Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1100 м Біг з високого старту до 30 м .Естафета.

Про матеріал
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1100 м Біг з високого старту до 30 м .Естафета. - Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загальнорозвивальних вправ; виконанню різних видів ходьби та бігу, чергування хоьби та бігу; виконанню бігу з високого старту. Розвивати гнучкість, силу, витривалість, рівновагу, бажання зміцнювати своє здоров`я; виховувати у дітей потребу до самостійних занять фізичними вправами; прищеплювати любов до спорту.
Перегляд файлу

Фізична культура

3 клас

Тема: Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу до 1100 м Біг з високого старту до 30 м .Естафета

Завдання:

  1. Правила техніки безпеки під час уроку.
  2. Організаційні вправи.
  3. Загальнорозвивальні вправи.
  4. Різновиди ходьби.
  5. Різновиди бігу.
  6. Чергування ходьби та бігу.
  7. Біг з високого старту до 30 м
  8. Естафета
  9. Вправи на релаксацію

 

Формування предметних компетентностей

  • Вчити учнів чіткому виконанню організуючих та загальнорозвивальних вправ; виконанню різних видів ходьби та бігу, чергування хоьби та бігу; виконанню бігу з високого старту. Розвивати гнучкість, силу, витривалість, рівновагу, бажання зміцнювати своє здоров`я; виховувати у дітей потребу до самостійних занять фізичними вправами; прищеплювати любов до спорту.

Формування ключових компетентностей

  • соціальної та громадянської (здатність до співробітництва, взаєморозуміння, викону(вати різні функції у колективі);
  • спілкування державною мовою (удосконалювати навички володіння українською мовою);
  • вміння вчитися впродовж життя (відповідно до мети уроку виконувати необхідні дії, контролювати і оцінювати свої результати);
  • екологічна грамотність і здорове життя (формування особистісних уявлень про престижність здоров`я та фізичної підготовленості; розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей)

Місце проведення: спортивна зала.

 

Зміст уроку

  1. 1. Підготовча частина.( Організований вихід до спортивної зали).

2. Організація класу.

3. Повідомлення теми уроку.

4. Правила техніки безпеки на уроці фізкультури.

  1. Основна частина
  1. Виконання загальнорозвивальних вправ.
  2. Різновиди ходьби.
  3. Різновиди бігу.

            Заспокійливі вправи

  1. Чергування ходьби та бігу.

             Оцінювання

  1. Біг з високого старту до 30 м (закріплення)

             Заспокійливі вправи

             Оцінювання виду діяльності

  1. Естафета. (включає біг, стрибки, ходіння «гусячим кроком», вправа «Павучок».
  1. Заключна частина
  1. Перешикування в одну шеренгу
  2. Підведення підсумків уроку
  • Яке у вас самопочуття?
  • Чи легко було виконувати всі завдання?
  • Які були труднощі?
  • Оцініть свою роботу на уроці.
  • Чи сподобався урок? Що саме?
  • Що не сподобалося?

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бута Руслана
Додано
17 червня 2022
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку