План проведення тижня математики
День 1. «Відкриття»
Афоризм дня: «Математика – те, з чого люди керують природою і собою» (Колмогоров).
Оголошення конкурсу на найкращий зошит (5-8 кл.) – усі вчителі
Математичне лото. (Проводять 10 кл.)
Завдання дня: випуск агітлистівки «Математика потрібна, математика важлива» (9-11 кл.), твір віршів та казок про математику, поем за допомогою цифр та чисел. ( всі бажаючі)
День 2. "Історія"
Афоризм дня: «Вивчення математики наближає до безсмертних богів» (Платон)
Відкриття «Галереї великих» – (10 клас)
Доповіді з історії математики під час уроків (9 кл.)
Завдання дня: урок – змагання «Математика у різних країнах» (5 кл.)
День 3. «Вимірювання»
Афоризм дня: «Жодної достовірності немає у науках там, де не можна докласти жодної з математичних наук, у тому, що немає зв'язку з математикою» (Л. да Вінчі).
Оформлення змінного стенду «Заходи довжини, площі, маси, місткості
та обсягу, що застосовуються в різних країнах» (11 клас)
Уроки геометрії із застосуванням комп'ютерних технологій (8, 9 клас)
Завдання дня: підрахунок кількості ступенів, вікон (5 кл.), обчислення периметрів та площ шкільних приміщень (6-7 кл), обчислення довжин діагоналей, об'єму класних кабінетів (8-9 клас).
День 4. "Наука"
Девіз дня: «Якщо ми справді щось знаємо, ми знаємо це завдяки вивченню математики» (Гассенда).
Оформлення змінного стенду «Цікаві математичні факти»
Відкриття виставки найкращих зошитів.
Завдання дня: розв'язання ребусів, шарад, кросвордів за «Пакетами класу».
Брейн-ринг з математики в 8-в, г класах
День 5. «Поезія»
Афоризм дня: "Не можна бути справжнім математиком, не будучи трохи поетом" (Вейєрштрас).
Оформлення змінного стенду: вірші про математику, про геометричні постаті, про арифметичні знаки, про закони алгебри. – (8-б клас)
Підбиття підсумків тижня.
Церемонія нагородження переможців в окремих номінаціях, вшанування математичного класу.