ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»
за першою частиною підручника «Я досліджую світ. 4 клас»», ( О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2021) ), укладеного відповідно до типової освітньої програми авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна ,7 годин на тиждень
Орієнтовне календарно-тематичне планування на перше півріччя
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»
за першою частиною підручника «Я досліджую світ. 4 клас»», ( О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2021) ), укладеного відповідно до типової освітньої програми авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна (7 год)
Орієнтовне календарно-тематичне планування на перше півріччя
Примітка |
№ уроку |
Орієнтовна дата проведення |
Назва теми
|
Сторінка підручника, зошита, сайт (частина 1) |
Інтегрована тема «Подорожуємо і відкриваємо світ»
|
||||
|
1 |
|
Спогади про літні канікули |
Робочий зошит |
|
2 |
|
Вступ до теми |
Підручник: С. 4-5 Робочий зошит |
|
3 |
|
Пригода 1. У кабінеті вченого |
Підручник: С. 6-7 Робочий зошит |
|
4-5 |
|
Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
Підручник: С.8-9 Робочий зошит |
|
6-7 |
|
Які відкриття змінили світ? |
Підручник: С. 10-11 Робочий зошит |
|
8-9 |
|
Готуємо проєкт. Від давнини до сьогодення |
Підручник: С. 12-13 Робочий зошит |
|
10 |
|
Пригода 2. Хто з’їдає зелених корів? |
Підручник: С. 14-15 Робочий зошит |
|
11-12 |
|
Чому важливо дотримуватися режиму харчування? |
Підручник: С. 16-17 Робочий зошит |
|
13-14 |
|
Які загрози чатують на нас у довкіллі? |
Підручник: С. 18-19 Робочий зошит |
|
15-16 |
|
Досліджуємо разом. Як врятувати хліб від цвілі |
Підручник: С. 20-21 Робочий зошит |
|
17 |
|
Пригода 3. Рослина-схованка |
Підручник: С. 22-23 Робочий зошит |
|
18-19 |
|
Що робити, якщо заблукаєш у лісі? |
Підручник: С. 24-25 Робочий зошит |
|
20-21 |
|
Як мандрують рослини? |
Підручник: С. 26-27 Робочий зошит |
|
22 |
|
Комікс. Професор Фейковський vs*4- А. Раунд 1 |
Підручник: С. 28-29 Робочий зошит |
|
23 |
|
Пригода 4. Такий великий маленький світ |
Підручник: С. 30-31 Робочий зошит |
|
24-25 |
|
Чим небезпечні комахи для людини? |
Підручник: С. 32-33 Робочий зошит |
|
26-27 |
|
Які почуття викликає завершення мандрівки? |
Підручник: С. 34-35 Робочий зошит |
|
28 |
|
Підсумковий урок з теми |
Робочий зошит |
|
29 |
|
Діагностувальна робота №1
|
Підручник: С. 36-37 Робочий зошит |
Інтегрована тема «Машина часу» |
||||
|
30 |
|
Вступ до теми |
Підручник: С. 38-39 Робочий зошит |
|
31 |
|
Пригода 1. Як з’явилися музеї |
Підручник: С. 40-41 Робочий зошит |
|
32-33 |
|
Чому важливо знати своє майбутнє? |
Підручник: С. 42-43 Робочий зошит |
|
34-35 |
|
Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? |
Підручник: С. 44-45 Робочий зошит |
|
36-37 |
|
Готуємо проєкт. Презентуємо колекцію |
Підручник: С. 46-47 Робочий зошит |
|
38 |
|
Пригода 2. «Смачні» музеї |
Підручник: С. 48-49 Робочий зошит |
|
39-40 |
|
Де з’явилися цукерки? |
Підручник: С. 50-51 Робочий зошит |
|
41-42 |
|
Чи давно люди вирощують картоплю? |
Підручник: С. 52-53 Робочий зошит |
|
43-44 |
|
Досліджуємо разом. Виявлення каротину |
Підручник: С. 54-55 Робочий зошит |
|
45 |
|
Пригода 3. Реальний музей вигаданої людини |
Підручник: С. 56-57 Робочий зошит |
|
46-47 |
|
Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
Підручник: С. 58-59 Робочий зошит |
|
48-49 |
|
Як діяти в непередбачених ситуаціях? |
Підручник: С. 60-61 Робочий зошит |
|
50 |
|
Комікс. Професор Фейковський vs*4- А. Раунд 2 |
Підручник: С. 62-63 Робочий зошит |
|
51 |
|
Пригода 4. Комп’ютерна історія |
Підручник: С. 64-65 Робочий зошит |
|
52-53 |
|
Як технології змінюють наше життя? |
Підручник: С. 66-67 Робочий зошит |
|
54-55 |
|
Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? |
Підручник: С. 68-69 Робочий зошит |
|
56 |
|
Підсумковий урок з теми |
Робочий зошит |
|
57 |
|
Діагностувальна робота №2 |
Підручник: С. 70-71 Робочий зошит |
Інтегрована тема «Чарівні перетворення» |
||||
|
58 |
|
Вступ до теми |
Підручник: С. 72-73 Робочий зошит |
|
59 |
|
Пригода 1. Чарівне перетворення |
Підручник: С. 74-75 Робочий зошит |
|
60-61 |
|
Для чого людині слина? |
Підручник: С. 76-77 Робочий зошит |
|
62-63 |
|
Чому в нас часом болять зуби? |
Підручник: С. 78-79 Робочий зошит |
|
64-65 |
|
Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає |
Підручник: С. 80-81 Робочий зошит |
|
66 |
|
Пригода 2. Провідник у невідомому світі |
Підручник: С. 82-83 Робочий зошит |
|
67-68 |
|
Чому печінку називають фільтром організму? |
Підручник: С. 84-85 Робочий зошит |
|
69-70 |
|
Як зберегти своє здоров’я? |
Підручник: С. 86-87 Робочий зошит |
|
71-72 |
|
Досліджуємо разом. Опріснення води |
Підручник: С. 88-89 Робочий зошит |
|
73 |
|
Пригода 3. Несподіваний атракціон |
Підручник: С. 90-91 Робочий зошит |
|
74-75 |
|
Чому кров червона? |
Підручник: С. 92-93 Робочий зошит |
|
76-77 |
|
Як працює серце? |
Підручник: С. 94-95 Робочий зошит |
|
78 |
|
Комікс. Професор Фейковський vs*4- А. Раунд 3 |
Підручник: С. 96-97 Робочий зошит |
|
79 |
|
Пригода 4. Небезпека поруч |
Підручник: С. 98-99 Робочий зошит |
|
80-81 |
|
Чи вміємо ми дихати? |
Підручник: С. 100-101 Робочий зошит |
|
82-83 |
|
Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває? |
Підручник: С. 102-103 Робочий зошит |
|
84 |
|
Підсумковий урок з теми |
Робочий зошит |
|
85 |
|
Діагностувальна робота №3 |
Підручник: С. 104-105 Робочий зошит |
Інтегрована тема «Факти і таємниці» |
||||
|
86 |
|
Вступ до теми Пригода 1. У центрі керування |
Підручник: С. 106-107 , С. 108-109 Робочий зошит |
|
87 |
|
Як працює око? Як я сприймаю інформацію ззовні? |
Підручник: С. 110-111 , С. 112-113 Робочий зошит |
|
88-89 |
|
Готуємо проєкт. Створюємо комікси |
Підручник: С. 114-115 Робочий зошит |
|
90-91 |
|
Пригода 2. М’язи та кістки |
Підручник: С. 116-117 Робочий зошит |
|
92-93 |
|
Що таке опорно-рухова система? Чому важливо мати гарну поставу? |
Підручник: С. 118-119 С. 120-121 Робочий зошит |
|
94 |
|
Досліджуємо разом. Як взаємодіють вода та олія? Створюємо лавову лампу |
Підручник: С. 122-123 Робочий зошит |
|
95-96 |
|
Пригода 3. Там, де зароджується життя. Як я з’явився/з’явилася на світ? |
Підручник: С. 124-125 С. 126-127 Робочий зошит |
|
97 |
|
Як ми дорослішаємо? |
Підручник: С. 128-129 Робочий зошит |
|
98 |
|
Комікс. Професор Фейковський vs*4- А. Раунд 4 |
Підручник: С. 130-131 Робочий зошит |
|
99-100 |
|
Пригода 4. Шлях назовні |
Підручник: С. 132-133 Робочий зошит |
|
101-102 |
|
Для чого людині шкіра? |
Підручник: С. 134-135 Робочий зошит |
|
103 |
|
Чи робить нас різними колір шкіри? |
Підручник: С. 136-137 Робочий зошит |
|
104 |
|
Підсумковий урок з теми |
Робочий зошит |
|
105 |
|
Діагностувальна робота №4 |
Підручник: С. 138-139 Робочий зошит |