Робота містить матеріали основного документа куратора групи. Враховує структуру виховної діяльності навчального закладу, а також:
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
|
1 |
2 |
3 |
|
1 |
Організаційна робота |
|
|
1.1 |
Планування роботи |
|
|
1.1.1 |
Розробити і затвердити план національного виховання студентів групи |
Серпень |
|
1.1.2 |
Допомагати студентам групи в організації побуту в гуртожитку. |
Постійно |
|
1.1.3 |
Долучити студентів групи до реалізації проекту “Майбутнє починається сьогодні” |
Протягом року |
|
1.2 |
Адаптація студентів нового прийому |
||
|
Основні завдання:
втратити бажання набути професії;
викладання, умов навчання і проживання;
заклад, який обрали. |
|
|
1.2.1 |
Взяти участь у проведенні місячника першокурсника: |
Вересень
|
|
1.2.2 |
Провести зустріч-нараду куратора зі студентами і батьками |
Вересень
|
|
1.2.3 |
Розробити соціальний паспорт групи |
Вересень
|
|
1.2.4 |
Провести анкетування “Ваше ставлення до навчання” |
Вересень
|
|
1.2.5 |
Провести психологічний тест “Як готувати домашні завдання” |
Вересень
|
|
1.2.6 |
Провести годину спілкування ”Батьки теж люди... ” |
Листопад
|
|
1.2.7 |
Провести індивідуальні бесіди: ”Ми різні, але ми разом”; ”Вільний час – моє багатство”. ”Поведінка студента – гарант його вихованості та самоствердження” ”Егоїзм та душевна щедрість” ”Мобільний етикет”. |
Жовтень Листопад Грудень
Січень Лютий |
|
1.2.8 |
Організувати консультації для батьків на теми: “Важкі запитання”; ”Умови адаптації підлітків”. |
Протягом року |
|
1.2.9 |
Взяти участь у фестивалі-конкурсі художньої самодіяльності серед першокурсників “Талант-шоу” |
Жовтень |
|
1.2.10 |
Провести рольову гру на тему ”Чорне і біле про каву” |
Жовтень
|
|
1.3 |
Забезпечення умов самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів |
||
|
Основні завдання:
|
|
|
1.3.1 |
Ознайомлення студентів з Положеннями про органи самоврядування коледжу. |
Вересень |
|
1.3.2 |
Організувати самоврядування групи. Створити старостат, актив групи, творчі групи |
Вересень |
|
1.3.3 |
Долучитися до акції ”Не будь байдужим... Допоможи!” |
Вересень
|
|
1.3.4 |
Провести рольову гру ”Культура мовлення компетентного фахівця” |
Жовтень |
|
1.3.5 |
Долучитися до організації і проведення Дня студента |
Листопад
|
|
1.3.6 |
Організовувати зустрічі студентів групи з фахівцями в професії ”Шлях до успіху” |
Постійно |
|
1.4 |
Робота з батьками |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
1.4.1 |
Вивчати сімейний стан студентів групи з метою проведення цілеспрямованої виховної роботи |
Постійно |
|
1.4.2 |
Проводити індивідуальну роботу з батьками з метою виявлення особливостей у поведінці або стану здоров’я студентів |
Постійно |
|
1.4.3 |
Інформувати батьків з питань успішності і відвідування студентами занять. |
Щомісячно |
|
1.4.4 |
Відвідувати студентів, які мешкають в гуртожитку та на квартирах |
Один раз в семестр |
|
1.4.5 |
Проводити індивідуальну роботу з батьками студентів з “групи ризику” |
Постійно
|
|
1.4.6 |
Провести батьківські збори з питань: “Сімейне виховання як гарант морального становлення особистості”. ”Внутрішній світ підлітків”. |
Листопад
Березень |
|
1.4.7 |
Проводити психолого-педагогічну просвіту батьків. Організувати спілкування на теми: “Короткий сімейний кодекс: поради психолога батькам”; ”Зміст і методика виховання у сім’ї”. |
Постійно |
|
1.4.8 |
Організувати індивідуальний практикум для батьків: “Вчимося розуміти та поважати інших”. |
Протягом року |
|
2 |
Основні напрямки національно-виховної діяльності |
|
|
2.1 |
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
2.1.1 |
Організувати і провести Перший урок на тему ”Від проголошення Незалежності до нової України!”. |
Вересень |
|
2.1.2 |
Проводити інформаційні години: “Про що пишуть газети”; ”Калейдоскоп подій”; ”Новини одним абзацом”; ”Спортивні новини”; ”Актуальні новини”; ”У світі цікавого”; ”Світ навколо нас”. |
Жовтень Листопад Лютий Березень Квітень Травень Червень |
|
2.1.3 |
Провести годину національного виховання: “Ти вічний біль - Афганістан” |
Лютий |
|
2.1.4 |
Проводити індивідуальні спілкування на тему: ”Думай по-українськи” |
Протягом року |
|
2.1.5 |
Організувати та провести святковий вечір до Дня захисника України ”Свято справжніх чоловіків” |
Жовтень
|
|
2.1.6 |
Брати участь в урочистому покладанні квітів до обелісків “Пам’ятаємо, сумуємо, шануємо..” |
Травень |
|
2.1.7 |
Провести годину духовності ”Горять свічки в людських долонях жовті й білі” (до Дня голодомору) |
Листопад |
|
2.1.8 |
Виховна година до Дня соборності “Герої Крут – для нащадків взірець”. |
Січень |
|
2.1.9 |
Взяти участь в організації та проведенні вечора-реквієму, присвяченого пам’яті героїв Небесної Сотні “Герої не вмирають” |
Лютий |
|
2.1.10 |
Провести годину національного виховання “Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття!” |
Березень |
|
2.2 |
Інтелектуально-духовне виховання |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
2.2.1 |
Провести інтерактивне заняття ”Вода – джерело життя” |
Січень
|
|
2.2.2 |
Провести гуморину ”Паростки вишневого сміху” |
Квітень
|
|
2.2.3 |
Залучити студентів групи до участі в KBK до Дня студента |
Листопад
|
|
2.2.4 |
Організувати та провести літературно-музичну композицію “На честь прекрасних дам” |
Березень |
|
2.2.5 |
Організувати та провести святковий концерт до Дня працівників освіти |
Жовтень |
|
2.2.6 |
Взяти участь у заключному вечорі – фестивалі наук ”Зоряний Олімп” |
Травень |
|
2.2.7 |
Провести години спілкування на теми: ”Життя – найвища цінність”. |
Січень |
|
2.2.8 |
Організувати і провести випускний вечір “Вокзал прощання” |
Червень
|
|
2.3 |
Громадсько-правове виховання |
|
|
|
Основне завдання:
|
|
|
2.3.1 |
Провести юридичний всеобуч: ”Молодь і поліція”. |
Травень
|
|
2.3.2 |
Долучитися до волонтерської акції “Листівка воїнам АТО” |
Листопад
|
|
2.3.3 |
Долучитися до волонтерської акції з виготовлення маскувальних сіток |
Протягом року |
|
2.3.4 |
Взяти участь у благодійному ярмарку на підтримку дітей-сиріт |
Грудень |
|
2.3.5 |
Інформувати студентів про досягнення та недоліки в роботі групи та кожного студента |
Протягом року |
|
2.4 |
Моральне виховання |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
2.4.1
|
Провести виховну годину до Дня Матері на тему “Пишіть листи..” |
Травень |
|
2.4.2 |
Провести годину відвертого спілкування на тему: ”Батьки теж люди…” |
Листопад |
|
2.4.3 |
Провести діалог-огляд на тему: “Молодіжні субкультури” |
Березень
|
|
2.4.4 |
Організувати і провести цикл екскурсій до Дня пам’яті і примирення |
Травень |
|
2.5 |
Екологічне виховання |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
2.5.1 |
Провести екскурсії видатними історико-краєзнавчими місцями та пам’ятниками архітектури, мистецтва, культури міста, району, країни |
Протягом року |
|
2.5.2 |
Провести виховну годину на тему: ”Чорнобиль – біль моєї землі” |
Квітень
|
|
2.5.3. |
Провести дебати на тему: ”Атомна енергетика. Чи є майбутнє у атомних електростанцій?” |
Квітень |
|
2.5.4 |
Долучити студентів групи до екологічних акцій: ”Чисті береги”, ”Зелена хвиля” |
Протягом року
|
|
2.5.5 |
Провести бесіду ”В гармонії з довкіллям” |
Квітень |
|
2.5.6 |
Долучити студентів групи до трудового десанту: ”Гуртожиток – наш дім”, ”Чистий коледж”. |
Березень – квітень |
|
2.5.7 |
Залучати студентів групи до озеленення території коледжу, наведення на ній чистоти та порядку. |
Постійно
|
|
2.6 |
Естетичне виховання |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
2.6.1 |
Провести виховну годину на тему: ”Сила і мудрість справжнього кохання” |
Лютий |
|
2.6.2 |
Провести виховну годину ”Таємниці імені” |
Вересень
|
|
2.6.3 |
Взяти участь у конкурсі вітальних листівок до Дня працівників освіти, квіткових композицій |
Жовтень |
|
2.7 |
Трудове виховання |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
2.7.1 |
Організувати та провести майстер-клас “Майстерня миловара” |
Червень |
|
2.7.2 |
Провести індивідуальні бесіди на теми: ”Усвідомлення результату праці – духовне задоволення”. |
Жовтень |
|
2.7.3 |
Провести зустрічі з видатними людьми міста, району, країни ”Яскраві особистості нашого краю”; ”Герої нашого часу”. |
Систематично
|
|
2.7.4 |
Написати листи-подяки батькам студентів за відмінне добре навчання |
Листопад Червень |
|
2.7.5 |
Провести анкетування на тему: ”Ваше ставлення до навчання” |
Вересень |
|
2.8 |
Професійне виховання |
|
|
|
Основні завдання:
кращих її представників; - формувати і розвивати відповідальність за фахові дії; - формувати бажання оволодіти обраною спеціальністю |
|
|
2.8.1 |
Залучити студентів групи до участі в олімпіадах з дисциплін |
Протягом року
|
|
2.8.2 |
Провести бесіду ”Гарний спеціаліст починається з гарного студента” |
Квітень |
|
2.8.3 |
Організувати та провести інтелектуально-професійний ринг |
Червень
|
|
2.8.4 |
Провести хвилини корисних порад ”Бути у житті дипломатом” |
В межах виховних годин, систематично |
|
2.8.5 |
Долучити студентів групи до профорієнтаційної роботи. |
Протягом року
|
|
2.9 |
Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
2.9.1 |
Організувати і провести рольову гру “Профілактика зловживань заборонених речовин. Наркозалежність...” |
Квітень |
|
2.9.2 |
Провести цикл заходів ”Ми за здоровий спосіб життя”:
|
Грудень |
|
2.9.3 |
Залучити студентів групи до легкоатлетичного кросу ”Комічна естафета” |
Вересень – жовтень |
|
2.9.4 |
Організувати просвітницький кінозал ”Здоровий спосіб життя” |
Протягом року |
|
2.9.5 |
Долучитися до акції “Зламай сигарету, або вона зламає тебе” |
Квітень
|
|
2.10. |
Проблеми сімейного життя і сексуального виховання |
|
|
|
Основні завдання:
|
|
|
2.10.1 |
Вести облік студентських сімей та студентів-жінок, які виховують дітей, надавати їм практичну допомогу. |
Постійно |
|
2.10.2 |
Організувати та проводити зустрічі з працівниками відділу у справах молоді та сім’ї, соціального захисту, центру зайнятості |
Постійно |
|
2.10.3 |
Провести виховну годину на тему: “Сила і мудрість справжнього кохання” |
Лютий |
|
2.10.4 |
Консультації для батьків “Довічний конфлікт: батьки і діти” |
Жовтень
|
|
2.10.5 |
Провести індивідуальне спілкування на теми: ”Тепло сімейного вогнища”. ”Доки батько живий, доки мати жива, щедро сонце сіяє, зеленіє трава”. “Корені мого роду”. ”Пам’ятні дати моєї сім’ї”. |
Систематично, в межах виховних годин |
|
2.10.6 |
Організувати зустріч з лікарем – гінекологом, наркологом. |
Два рази в рік
|
|
2.11 |
Гендерне виховання |
|
|
|
Основні завдання: - формування, гендерної культури, самосвідомості, поваги до протилежної статі. |
|
|
2.11.1 |
Провести цикл індивідуальних бесід на теми: “Вибір супутника життя”. “Шлюб – це пережитки минулого, чи входження в нове життя?..” |
Протягом року |
|
2.11.2 |
Зустріч з психологом ”Сучасні стосунки чоловіка і жінки” |
Січень
|
|
2.12 |
Превентивне виховання |
|
|
2.12.1 |
Проводити просвітницьку роботу зі студентами групи щодо запобігання протиправній поведінці, наркоманії, алкоголізму, захворюваності на ВІЛ\СНІД: - зустрічі з лікарями відповідних профілів; - зустріч з працівниками правоохоронних органів |
Протягом року |
|
2.12.2 |
Проводити індивідуальні спілкування на теми: “Здоров’я – основа індивідуального розвитку”; ”Проблема шкідливих звичок очима студента” “Профілактика туберкульозу та ГРВІ” |
Постійно |
|
2.12.3 |
Провести анкету ”Що думає молодь про СНІД” |
Листопад |
|
2.12.4 |
Організувати і провести рольову гру на тему: “Профілактика зловживання забороненими речовинами. Наркозалежність” |
Квітень |
|