Орієнтована тематика плану Національного виховання студентської молоді

Про матеріал

Робота містить матеріали основного документа куратора групи. Враховує структуру виховної діяльності навчального закладу, а також:

  • Мету, завдання, напрямки виховання.
  • Моделювання педагогічного процесу в перспективі при роботі з конкретним колективом.
  • Уточнення, корегування і конкретизація педагогічного задуму.
  • Потреби колективу.
  • Узгодженість з загальними планами навчального закладу.
  • Об'єктивні i суб'єктивні можливості.
  • Комплексний підхід до планування (єдність морального, трудового, правового, фізичного, естетичного виховання).


Перегляд файлу
  • Методичний конструктор плану Національного виховання

 

№ п/п

Зміст роботи

Термін проведення

1

2

3

1

Організаційна робота

 

1.1

Планування роботи

 

1.1.1

Розробити і затвердити план національного виховання студентів групи

Серпень

1.1.2

Допомагати студентам групи в організації побуту в гуртожитку.

Постійно

1.1.3

Долучити студентів групи до реалізації проекту “Майбутнє починається сьогодні”

Протягом  року

1.2

Адаптація студентів нового прийому

 

Основні завдання:

  • допомогти студентам правильно оцінити свої сили та не

   втратити бажання набути професії;

  • прищеплювати любов до обраної професії;
  • допомогти адаптуватись до нових викладачів, стилю

   викладання, умов навчання і проживання;

  • вивчити індивідуальні особливості студентів;
  • формувати почуття гордості за свою країну, навчальний

   заклад, який обрали.

 

1.2.1

Взяти участь у проведенні  місячника першокурсника:

Вересень

 

1.2.2

Провести зустріч-нараду куратора зі студентами і батьками

Вересень

 

1.2.3

Розробити соціальний паспорт групи

Вересень

 

1.2.4

Провести анкетування “Ваше ставлення до навчання”

Вересень

 

1.2.5

Провести психологічний тест “Як готувати домашні завдання”

Вересень 

 

1.2.6

Провести годину спілкування  ”Батьки теж люди... ”

Листопад

 

1.2.7

Провести індивідуальні бесіди:

”Ми різні, але ми разом”;

”Вільний час – моє багатство”.

”Поведінка студента – гарант його вихованості та самоствердження”

”Егоїзм та душевна щедрість”

”Мобільний етикет”.

 

Жовтень

Листопад

Грудень

 

Січень

Лютий

1.2.8

Організувати консультації для батьків на теми:

 “Важкі запитання”;   ”Умови адаптації підлітків”.

Протягом року

1.2.9

Взяти участь у фестивалі-конкурсі художньої самодіяльності серед першокурсників “Талант-шоу”

Жовтень

1.2.10

Провести рольову гру на тему ”Чорне і біле про каву”

Жовтень

 

1.3

Забезпечення умов самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів

 

Основні завдання:

  • -  формування навичок самоврядування, соціальної
  •    активності і відповідальності;
  • -  підвищення успішності і навчальної дисципліни.

 

1.3.1

Ознайомлення студентів з Положеннями про органи самоврядування коледжу.

Вересень

1.3.2

Організувати самоврядування групи. Створити старостат, актив групи, творчі групи

Вересень

1.3.3

Долучитися до акції ”Не будь байдужим... Допоможи!”

Вересень

 

1.3.4

Провести  рольову гру  ”Культура мовлення компетентного фахівця”

Жовтень 

1.3.5

Долучитися до організації і проведення  Дня студента

Листопад

 

1.3.6

Організовувати зустрічі студентів групи з фахівцями в професії  ”Шлях до успіху”

Постійно

1.4

Робота з батьками

 

 

Основні завдання:

  • -  спільна цілеспрямована робота по вихованню доброти,
  •    чесності, поваги, людяності та милосердя;
  • -  гуманізація сімейних відносин;
  • -  зміцнення психологічного здоров’я студентів;
  • -  формування здібностей, набуття знань і навиків.

 

1.4.1

Вивчати  сімейний стан студентів групи з  метою проведення цілеспрямованої виховної роботи

Постійно

1.4.2

Проводити індивідуальну роботу з батьками з метою виявлення особливостей у поведінці або стану здоров’я студентів

Постійно

1.4.3

Інформувати батьків з питань успішності і відвідування студентами занять.

Щомісячно

1.4.4

Відвідувати студентів,  які мешкають в гуртожитку та на квартирах

Один раз в семестр

1.4.5

Проводити індивідуальну роботу з батьками студентів  з “групи ризику”

Постійно

 

1.4.6

Провести батьківські збори з питань:

 “Сімейне виховання як гарант морального становлення

  особистості”.

”Внутрішній світ підлітків”.

 

Листопад

 

Березень

1.4.7

Проводити психолого-педагогічну просвіту батьків. Організувати спілкування на теми:

“Короткий сімейний кодекс: поради психолога батькам”;

”Зміст і методика виховання у сім’ї”.

Постійно

1.4.8

Організувати індивідуальний практикум для батьків:  “Вчимося розуміти та поважати інших”.

Протягом року

2

Основні напрямки національно-виховної діяльності

 

2.1

Національно-патріотичне виховання

 

 

Основні завдання:

  • -  формування національної свідомості і відповідальності
  •    за долю України, готовності до захисту Батьківщини;
  • -  виховання любові до рідної землі, її історії, відновлення
  •    і збереження історичної пам’яті;
  • -  вивчення бойових традицій та героїчних сторінок історії
  •    українського народу, його Збройних сил;
  • -  культивування кращих рис української ментальності;
  • -  виховання бережливого ставлення до національного
  •    багатства країни, мови, культури, традицій;
  • -  дотримання мовленнєвої  культури.

 

2.1.1

Організувати і провести Перший урок на тему

”Від проголошення Незалежності до нової України!”.

Вересень

2.1.2

Проводити інформаційні години:

“Про що пишуть газети”;

”Калейдоскоп  подій”;

”Новини одним абзацом”;

”Спортивні новини”;

”Актуальні новини”;

”У світі цікавого”;

”Світ навколо нас”.

 

Жовтень

Листопад

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

2.1.3

Провести годину національного виховання:

“Ти вічний біль - Афганістан”

Лютий

2.1.4

Проводити індивідуальні спілкування на тему: ”Думай по-українськи”

Протягом року

2.1.5

Організувати та провести святковий вечір до Дня захисника України ”Свято справжніх чоловіків”

Жовтень

 

2.1.6

Брати участь в урочистому  покладанні  квітів до обелісків “Пам’ятаємо, сумуємо, шануємо..”

Травень 

2.1.7

Провести годину духовності  ”Горять свічки в людських долонях жовті  й  білі”  (до Дня голодомору)

Листопад

2.1.8

Виховна година  до Дня соборності  “Герої Крут – для нащадків взірець”.

Січень

2.1.9

Взяти участь в організації та проведенні вечора-реквієму, присвяченого пам’яті героїв Небесної Сотні  “Герої не вмирають”

Лютий

2.1.10

Провести годину національного виховання  “Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття!”

Березень

2.2

Інтелектуально-духовне виховання

 

 

Основні завдання:

  • -  розвиток пізнавального інтересу, творчої активності,
  •    мислення;
  • -  виховання потреби самостійно здобувати знання та
  •    готовності до застосування знань, умінь у практичній
  •    діяльності;
  • -  реалізація особистісного життєвого вибору та побудова
  •    професійної кар’єри на основі здібностей і знань, умінь,
  •    навичок;
  • -  виховання здатності формувати та відстоювати власну
  •    позицію;
  • -  формування особистісного світогляду як продукції
  • узагальненого світосприйняття.

 

2.2.1

Провести інтерактивне заняття ”Вода – джерело життя”

Січень

 

2.2.2

Провести гуморину ”Паростки вишневого сміху”

Квітень

 

2.2.3

Залучити студентів групи до участі в KBK до  Дня студента

Листопад

 

2.2.4

Організувати та провести  літературно-музичну композицію “На честь прекрасних дам”

Березень

2.2.5

Організувати та провести святковий концерт до Дня працівників освіти

Жовтень

2.2.6

Взяти участь у заключному вечорі – фестивалі наук ”Зоряний Олімп”

Травень

2.2.7

Провести години спілкування на теми:

”Життя – найвища цінність”.

 

Січень

2.2.8

Організувати і провести випускний вечір Вокзал прощання

Червень

 

2.3

Громадсько-правове виховання

 

 

Основне завдання:

  • -  прищеплення поваги до прав і свобод людини та
  •    громадянина;
  • -  виховання поваги до Конституції, законів України,
  •    державної символіки;
  • -  формування громадського обов’язку перед державою та
  •     суспільством;
  • -  формування політичної та правової культури;
  • -  залучення студентської молоді до участі у доброчинних
  •     акціях і розвитку волонтерського руху.

 

2.3.1

Провести юридичний всеобуч:  ”Молодь і поліція”.

Травень

 

2.3.2

Долучитися до волонтерської акції Листівка воїнам АТО

Листопад

 

2.3.3

Долучитися до волонтерської акції з виготовлення маскувальних сіток

Протягом  року

2.3.4

Взяти участь у благодійному ярмарку на підтримку дітей-сиріт

Грудень

2.3.5

Інформувати студентів про досягнення та недоліки в роботі групи та кожного студента

Протягом  року

2.4

Моральне виховання

 

 

Основні завдання:

  • -  формування почуття власної гідності, честі, свободи,
  •     рівності, працелюбності, самодисципліни;
  • -  формування моральної культури особистості, засвоєння
  •    моральних норм, принципів, категорій, ідеалів
  •    суспільства на рівні власних переконань;
  • -  становлення етики міжетнічних відносин та культури
  •    міжнаціональних стосунків.

 

2.4.1

 

Провести виховну  годину до Дня Матері  на тему “Пишіть листи..”

Травень

2.4.2

Провести годину відвертого спілкування на тему: ”Батьки теж люди…”

Листопад 

2.4.3

Провести діалог-огляд на тему: “Молодіжні субкультури”

Березень

 

2.4.4

Організувати і провести цикл екскурсій до Дня пам’яті і примирення

Травень

2.5

Екологічне виховання

 

 

Основні завдання:

  • -  виховання екологічної культури особистості, почуття
  •    відповідальності за природу, як національне багатство,
  •    основу життя на землі;
  • -  виховання свідомого виконання норм поведінки в
  •    природі, готовності до природоохоронної діяльності.

 

2.5.1

Провести екскурсії видатними історико-краєзнавчими місцями та пам’ятниками архітектури, мистецтва, культури міста, району, країни

Протягом року

2.5.2

Провести виховну годину на тему:  ”Чорнобиль – біль моєї землі”

Квітень

 

2.5.3.

Провести дебати на тему:  ”Атомна енергетика. Чи є майбутнє у атомних електростанцій?”

Квітень

2.5.4

Долучити студентів групи до екологічних  акцій:  ”Чисті береги”, ”Зелена хвиля”

Протягом року

 

2.5.5

Провести бесіду ”В гармонії з довкіллям”

Квітень

2.5.6

Долучити студентів групи до трудового десанту:

”Гуртожиток – наш дім”, ”Чистий коледж”.

Березень –

квітень

2.5.7

Залучати студентів групи до озеленення території коледжу, наведення на ній чистоти та порядку.

Постійно

 

2.6

Естетичне виховання

 

 

Основні завдання:

  • - розвиток естетичних потреб і почуттів, художніх
  •   здібностей і творчої діяльності;
  • - формування у молоді естетичних поглядів, смаків, які
  •   ґрунтуються на українських народних традиціях та
  •   кращих надбаннях світової культури;
  • - вироблення умінь примножувати культурно-мистецькі
  •   надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне у
  •   повсякденному житті.

 

2.6.1

Провести виховну годину на тему: ”Сила і мудрість справжнього кохання”

Лютий   

2.6.2

Провести  виховну  годину ”Таємниці імені

Вересень

 

2.6.3

Взяти участь у конкурсі  вітальних листівок до Дня працівників освіти, квіткових композицій

Жовтень

2.7

Трудове виховання

 

 

Основні завдання:

  • -  формування особистості, яка свідомо та творчо
  •    ставиться до праці в умовах ринкової економіки;
  • -  формування почуття господаря та господарської
  •    відповідальності;
  • -  розвиток умінь самостійно та ефективно працювати.

 

2.7.1

Організувати та провести  майстер-клас “Майстерня миловара”

Червень

2.7.2

Провести індивідуальні бесіди на теми:

”Усвідомлення результату праці – духовне  задоволення”.

 

Жовтень 

2.7.3

Провести зустрічі з видатними людьми  міста, району, країни ”Яскраві особистості нашого краю”; ”Герої нашого часу”.

Систематично

 

 

2.7.4

Написати листи-подяки батькам студентів за відмінне  добре навчання

Листопад

Червень

2.7.5

Провести анкетування на тему: ”Ваше ставлення  до навчання”

Вересень

2.8

Професійне   виховання

 

 

Основні завдання:

  •  виховувати любов до обраної професії, гордість за

   кращих її представників;

-  формувати і розвивати відповідальність за фахові дії;

-  формувати бажання оволодіти обраною спеціальністю

 

2.8.1

Залучити студентів групи до участі в олімпіадах з дисциплін

Протягом року

 

2.8.2

Провести бесіду ”Гарний спеціаліст починається з гарного студента”

Квітень

2.8.3

Організувати та провести інтелектуально-професійний ринг

Червень

 

2.8.4

Провести хвилини корисних порад ”Бути у житті дипломатом”

В межах виховних годин, систематично

2.8.5

Долучити студентів групи до профорієнтаційної роботи. 

Протягом року

 

    2.9

Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя

 

 

 

Основні завдання:

  • -  виховувати відповідальне ставлення до власного
  •    здоров’я, способу життя;
  • -  формувати знань і навичок фізичної культури в житті
  •    людини ;
  • -  забезпечувати повноцінний фізичний розвиток
  •    студентів, духовне та психічне загартування;
  • -  формувати  потребу в безпечній поведінці, протидії та
  •    запобігання негативним звичкам, профілактики
  •    захворювань;
  • -  створювати умови для активного відпочинку студентів.

 

2.9.1

Організувати і провести рольову гру “Профілактика зловживань заборонених речовин. Наркозалежність...”

Квітень

2.9.2

Провести цикл заходів  ”Ми за здоровий спосіб життя”:

  • Науково-просвітницький захід “Вплив слабоалкогольних напоїв на організм підлітків”.
  • Керований практикум “Вітаміни і математика”

Грудень

2.9.3

Залучити студентів групи до легкоатлетичного кросу  ”Комічна естафета”

Вересень – жовтень

2.9.4

Організувати просвітницький кінозал ”Здоровий спосіб життя”

Протягом року

2.9.5

Долучитися до акції “Зламай сигарету, або вона зламає тебе”

Квітень

 

2.10.

Проблеми сімейного життя і сексуального виховання

 

 

Основні завдання:

  • -  ознайомлення студентів із законодавством про шлюб і
  •    сім’ю, з основами етики та психології сімейного життя;
  • -  формування готовності до одруження і виховання
  •    майбутніх дітей;
  • -  виховання загальнолюдських норм поведінки у
  •    відношеннях юнаків і дівчат, якостей сім’янина.

 

2.10.1

Вести  облік студентських сімей та студентів-жінок, які виховують дітей, надавати їм практичну допомогу.

Постійно

2.10.2

Організувати та проводити зустрічі з працівниками відділу у справах молоді та сім’ї, соціального захисту, центру зайнятості

Постійно

2.10.3

Провести виховну годину на тему: Сила і мудрість справжнього кохання

Лютий

2.10.4

Консультації для батьків “Довічний конфлікт: батьки і діти”

Жовтень

 

2.10.5

Провести індивідуальне  спілкування на теми:

”Тепло сімейного вогнища”.

”Доки батько живий, доки мати жива, щедро сонце сіяє, зеленіє трава”.

“Корені мого роду”.

”Пам’ятні дати моєї сім’ї”.

Систематично, в межах виховних годин

2.10.6

Організувати зустріч з лікарем – гінекологом, наркологом.

Два рази в рік

 

2.11

Гендерне виховання

 

 

Основні завдання:

- формування, гендерної культури, самосвідомості, поваги

  до протилежної статі.

 

2.11.1

Провести  цикл  індивідуальних бесід  на теми:

“Вибір супутника життя”.

Шлюб – це пережитки минулого, чи входження в нове життя?..

Протягом року

2.11.2

Зустріч з психологом ”Сучасні стосунки чоловіка і жінки”

Січень

 

2.12                                                       

Превентивне  виховання

 

2.12.1

Проводити просвітницьку роботу зі студентами групи  щодо запобігання протиправній поведінці, наркоманії, алкоголізму, захворюваності на ВІЛ\СНІД:

- зустрічі з лікарями відповідних профілів;

- зустріч з працівниками правоохоронних органів

Протягом року

2.12.2

Проводити індивідуальні  спілкування на теми:

“Здоров’я – основа індивідуального розвитку”;

”Проблема шкідливих звичок  очима студента”

Профілактика туберкульозу та ГРВІ

Постійно

2.12.3

Провести анкету ”Що думає молодь про СНІД”

Листопад

2.12.4

Організувати і провести рольову  гру на тему: “Профілактика зловживання забороненими речовинами. Наркозалежність”

Квітень

 

 

 

 

docx
Додано
14 липня 2018
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку