___________________________________________________________________
НАКАЗ
01.09.2024 |
____________________ |
№01-к |
Про організацію інклюзивного
навчання в 1 класі у 2024/2025
навчальному році
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2017року №262 «Про затвердження Плану заходів, спрямованих на зобов’язання додержання прав осіб з інвалідністю», Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021року №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», на підставі заяви матері, висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від ____________року №І РЦ-___________________,
НАКАЗУЮ:
1. Відкрити з 01.09.2024 року клас з інклюзивним навчанням для учениці 1 класу ____________________.
2. Призначити асистентом вчителя __________________________________.
3. Організувати роботу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
4. Команді супроводу розробити індивідуальну програму розвитку дитини.
5. Залучити батьків учениці з особливими освітніми потребами до розробки індивідуальної програми розвитку.
6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи ___________________________:
6.1. Розробити індивідуальний навчальний план та передбачити ___ годин на тиждень на проведення корекційно-розвиткових занять, з урахуванням рекомендацій витягу з висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи.
6.2. Скласти розклад уроків для учениці з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних особливостей її навчально-пізнавальної діяльності, динаміки розумової працездатності протягом дня і тижня та з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.
7. Учителю початкових класів _________________________:
7.1. Здійснювати оцінювання навчальних досягнень учениці з особливими освітніми потребами відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою.
7.2. Залучити до позакласної та позашкільної роботи ученицю з особливими освітніми потребами з урахуванням її інтересів, нахилів здібностей, побажань, індивідуальних можливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров’я.
8. Асистенту вчителя в інклюзивному класі __________________________:
8.1. Брати участь у розробці індивідуальної програми розвитку;
8.2. Адаптувати навчальний матеріал з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми проблемами.
8.3. Вивчати особливості діяльності та розвитку учениці, виконання індивідуальної програми розвитку та аналізувати динаміку розвитку учениці.
9. Практичному психологу ______________________:
9.1. Надавати систематичну консультативну допомогу вчителю в інклюзивному класі у створенні сприятливих умов адаптації учениці з ООП, психологічно комфортного перебування в учнівському колективі.
9.2. Здійснювати психолого-педагогічний супровід дитини, проводити індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування в учнівському колективі, проводити індивідуальні консультації для батьків.
10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи _______________________.
Директор __________________
МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
Стрийського району Львівської області
Колодрубівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
НАКАЗ
26.01.2024 |
с.Колодруби |
№17-о |
Про створення Команди психолого-
педагогічного супроводу дитини з
особливими освітніми потребами
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти», на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», з метою надання додаткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчається в інклюзивних класах
НАКАЗУЮ:
1. Створити Команду психолого-педагогічного супроводу учениці 1 класу Столяр Кароліни Мирославівни, дитини з особливими освітніми потребами, що навчається в інклюзивному класі, у такому складі:
Равліковська Г. І. – заступник директора з навчально-виховної роботи
Кузик М. Й. – вчитель початкових класів
Радловська С. І. – асистент вчителя
Стецко М. В. – вчитель образотворчого мистецтва
Кордюк Г. І. – вчитель англійської мови
Столяр Н. М. – мати учениці
2. Команді психолого-педагогічного супроводу учениці 1 класу у своїй роботі керуватися Положенням про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в Колодрубівському закладі загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної робот Равліковську Г. І.
Директор Галина КОРДЮК
МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
Стрийського району Львівської області
Колодрубівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
НАКАЗ
26.01.2024 |
с.Колодруби |
№19-к |
Про доплату вчителям, які
працюють в 1 інклюзивному класі
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021року №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», наказу по Колодрубівському закладі загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів від 26.01.2024 № 17-к «Про організацію інклюзивного навчання в 1 класі в 2023/2024 навчальному році», висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від 22 грудня 2023 року №ІРЦ-85506/2023/479766
НАКАЗУЮ:
1.Установити доплату в розмірі 20% нижчепойменованим педагогічним працівникам, які працюють в 1 інклюзивному класі, за години роботи в цьому класі з 01 лютого 2024 року:
Кузик Марії Йосипівні – українська мова – 5 год.
математика – 3 год.
Я досліджую світ – 5 год.
фізична культура – 2 год.
музичне мистецтво – 1 год.
Стецко Мирославі Василівні – образотворче мистецтво – 1 год.
Кордюк Галині Іванівні – англійська мова – 2 год.
2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Равліковську Г. І.
Директор Галина КОРДЮК
З наказом ознайомлені: Марія КУЗИК
Мирослава СТЕЦКО
СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
на засіданні педагогічної ради Директор закладу освіти
Колодрубівського закладу загальної ______Галина КОРДЮК
середньої освіти І – ІІІ ступенів
протокол від 29.01.2024р. № наказ від ____________
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
учениці 1 класу
Колодрубівського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів
Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області
Столяр Кароліни Мирославівни,
яка навчається в інклюзивному класі
на 2023/2024 навчальний рік
Мати учениці: __________________________ Н. М. Столяр
01.02.2024р.
На виконання Закону України «Про освіту», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», наказу по Колодрубівському закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів від26.01.2024 № -к «Про організацію інклюзивного навчання в 1 класі в 2023/2024 навчальному році», висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи від 22 грудня 2023 року №ІРЦ-85506/2023/479766, відповідно до навченості дитини у 1 класі, заяви матері, з метою реалізації державної політики щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти, у закладі освіти з 01.02.2024р. організовано інклюзивний клас для учениці 1 класу Столяр Кароліни Мирославівни.
Розроблений навчальний план на 2023/2024 навчальний рік для учениці, яка навчається в інклюзивному класі, що визначає послідовність, форму і темп засвоєння здобувачем освіти компонентів освітньої програми з метою реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії складений відповідно до Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145-VIII, Державного стандарту на рівні початкової освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №87.
Освітній процес здійснюється за навчальними програмами та підручниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України. Інваріантна складова робочого навчального плану, сформована на державному рівні, забезпечує реалізацію змісту освіти на рівні Державного стандарту.
Гранично допустиме навантаження на учня визначене наказом Міністерства освіти і науки України від 10.02.2021р. №160 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України».
Індивідуальний навчальний план
складено на основі освітньої програми Колодрубівського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів та Типової освітньої програми для учнів
1-2 класів, розробленої під керівництвом Шияна Р. Б. (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 р. №743)
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
Мови і літератури |
Українська мова |
5 |
Англійська мова |
2 |
|
Математика |
Математика |
3 |
Природнича Соціальна і здоров’я збережувальна Громадянська та історична Технологічна |
Я досліджую світ |
5 |
Мистецька |
музичне мистецтво |
1 |
образотворче мистецтво |
1 |
|
Фізкультурна |
Фізична культура |
2 |
Усього |
|
17+2 |
Інформація про адаптацію/модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння, очікувані результати навчання
Навчальний предмет (інтегрований курс) |
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
Українська мова |
Адаптація |
Кузик М. Й. |
Математика |
Адаптація |
Кузик М. Й. |
Я досліджую світ |
Адаптація |
Кузик М. Й. |
Англійська мова |
Адаптація |
Кордюк Г. І. |
Фізична культура |
Адаптація |
Кузик М. Й. |
Музичне мистецтво |
Адаптація |
Кузик М. Й. |
Образотворче мистецтво |
Адаптація |
Стецко М. В. |
Навчальний предмет: українська мова
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Довгострокова ціль: Розвиток усного зв'язного мовлення та формування навички читання Короткострокові цілі:
|
Розвиток органів артикуляції Збагачення словникового запасу Вивчення букв Читання складів та слів Речення Робота з дитячою книжкою Розвиток графічних навичок |
Роздатковий матеріал
Робота з підручником
Ігрові вправи
ІКТ
Картки- підказки
Малюнки
Піктограми
Ілюстрації
Пальчикова гімнастика |
Навчальний предмет: математика
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Довгострокова ціль: Формувати навичку додавання і віднімання в межах десяти та розв'язувати прості задачі Короткострокові цілі:
|
Числа Лічба предметів в межах десяти Вивчення цифр та чисел від 1 до 10 Дії з числами Додавання і віднімання в межах десяти Порівняння чисел. Сюжетні задачі Розв'язувати найпростіші математичні задачі за допомогою сюжетних малюнків та дидактичних матеріалів Геометричні фігури Вивчення геометричного матеріалу
|
Наочний матеріал
Роздатковий матеріал
Робота з підручником
Таблиці
Набір геометричних фігур
Дидактичні ігри
Картки- підказки
Відеоматеріали
|
Навчальний предмет: Я досліджую світ
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Довгострокова ціль: Формування загального уявлення про світ та вивчення правил безпечної та культурної поведінки в житті Короткострокові цілі:
|
Світ рослин та тварин Світ професій Транспорт Спорт Весняна мозаїка Великдень Моя родина Правила поведінки |
Ілюстрації
Дидактичний матеріал
Робота з підручником
Ігри
Відеоматеріали
Картки - підказки
Використання ІКТ |
Навчальний предмет: англійська мова
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Довгострокова ціль: Навчити сприймати на слух і виконувати прості інструкції, повідомлення, підтримані невербальними опорами в межах тематики спілкування. Навчити розпізнавати літери англійського алфавіту та їх графічний образ/відтворювати графічний образ літер. Короткострокові цілі: - закріпити навички вітатися/прощатися, називати себе, виражати настрій, виконувати прості інструкції та дії; - навчити рахувати до 10; - навчити називати шкільні предмети, іграшки, тварини, продукти харчування, членів родини та описувати їх; - відтворювати римовані твори.
|
Знайомство. Друзі. Школа. Іграшки. Тварини. Продукти харчування. Я, моя родина. Предмети одягу. Частини тіла.
|
діалог, засоби візуалізації
відео, аудіо матеріали
дидактичні матеріали
усне мовлення
робота з зошитом з друкованою основою, прописами
ігри |
Навчальний предмет: образотворче мистецтво
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Довгострокова ціль: Сформувати уявлення про творчість різними художніми засобами Короткострокові цілі: - навчити тримати у руці олівець, фломастер, пензлик; - закріпити знання кольорів; - користуватися фарбами щоб покрити площину паперу; - відтворювати форму предмета за допомогою пластичних матеріалів. |
У світі кіно. Весна на порозі. Світле свято Великодня. Український віночок. |
Засоби візуалізації
Відеоматеріали
Дидактичні матеріали
Робота з підручником
|
Навчальний предмет: музичне мистецтво
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Довгострокова ціль: Формування культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва Короткострокові цілі:
|
Мандри країною мистецтв Народна творчість Вивчення пісень Музичні інструменти |
Засоби візуалізації
Відеоматеріали
Дидактичний матеріал
Робота з підручником |
Навчальний предмет: фізична культура
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Довгострокова ціль: Значення фізичної культури в житті людини та розвиток рухових здібностей дитини Короткострокові цілі:
|
Організовуючі та загальнорозвиваючі вправи Різновиди ходьби та бігу Вправи з м'ячем Рухливі ігри Естафети |
Засоби візуалізації
Дидактичний матеріал
Руханки
Фізкультхвилинки
Рухливі ігри
Робота зі спортивним інвентарем |