Організація навчання в інклюзивному класі

Про матеріал
Наказ про організацію навчання в інклюзивному класі. Організація навчання осіб з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

 

 

 

___________________________________________________________________

 

НАКАЗ

 

01.09.2024        

____________________           

                                 №01-к

 

Про організацію інклюзивного

навчання в 1 класі у 2024/2025

навчальному році

 

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2017року №262 «Про затвердження Плану заходів, спрямованих на зобов’язання додержання прав осіб з інвалідністю», Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021року  №957 «Про затвердження  Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», на підставі заяви матері, висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від ____________року №І РЦ-___________________,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Відкрити з 01.09.2024 року клас з інклюзивним навчанням  для учениці 1 класу ____________________. 

2. Призначити асистентом вчителя __________________________________.

3. Організувати роботу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

4. Команді супроводу розробити  індивідуальну програму розвитку дитини.

5. Залучити батьків учениці з особливими освітніми потребами до розробки  індивідуальної програми розвитку.

6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи ___________________________:

6.1. Розробити індивідуальний навчальний план та передбачити ___ годин на тиждень на проведення корекційно-розвиткових занять, з урахуванням рекомендацій витягу з висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи.

6.2. Скласти розклад уроків для учениці з особливими освітніми потребами  з урахуванням індивідуальних особливостей її навчально-пізнавальної діяльності, динаміки розумової працездатності протягом дня і тижня та з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.

7. Учителю початкових класів _________________________:

7.1. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень учениці з особливими освітніми потребами відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу,  визначеним індивідуальною навчальною програмою.

7.2. Залучити до позакласної та позашкільної роботи ученицю з особливими освітніми потребами з урахуванням її інтересів, нахилів здібностей, побажань, індивідуальних можливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров’я.

8. Асистенту вчителя в інклюзивному класі __________________________:

8.1. Брати участь у розробці індивідуальної програми розвитку;

8.2. Адаптувати навчальний матеріал з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми проблемами.

8.3. Вивчати особливості діяльності та розвитку учениці, виконання індивідуальної програми розвитку та аналізувати динаміку розвитку учениці.

9. Практичному психологу ______________________:

9.1. Надавати систематичну консультативну допомогу вчителю в інклюзивному  класі у створенні сприятливих умов адаптації учениці з ООП, психологічно комфортного перебування в учнівському колективі.

9.2. Здійснювати психолого-педагогічний супровід дитини, проводити індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування в учнівському колективі, проводити індивідуальні консультації для батьків.

10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи _______________________.

 

Директор                                                                                                          __________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

Стрийського району Львівської області

Колодрубівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

 

НАКАЗ

 

26.01.2024        

с.Колодруби           

                                 17-о

 

Про створення Команди психолого-

педагогічного супроводу дитини з

особливими освітніми потребами

 

           Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти», на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», з метою надання додаткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчається в інклюзивних класах

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Створити Команду психолого-педагогічного супроводу учениці 1 класу Столяр Кароліни Мирославівни, дитини з особливими освітніми потребами, що навчається в інклюзивному класі, у такому складі:

Равліковська Г. І. – заступник директора з навчально-виховної роботи

Кузик М. Й. –  вчитель початкових класів

Радловська С. І. – асистент вчителя

Стецко М. В. – вчитель образотворчого мистецтва

Кордюк Г. І. – вчитель англійської мови

Столяр Н. М. – мати учениці

2. Команді психолого-педагогічного супроводу учениці  1 класу у своїй роботі керуватися Положенням про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в Колодрубівському закладі загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області.

3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної робот Равліковську Г. І.

 

Директор                                                                                                     Галина КОРДЮК

 

 

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

Стрийського району Львівської області

Колодрубівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

 

НАКАЗ

 

26.01.2024        

с.Колодруби           

                                 №19-к

 

Про доплату вчителям, які

працюють  в 1 інклюзивному  класі

 

          Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021року  №957 «Про затвердження  Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», наказу по Колодрубівському закладі загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів від 26.01.2024 № 17-к «Про організацію інклюзивного навчання в 1 класі в 2023/2024 навчальному році», висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від 22 грудня 2023 року №ІРЦ-85506/2023/479766

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Установити доплату в розмірі 20% нижчепойменованим педагогічним працівникам, які працюють в 1 інклюзивному  класі, за години роботи в цьому класі з  01 лютого  2024 року:

Кузик Марії Йосипівні – українська мова – 5 год.

                                 математика – 3 год.

                                 Я досліджую світ – 5 год.

                                 фізична культура – 2 год.

                                 музичне мистецтво  – 1 год.

Стецко Мирославі Василівні – образотворче мистецтво – 1 год.

Кордюк Галині Іванівні – англійська мова – 2 год.

2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Равліковську Г. І.

 

Директор                                                                                                     Галина КОРДЮК

 

З наказом ознайомлені:                                                                               Марія КУЗИК

                                                                                                                       Мирослава СТЕЦКО

 

 

 

 

СХВАЛЕНО                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ

на засіданні педагогічної ради                                                        Директор закладу освіти

Колодрубівського закладу  загальної                                             ______Галина КОРДЮК

середньої освіти  І – ІІІ ступенів                                                                                      

протокол від 29.01.2024р. №                                                        наказ від ____________

 

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

учениці 1 класу

Колодрубівського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів

Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області

 Столяр Кароліни Мирославівни,

яка навчається в інклюзивному класі

на 2023/2024 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мати учениці: __________________________ Н. М. Столяр

                                         01.02.2024р.     

На виконання Закону України «Про освіту», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року  №957 «Про затвердження  Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», наказу по Колодрубівському закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів від26.01.2024 № -к «Про організацію інклюзивного навчання в 1 класі в 2023/2024 навчальному році», висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від 22 грудня 2023 року №ІРЦ-85506/2023/479766, відповідно до навченості дитини у 1 класі, заяви матері, з метою реалізації державної політики щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти, у закладі освіти з 01.02.2024р. організовано  інклюзивний клас для учениці 1 класу Столяр Кароліни Мирославівни. 

Розроблений навчальний план на 2023/2024 навчальний рік для учениці, яка навчається в інклюзивному класі, що визначає послідовність, форму і темп засвоєння здобувачем освіти компонентів освітньої програми з метою реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії складений відповідно до Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145-VIII, Державного стандарту на рівні початкової освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №87.

Освітній процес здійснюється за навчальними програмами та підручниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України. Інваріантна складова робочого навчального плану, сформована на державному рівні, забезпечує реалізацію змісту освіти на рівні Державного стандарту.

Гранично допустиме навантаження на учня визначене наказом Міністерства освіти і науки України від 10.02.2021р. №160 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

складено на основі освітньої програми Колодрубівського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів та Типової освітньої програми для учнів

1-2 класів, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 р. №743)

 

 

Освітні галузі

 

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Мови і літератури

Українська мова

5

Англійська мова

2

Математика

Математика

3

Природнича

Соціальна і здоров’я збережувальна

Громадянська та історична

Технологічна

Я досліджую світ

5

Мистецька

музичне мистецтво

1

образотворче мистецтво

1

Фізкультурна

Фізична культура

2

Усього

 

17+2

 

Інформація про адаптацію/модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння, очікувані результати навчання

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація 

Відповідальний педагогічний працівник 

Українська мова

Адаптація

Кузик М. Й.

Математика 

Адаптація

Кузик М. Й.

Я досліджую світ 

Адаптація

Кузик М. Й.

Англійська мова 

Адаптація

Кордюк Г. І.

Фізична культура 

Адаптація

Кузик М. Й.

Музичне мистецтво

Адаптація

Кузик М. Й.

Образотворче мистецтво 

Адаптація

Стецко М. В.

 

Навчальний предмет: українська мова

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на 

досягнення мети

Довгострокова ціль: 

Розвиток усного зв'язного мовлення та формування навички читання

Короткострокові цілі:

  •           Розвиток зв'язного мовлення;
  •           збагачення словникового запасу;
  •           вивчення букв українського алфавіту;
  •           розвиток органів артикуляції;
  •           формувати поняття “звуки” і “букви” ;
  •           розвиток графічних  навичок;
  •           формування навички читання;
  •           складання простих речень;
  •           письмо рукописних букв.

 

Розвиток органів артикуляції

Збагачення словникового запасу

Вивчення букв

Читання складів та слів

Речення

Робота з дитячою книжкою

Розвиток графічних навичок

Роздатковий матеріал

 

Робота з підручником

 

Ігрові вправи

 

ІКТ

 

Картки- підказки

 

Малюнки

 

Піктограми

 

Ілюстрації

 

Пальчикова гімнастика

 

Навчальний предмет: математика

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на 

досягнення мети

Довгострокова ціль: 

Формувати навичку додавання і віднімання в межах десяти та розв'язувати прості задачі

Короткострокові цілі:

  •           Навчити називати та записувати цифри і числа в межах 10;
  •           вчити лічити та порівнювати предмети та числа в межах десяти;
  •           формувати навичку додавання та віднімання в межах десяти;
  •           розв'язування простих сюжетних задач;
  •           Розвивати логічне мислення,   математичне мовлення,      пам'ять та уяву

 

Числа

Лічба предметів в межах десяти

Вивчення цифр та чисел від 1 до 10

Дії з числами

Додавання і віднімання в межах десяти

Порівняння чисел.

Сюжетні задачі

Розв'язувати найпростіші математичні задачі за допомогою сюжетних малюнків та дидактичних матеріалів

Геометричні фігури

Вивчення геометричного матеріалу

 

Наочний матеріал

 

Роздатковий матеріал

 

Робота з підручником

 

Таблиці

 

Набір геометричних фігур

 

Дидактичні ігри

 

Картки- підказки

 

Відеоматеріали

 

 

 

Навчальний предмет: Я досліджую світ

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на 

досягнення мети

Довгострокова ціль: 

Формування загального уявлення про світ  та вивчення правил безпечної та культурної поведінки в житті

Короткострокові цілі:

  •           Формувати загальні уявлення про світ;
  •           вивчати рослинний та тваринний світ;
  •           закріплювати правила безпечної поведінки та правила етикету в спілкуванні;
  •           вивчати правила поведінки в громадських місцях;
  •           розвивати вміння висловлювати свої прохання;
  •           вчити контактувати з однокласниками;
  •           розвивати дрібну моторику рук;
  •           виготовляти поробки,шляхом згинання та різання паперу.

Світ рослин та тварин

Світ професій

Транспорт

Спорт

Весняна мозаїка

Великдень

Моя родина

Правила поведінки

Ілюстрації

 

Дидактичний матеріал

 

Робота з підручником

 

Ігри

 

Відеоматеріали

 

Картки - підказки

 

Використання ІКТ

 

Навчальний предмет: англійська мова

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на 

досягнення мети

Довгострокова ціль: 

Навчити сприймати на слух і виконувати прості інструкції, повідомлення, підтримані невербальними опорами в межах тематики спілкування. Навчити розпізнавати літери англійського алфавіту та їх графічний образ/відтворювати графічний образ літер.

Короткострокові цілі:

- закріпити навички вітатися/прощатися, називати себе, виражати настрій, виконувати прості інструкції та дії;

- навчити рахувати до 10;

- навчити називати шкільні предмети, іграшки, тварини, продукти харчування, членів родини та описувати їх;

- відтворювати римовані твори.

 

 

Знайомство.

Друзі.

Школа.

Іграшки.

Тварини.

Продукти харчування.

Я, моя родина.

Предмети одягу.

Частини тіла.

 

 

 

діалог, засоби візуалізації

 

відео, аудіо матеріали

 

дидактичні матеріали

 

усне мовлення

 

робота з зошитом з друкованою основою, прописами

 

ігри

 

 

Навчальний предмет: образотворче мистецтво

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на 

досягнення мети

Довгострокова ціль: 

Сформувати уявлення про творчість різними художніми засобами

Короткострокові цілі:

- навчити тримати у руці олівець, фломастер, пензлик;

- закріпити знання кольорів;

- користуватися фарбами щоб покрити площину паперу;

- відтворювати форму предмета за допомогою пластичних матеріалів.

У світі кіно.

Весна на порозі.

Світле свято Великодня.

Український віночок.

Засоби візуалізації

 

Відеоматеріали



 

Дидактичні матеріали




 

Робота з підручником

 

 

Навчальний предмет: музичне мистецтво

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на 

досягнення мети

Довгострокова ціль: 

Формування культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва

Короткострокові цілі:

  •           Ознайомити з різними музичними творами;
  •           розучувати і вивчати поспівки та пісні;
  •           вчити розрізняти музичні інструменти

Мандри країною мистецтв

Народна творчість

Вивчення пісень

Музичні інструменти

Засоби візуалізації

 

Відеоматеріали

 

Дидактичний матеріал

 

Робота з підручником

 

Навчальний предмет: фізична культура

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на 

досягнення мети

Довгострокова ціль: 

Значення фізичної культури в житті людини та розвиток рухових здібностей дитини

Короткострокові цілі:

  •           Вивчати правила безпеки на уроках фізичної культури та правила рухливих ігор;
  •           вчити правильно виконувати фізичні вправи;
  •           формувати правильну поставу;
  •           розвивати рухові здібності дитини.

Організовуючі та загальнорозвиваючі вправи

Різновиди ходьби та бігу

Вправи з м'ячем

Рухливі ігри

Естафети

Засоби візуалізації

 

Дидактичний матеріал

 

Руханки

 

Фізкультхвилинки

 

Рухливі ігри

 

Робота зі спортивним інвентарем

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 серпня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку