Тема: «Текстовий процесор»
Мета уроку:
- інформаційно-комунікаційна компетентність (уміння виконувати технологічні операції над об’єктами різних типіву середовищі текстового процесору);
- громадянські та соціальні компетентності ( готовність до ефективного використання сучасних програмних засобів для розв’язання навчальних, особистісних завдань);
- навчання впродовж життя (уміння перевести теоретичні положення в практичні дії, набувати нові знання вході виконання прикладної задачі, уміння оцінювати якість виконання завдання і рівень досягнення навчальних цілей).
1. Організаційний етап.
Доброго дня діти! Сідайте! Я рада вітати вас на сьогоднішньому уроці, тож давайте налаштуємося на плідну працю. Я впевнена, що об’єднавши наші зусилля ми з вами досягнемо успіху. У вас на партах є листочки – сердечки, напишіть сусіду по парті «Ти молодець,тому що…». І передайте їх один одному.
(Діти пишуть)
Ось в такій співпраці, і взаємопідтримці і продовжимо наш урок!
2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
Я пропоную вашій увазі завдання, яке ви бачите на екрані - (Дешифрувальник) за допомогою якого ми визначимо тему нашого уроку. Ви бачите, кожній цифрі відповідає своя літера. Тож розшифруйте закодовані слова.
Діти відповідають (Текстовий процесор)
Молодці! Сьогодні у нас останній урок з цієї теми. Ми з вами узагальнимо знання, закріпимо уміння і навички роботи в текстовому процесорі MS WORD.
Запишіть тему в зошити.
Давайте пригадаємоосновні можливості програми MS WORD.
Для цього об’єднаємося в групи. І група, ІІ група.
На парті у групах лежать стікери у вигляді текстових файликів, на яких потрібно записати можливості текстового процесора Word і приклеїти їх до імпровізованого вікна текстового процесора.
Працюють в групах
Відповідають
А зараз пригадаємо основні елементи вікна програми MS WORD, виконавши інтерактивну вправу.
https://learningapps.org/display?v=pwy3sj54301
Молодці! А зараз проведемо опитування. Я вам задаю питання, а ви піднімаєте руку і даєте відповідь. Опитування (запитання про текстовий процесор)
1. Що потрібно зробити для того, щоб видалити фрагменту тексту в
текстовому процесорі MS WORD?
2. Яке вирівнювання тексту можна встановити в текстовому процесорі MS
WORD?
3. Назвіть основні об’єкти текстових документів?
4. Що таке курсор і на що він вказує?
5. Чи завжди підкреслення червоною хвилястою лінією свідчить про помилку в слові?
6. Про що свідчить підкреслення зеленою хвилястою лінією?
7. Поясніть різницю між копіюванням і вирізанням фрагмента тексту?
8. Що означає редагування тексу?
9. Що означає форматування тексту?
10. Що потрібно попередньо зробити з текстом, щоб його відформатувати?
Дуже добре!
А зараз поговоримо про те, як можна собі допомогти та пришвидшити роботу в текстовому процесорі, за допомогою комбінації клавіш, виконавши інтерактивну вправу.Ваша задача з’єднати комбінацію клавіш із функцією, які вони виконують.
https://learningapps.org/display?v=p3e4dfur320
Ctrl +C Копіювання фрагменту
Ctrl+P Відправка документа на друк на принтері
Ctrl +V Вставка об’єкта з буфера обміну
Ctr +S Зберігає документ
Ctrl +W закриття документа
Ctrl +X Вирізає виділений текст
Ctrl +Z Відміняє попередню дію
Ctrl +A виділяє весь текс документа
Ctrl +N Створює новий текстовий документ
Alt + Г напис букви Ґ
Ctrl + "-" вставляє довге тире
Добре! Молодці!
Зараз об’єднаємося в групи. І виконаємо завдання де потрібно вказати призначення використання клавіш
І група
Клавіша |
Призначення |
ENTER |
|
TAB |
|
CAPS LOCK |
|
SHIFT |
|
BACK SPACE |
|
DELATE |
|
END |
|
ІІ група
Клавіша |
Призначення |
HOME |
|
INSERT |
|
PAGE UP |
|
NUMLOCK |
|
PAGE DOWN |
|
ПРОПУСК |
|
F1 |
|
Звіряємося з дошкою.
Зараз пропоную вашій увазі хмару слів. Подивіться і оберіть основні етапи роботи з документами, та встановіть їх у правильній послідовності.
Діти працюють
Давайте пригадаємо правила введення тексту, виконавши інтерактивну вправу.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізкультхвилинка
А зараз повторимо правила техніки безпеки в комп’ютерному класі, виконавши інтерактивну вправу.
Молодці!
Зараз ми приступаємо до практичної роботи.
Сідайте за комп’ютери.
Візьміть смартфони відскануйте код та дізнайтесь домашнє завдання.
А зараз підведемо підсумки, виконавши вправу мікрофон. Для мене дуже важливо знати ваші враження від уроку.