Орієнтовне календарне планування НУШ Математика 1 клас. За програмою під керівництвом О.Я. Савченко (Підручник «Математика 1 клас » В.Г.Бевз ,Д.В.Васильєва)
Орієнтовне календарне планування НУШ Математика 1 клас. За програмою під керівництвом О.Я. Савченко (Підручник «Математика 1 клас » В.Г.Бевз ,Д.В.Васильєва)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
57 |
Лічба десятками в межах 50 |
|
|
58 |
Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100 |
|
|
59 |
Числові вирази. Порівняння десятків |
|
|
60 |
Дії з десятками |
|
|
61 |
Дії з десятками. Порівняння десятків |
|
|
62 |
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр |
|
|
63 |
Набуваємо досвіду |
|
|
64 |
Вартість. Співвідношення між одиницями вартості |
|
|
65 |
Набуваємо досвіду |
|
|
66 |
Набуваємо досвіду |
|
|
67 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
|
Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел» |
|||
68 |
Додавання і віднімання числа 1 |
|
|
69 |
Визначення часу за годинником |
|
|
70 |
Додавання одноцифрового числа до розрядного числа |
|
|
71 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа |
|
|
72 |
Набуваємо досвіду |
|
|
73 |
Віднімання десятків від двоцифрових чисел |
|
|
74 |
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
|
|
75 |
Додавання десятків до двоцифрових чисел |
|
|
76 |
Віднімання десятків від двоцифрових чисел |
|
|
77 |
Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових |
|
|
78 |
Набуваємо досвіду. Робота з даними |
|
|
79 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
|
80 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
|
81 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
|
82 |
Віртуальна екскурсія «Математика в професії моєї родини» |
|
|
Подорож до міста «Величини» |
|||
83 |
Довжина. Одиниці довжини |
|
|
84 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел |
|
|
85 |
Маса. Одиниці маси |
|
|
86 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння |
|
|
87 |
Місткість. Одиниці місткості |
|
|
88 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння |
|
|
89 |
Вартість. Одиниці вартості |
|
|
90 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння |
|
|
91 |
Час. Одиниці часу |
|
|
92 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
|
93 |
Довжина. Одиниці довжини |
|
|
Я вже вмію і знаю |
|||
94-95 |
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної |
|
|
96-97 |
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури |
|
|
98-99 |
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними |
|
|
100-101 |
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності |
|
|
102-103 |
Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури |
|
|
104-105 |
Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням |
|
|
106-107 |
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі |
|
|
108-109 |
Плоскі геометричні фігури. Задачі |
|
|
110-111 |
Моделі до задач. Порівняння чисел |
|
|
112-113 |
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
|
113-114 |
Міркуй. Розв’язуй. Зростай |
|
|
115 |
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас» |
|
|
116 |
Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння виразу і числа |
|
|
117 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
118 |
Підсумковий урок |
|
|