Орієнтація на робочому місці

Про матеріал

На уроці необхідно розвивати уміння орієнтуватися на робочому місці (столі чи парті), вміти визначити поняття "вгорі", "внизу", "зліва","праворуч","на", "під", "далі", "длижче","посередині"; розвивати знання геометричних фігур,матеріалів з яких зроблені використані предмети

Перегляд файлу

Тема уроку: Орієнтація на робочому місці

Мета уроку: працювати над орієнтацією у малому просторі, на своєму робочому місці, над поняттям «праворуч», «ліворуч», «зліва», «справа»; розвивати дрібну моторику руху рук, чіткість і правильність виконувати команди вчителя; виховувати увагу, спостережливість, обережність, охайність; корегувати дотик.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручники, брайлівські дошки, лінійки, грифелі.

Хід уроку

  1. Організація класу

РЕКЛАМА. Ми будемо на уроці працьовиті, уважні, зібрані, спостережливі.
                      Наш урок буде цікавим, навчальним, розвивальним, продуктивним.

  1. Актуалізація знань про своє робоче місце
  • Як ви розумієте вираз: «Моє робоче місце»? (Місце, де учень працює)
  • А де працює учень у школі? (На уроці він працює за партою чи столом)
  • А які ще робочі місця ви знаєте?
  • У вчителя – вчительський стіл.
  • У швачки – швейна машинка.
  • У робітника – станок.
  • У водія – місце за кермом.
  1. Орієнтація на робочому місці
  1. Тема та мета уроку
  • З яких предметів складається ваше робоче місце? (Стіл і стілець)
  1. Обстеження робочого місця
  1. Обстеження столу.
  • Проведіть рукою по поверхні столу справа наліво, зверху вниз, обстежте бока, визначте матеріал, з якого зроблена верхня частина, яку вона має форму?
  • З якого матеріалу зроблена верхня частина столу? (З дерева)
  • Яку вона має форму? (Прямокутну)
  • Яка частина більша довжина чи ширина? (Довжина)
  • Що ще є на поверхні столу? (Місце для склянки, і він в ньому)
  • З якого боку знаходиться склянка? (Праворуч)
  1. Конкурс «Найуважніший» (Формування поняття «ліворуч», «праворуч», «посередині»)
  • Покладіть книжку «ліворуч», брайлівську дошку «праворуч», грифель у стаканчик.
  • На якому місці лежить зошит? (Посередині)
  • Що знаходиться до вас ближче (далі)? (Зошит - ближче)
  1. Гра «Визнач місце предметів». (Один учень кладе різні навчальні речі на стіл, інший розповідає, де знаходиться предмет)
  1. Лінійка під книжкою
  2. Аркуш у книжці
  3. Грифель «праворуч»
  • На робочому місці завжди повинен бути порядок
  1. Змагання «Хто швидше складе речі »
  2. Фізкультхвилинка

Трава низенька-низенька.
Дерева високі-високі.
Вітер дерева колише-гойдає.
То направо, то наліво нахиляє.
То вгору, то назад.
То вниз нагинає.
Птахи летять-відлітають.
А учні тихенько за парти сідають.

Роблять присідання.
Піднімають руки вгору.
Обертаються.
Нахиляються вправо, вліво.
Потягуються вгору, назад.
Нахиляються вперед.
Махають руками-«крилами».
Сідають за парти.

 

 

  • Який ще предмет відноситься до робочого місця учня? (Стілець)
  1. Обстеження стільця
  • Порівняйте по висоті стіл та стілець!
  • Що вище, а що нижче? (Стілець нижчий)
  • З чого складається стілець? (Спинка, сидіння, ножки)
  • Де знаходиться спинка? (Ззаду)
  • Де знаходяться ніжки? (Внизу)
  1. Гра змагання «Виконуй команду!»
  1. Станьте «праворуч» стільця
  2. За ним
  3. «Попереду» стільця.
  1. Підсумок уроку

РЕФЛЕКСІЯ

  • Чи справдилися ваші очікування …
  • Я вмію …
  • Я вважаю …
  • Я ціную …
  • Мені сподобалося …
  1. Весела хвилинка

Біла грядка –
Чорні зернятка.
Посіяла по порядку
Та й маю загадку.
Хто зернятка знає,
Той відгадає.
(Аркуш, літери)

 

Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка.
(Гумка)


Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)
* * *
Дерев'яний
Та довгенький,
Маю носик я           
Гостренький.
На білому
Слід лишаю
І всіх діток
Потішаю.
(Олівець)

Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати?
(Фарби)

Поля письменник-агроном
Засіяв буквами-зерном.
Отож, читачу, поспішай
Зібрати мудрий урожай.
(Книга)
* * * 


Паперовий кораблик щодня
Відпливає в країну Знання.
А надвечір оцей корабель
Повертається в рідний …
(Портфель)
* * * 
 

 

Виводить букви і слова
Усім потрібна штучка. В руці виблискує здаля
Зручна учнівська …
(Ручка)
* * * 
Разом стіл я і стілець.
Хто вгадає – молодець.
(Учнівська парта)
* * * 
Носики в нас кольорові:
Білі, чорні та бузкові,
Жовті й сині на кінці.
Це, звичайно, …
(Олівці)
* * * 
Всяк школяр його шанує,
Бо він пише ще й малює.
Хто ж цей славний молодець?
Це звичайно ...
(Олівець)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку