Обхід з ціллю перевірки організації робочих місць з дотриманням правил техніки безпеки.2. Обхід з ціллю перевірки правильності виконання трудових прийомів нанесення розчину на поверхню ковшем.3. Обхід з ціллю перевірки прийняття правильної робочої пози.4. Обхід з ціллю перевірки завдання,виправлення однотипних помилок та проведення додаткового інструктажу. 5. Обхід з ціллю перевірки виконаного завдання та виставлення оцінок. Прибирання робочих місць
Номер слайду 16
ІУ. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖОб’явлення досягнення мети уроку. Підведення підсумків роботи за день. Повідомлення та обґрунтованість оцінок учнів. Відмічаю зразкові роботи учнів, зупиняюсь на допущених типових помилках, вказую їх причину, порушення правил охорони праці. Видаю домашнє завдання. Майстер в/н Симоненко М. Г. Екран успішності учнів{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C} № з/п. Прозвище, ім’япо батьковіКартка- завдання. Кросворд. Усні запитання. Засвоєнняприйомів. Оцінка1 Балабух Ю. А++82 Вержиховський В. Р++93 Гірчук Б. В++74 Гнатовська Н. О++85 Денищик А. В++106 Заворін В. О++87 Капелюх К. В++7 8 Кітайчук В. П +89 Козюк С. Ю++810 Кокошко Д. А++1011 Коломієць М. О+812 Кондратюк М. О++913 Куліковський А.І+714 Ломакович О. В++815 Ломакович С. В++8
Номер слайду 17
“ Якщо твої плани розраховані на рік - сій жито; на десятиліття – сади дерево; на вічність - виховуй дітей ”