Організація художньо-естетичного процесу в закладах освіти на сучасному етапі оновлення освіти

Про матеріал
Районний семінар-практикум вчителів музичного мистецтва Місце проведення: РМК Тема. Впровадження елементів сучасних педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва та в позаурочний час в умовах оновлення освітнього процесу. Завдання: методичний огляд новітніх засад компетентнісної художньо-естетичної освіти, вироблення навичок активної творчої діяльності у процесі формування нових підходів до викладання мистецтва. Форма проведення семінару – інтелект-карта 9.00 – 9.15 – Відкриття семінару Інформаційно-методичний модуль 1. Організація художньо-естетичного процесу у закладах освіти на сучасному етапі оновлення освіти. 2. Моделювання уроку мистецтва в ракурсі сучасних вимог та умов. 3. Інноваційні художньо-педагогічні технології уроків музичного мистецтва. 4. Використання ігрових моделей на уроках мистецтва з метою формування креативного мислення. 5. Дайджест спеціалізованих мультимедійних апаратних засобів для модернізації уроків мистецтва. вчитель музичного мистецтва ЗОШ №1 Вертейко І.В. 14.00-14.30 – фіксування методичних рекомендацій, висвітлення результатів семінару у Всемережі. вчитель музичного мистецтва ЗОШ №1 Вертейко І.В. _________________________________________________ Інтелект-карта – педагогічний прийом збору, обробки, систематизації та висвітлення методичної інформації в рамках активної взаємодії. Результат - методична інтелектуальна карта-опора для впровадження сучасних педагогічних технологій в галузі мистецтва.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

IDEATEAMGOALОрганізація художньо-естетичного процесу в закладах освіти на сучасному етапі оновлення освіти

Номер слайду 2

IDEATEAMGOALФорма семінару

Номер слайду 3

IDEATEAMGOALІнтелект-карта – педгочіганий прйиом зобру, оборкби, сисзатиматеції та вислетвіння медичтоної інмафорції в ракмах акивтної взамоєдії Прийом “Недотекст”

Номер слайду 4

IDEATEAMGOALІнтелект-карта – педагогічний прийом збору, обробки, систематизації та висвітлення методичної інформації в рамках активної взаємодії

Номер слайду 5

IDEATEAMGOALОчікуваний результат

Номер слайду 6

IDEATEAMGOAL

Номер слайду 7

IDEATEAMGOALМеседж «Неписьменними ХХІ століття будуть не ті, хто не вміє читати й писати, а ті, хто не може вчитися і переучуватися» Елвін Тоффлер

Номер слайду 8

IDEATEAMGOALСучасне середовище Прийом “Мозкова атака”

Номер слайду 9

IDEATEAMGOALСучасні вимоги Прийом “Домалюй фігуру”ТТТТТТТТТ

Номер слайду 10

IDEATEAMGOALСучасні ресурси Прийом “Лекція”ВсемережжяІнформаційно-консультативні центри. Педагогічні портали, платформи, форуми. Дистанційна освіта. Електронні носії інформації (книги, бібліотеки, архіви)Відеоуроки. Освітні софти. Вебінари

Номер слайду 11

IDEATEAMGOALСучасна основа . Перехід від навчання знань, умінь, навичок до навчання здатності навчатися і самовдосконалюватися.

Номер слайду 12

IDEATEAMGOALГалузь “Мистецтво” У Державному стандарті загальної середньої освіти освітньої галузі «Мистецтво» музичну компетентність визначено як здатність до розуміння і творчого самовираження у сфері музичного мистецтва, що формується у процесі музичної діяльності (сприймання, виконання, створення).

Номер слайду 13

IDEATEAMGOALРеалізація Реалізація основної мети, визначеної Державним стандартом нового покоління освітньої галузі «Мистецтво», передбачає формування в учнів системи ключових, міжпредметних естетичних і предметних мистецьких компетентностей як інтегральної основи світогляду, здатність до художньо-творчої самореалізації та культурного самовираження

Номер слайду 14

IDEATEAMGOALКомплекс музичних компетенцій Види музичної діяльності, пов’язаної зі сприйманням, виконанням та створенням музики

Номер слайду 15

IDEATEAMGOALКомплекс музичних компетенцій Інтерпретаційні (здатність до аналізу та інтерпретації музичних творів, усвідомлення розвитку музичного образу, застосування відповідної термінології);

Номер слайду 16

IDEATEAMGOALКомплекс музичних компетенцій 2. Вокально-хорові виконавські (застосування вокально-хорових навичок під час виразного виконання народних і професійних пісень)

Номер слайду 17

IDEATEAMGOALКомплекс музичних компетенцій 3.Інструментально-виконавські (застосування елементарних навичок гри на музичних інструментах: народних, сучасних (електронних), прочитання та виконання партитури на дитячих музичних інструментах)

Номер слайду 18

IDEATEAMGOALКомплекс музичних компетенцій 4. Творчі (імпровізація (вокальна, інструментальна), драматизація, інсценізація, створення мелодій, ритмічних і музичних супроводів).

Номер слайду 19

IDEATEAMGOALРівень загальноосвітньоїпідготовки знає, оцінює та інтерпретує, розуміє, уміє, застосовує, виявляє естетичне ставлення, виражає власні оцінні судження

Номер слайду 20

IDEATEAMGOALСучасний урок процес формування предметних компетентностей;процес активної взаємодії;процес спілкування з мистецтвом через мистецтво; процес творенняемоційно-естетичногозадоволення.

Номер слайду 21

IDEATEAMGOALЗасоби процесу формування предметних компетентностей Використання і комбінування таких інноваційних художньо-педагогічних технологій навчання:1) інтерактивних; 2) ігрових; 3) інформаційно-комунікаційних, мас-медійних; 4) проектних.

Номер слайду 22

IDEATEAMGOALПозанавчальна діяльність Втілення вокально-хорових виконавських, інструментально-виконавських, хореографічно-виконавських, театрально-виконавських творчих компетентностей .

Номер слайду 23

IDEATEAMGOALРезультат Самовираження у сфері музичного мистецтва на основі глибокого проникнення в сутність художньо-естетичних явищ

Номер слайду 24

IDEATEAMGOAL

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    3.0
pptx
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
649
Оцінка розробки
3.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку