Фізична культура
3 клас
Тема: Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1100 м Біг з високого старту до 30 м .Естафета
Завдання:
-
Правила техніки безпеки під час уроку.
-
Організаційні вправи.
-
Загальнорозвивальні вправи.
-
Різновиди ходьби.
-
Різновиди бігу.
-
Чергування ходьби та бігу.
-
Біг з високого старту до 30 м
-
Естафета
-
Вправи на релаксацію
Формування предметних компетентностей
-
Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загальнорозвивальних вправ; виконанню різних видів ходьби та бігу, чергування хоьби та бігу; виконанню бігу з високого старту. Розвивати гнучкість, силу, витривалість, рівновагу, бажання зміцнювати своє здоров`я; виховувати у дітей потребу до самостійних занять фізичними вправами; прищеплювати любов до спорту.
Формування ключових компетентностей
-
соціальної та громадянської (здатність до співробітництва, взаєморозуміння, викону(вати різні функції у колективі);
-
спілкування державною мовою (удосконалювати навички володіння українською мовою);
-
вміння вчитися впродовж життя (відповідно до мети уроку виконувати необхідні дії, контролювати і оцінювати свої результати);
-
екологічна грамотність і здорове життя (формування особистісних уявлень про престижність здоров`я та фізичної підготовленості; розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей)
Місце проведення: спортивна зала.
Зміст уроку
-
1. Підготовча частина.( Організований вихід до спортивної зали).
2. Організація класу.
3. Повідомлення теми уроку.
4. Правила техніки безпеки на уроці фізкультури.
-
Основна частина
-
Виконання загальнорозвивальних вправ.
-
Різновиди ходьби.
-
Різновиди бігу.
Заспокійливі вправи
-
Чергування ходьби та бігу.
Оцінювання
-
Біг з високого старту до 30 м (закріплення)
Заспокійливі вправи
Оцінювання виду діяльності
-
Естафета. (включає біг, стрибки, ходіння «гусячим кроком», вправа «Павучок».
-
Заключна частина
-
Перешикування в одну шеренгу
-
Підведення підсумків уроку
-
Яке у вас самопочуття?
-
Чи легко було виконувати всі завдання?
-
Які були труднощі?
-
Оцініть свою роботу на уроці.
-
Чи сподобався урок? Що саме?
-
Що не сподобалося?