Урок математики 1 клас НУШ «Табличне додавання і віднімання числа 4.»

Про матеріал

Урок математики

1 клас НУШ

«Табличне додавання і віднімання числа 4.»

Підготувала вчитель

початкових класів

Костянтинівської ЗЗСО №4

Донецької обл.

Бабич І.А.

2018 – 2019 навч.рік

Тема: Табличне додавання і віднімання числа 4.

Мета: Вчити учнів складати таблиці додавання та віднімання числа 4 , формувати уміння обчислювати вирази на дод. та від. число 4 різними способами , використовуючи знання складу числа 4 ; закріпити уміння розрізнювати куб та квадрат.

Розвивати обчислювальні навички, увагу, кмітливість, логічне мислення, пам'ять . Продовжувати удосконалювати навички роботи в групах, парах; інсценізувати.

Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я, прищеплювати інтерес до математики.

Хід

І – Орг. момент

Девіз уроку.

Щоб усе прекрасно знати,

Будемо добре міркувати, додавати , віднімати

І усім допомагати!

Об'єднання учнів у групи ( за допомогою макетів овочів і фруктів)

-Дітки , виберіть овочі та фрукти , які корисно вживати взимку. Чому їх корисно вживати? (Морква, яблука, гранат, лимон, гарбуз . Докласти шишки та трояндочки, якщо хтось їх вибере, з'ясувати чому неправильно.)

ІІ- Мотивація навчально-пізнавальної діяльності .

-Дітки, погляньте ! До нас на урок прийшла Наталочка. Вона принесла нам багато завдань. А чи цікаво вам їх виконати?

1.Веселі задачі.

В клас зайшов Мишко,

А за ним — Марина,

А за ним — Ярина,

А за нею — Гнат.

Скільки всіх малят?

• Я знайшла в дуплі у білки

3 горішки лісових.

Ось іще лежить один.

От так білка! Молодець!

Скільки господиня

Горішків запасла на зиму?

ІІІ- Актуалізація знань учнів.

1.Гра «Овочеві порівнялочки» (у групах)

#p_annaz #ігри #shkola_ditsad #нуш #математика

2.Дітки , а на вулиці зараз дуже холодно. А Наталочка як одягнена? Що вона забула одягнути ?( пальто, шапку, рукавички, чобітки).

-Давайте разом її одягнемо.

-А скільки ґудзиків на пальто? А яке число чередує після трьох? Давайте повторимо склад числа 4. (Домалюємо гудзики – із чьотирьох одиниць)

-А тепер одягнемо чобітки. З яких однакових чисел складається число 4? (2 і 2)

-А ще давайте підберемо пари рукавичок. (надані рукавички з різними числами, діти підбирають 1 і 3, 3 і 1)

ІV- Оголошення теми та мети уроку.

- А тепер одягнемо шапочку. Подивіться орнамент на шапочці. Що написано на ? ( + 4, - 4) Яке число найчастіше сьогодні казали? Як ви думаєте чому ? Навіщо ми повторювали склад числа 4?

-Ви вже добре вмієте додавати і віднімати число 3 двома способами, тому сподіваюсь, що нове на цьому уроці не буде для вас складним. Сьогодні ви ознайомитесь зі способами додавання і віднімання числа 4. А наталочка буде спостерігати , чи старанно ви працюєте.

V- Вивчення нового матеріалу.

1.Відеоурок з поясненням таблиці дод. числа 4.

а) відеоролик YouTube

б) гра- інсценізація «Я – цифра»

(другий спосіб додавання числа 4, використовуючи склад числа 4, за допомогою учнів , які є цифрами на прикладі одного виразу: 2+4

5+1+1+1+1=9 5- 1- 1- 1-1=1

5+3+1 = 5 – 3 -1 =

5+2+2= 5- 2- 2=

2.Складання таблиці віднімання числа 4 у групах.

3.Висновок: Кожна наступна відповідь на одиницю більша , ніж попередня. Якщо доданок збільшиться на кілька одиниць, то сума також збільшиться на стільки ж одиниць.Якщо зменшуване збільшиться (зменшиться) на кілька одиниць, то різниця також збільшиться (зменшиться) на стільки ж одиниць.

VІ – Закріплення вивченого матеріалу.

1.Об'єднання учнів у групи ( за допомогою LEGO – обрати цеглинку за улюбленим кольором (розкладено цеглинок згідно кількості учнів)

2.Робота за підручником. ( В.Г. Бевз с.58 №3)

Розглянь малюнки. Скільки предметів схожі на куб? Скільки предметів схожі на кулю?

Завдання (додаткове): викласти з цеглинок LEGO квадрат, зібрати куб.

Чим відрізняється куб від квадрата?

3.Розв'язування логічної задачі. (Віночок цікавинок. Портал для педагогів та батьків)

4.Робота в зошиті (в парах).

В.Г. Бевз «Робочий зошит №1 с. 42 № 1 – Запиши номер кожного поштового ящика.

VІІ –Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

- Як ви думаєте , діти , чи сподобалось Наталочці як ви працювали?

- Чи цікаво вам було?

- Що нового узнали, чому навчилися?

- що найбільше вам сподобалось?

- Як ви думаєте якою буде тема нашого наступного уроку?

Перегляд файлу

Тема: Табличне додавання і віднімання числа 4.

Мета: Вчити учнів складати таблиці додавання та віднімання числа 4 , формувати уміння обчислювати вирази на дод. та від. число 4 різними способами , використовуючи знання складу числа 4 ; закріпити уміння розрізнювати куб та квадрат.

Розвивати обчислювальні навички, увагу, кмітливість, логічне мислення, пам'ять . Продовжувати удосконалювати навички роботи в групах, парах; інсценізувати.

Виховувати дбайливе ставлення до свого здоровя, прищеплювати інтерес до математики.

                                                   Хід

І – Орг. момент

Девіз уроку.

Щоб усе прекрасно знати,

Будемо  добре міркувати, додавати , віднімати

І усім допомагати!

Об’єднання учнів у  групи ( за допомогою макетів овочів і фруктів)

  • Дітки , виберіть овочі та фрукти , які корисно вживати взимку. Чому їх корисно вживати? (Морква, яблука, гранат, лимон, гарбуз . Докласти шишки та трояндочки, якщо хтось їх вибере, з’ясувати чому неправильно.)

ІІ- Мотивація навчально-пізнавальної діяльності .

  • Дітки, погляньте ! До нас на урок прийшла Наталочка. Вона принесла нам багато завдань. А чи цікаво вам їх виконати?
  1. Веселі задачі.

В клас зайшов Мишко,

А за ним — Марина,

А за ним — Ярина,

А за нею — Гнат.

Скільки всіх малят?

• Я знайшла в дуплі у білки

3 горішки лісових.

Ось іще лежить один.

От так білка! Молодець!

Скільки господиня

Горішків запасла на зиму?

ІІІ- Актуалізація знань учнів.

  1. Гра «Овочеві порівнялочки» (у групах)

#p_annaz #ігри #shkola_ditsad #нуш #математика

  1. Дітки , а на вулиці зараз дуже холодно. А Наталочка як одягнена? Що вона забула одягнути ?( пальто, шапку, рукавички, чобітки).
  • Давайте разом її одягнемо.
  • А скільки ґудзиків на пальто? А яке число чередує після трьох? Давайте повторимо склад числа 4. (Домалюємо гудзики – із чьотирьох одиниць)
  • А тепер одягнемо чобітки. З яких однакових чисел складається число 4? (2 і 2)
  • А ще давайте підберемо пари рукавичок. (надані рукавички з різними числами, діти підбирають 1 і 3, 3 і 1)

ІV- Оголошення теми та мети уроку.

- А тепер одягнемо шапочку. Подивіться орнамент на шапочці. Що написано на ? ( + 4, - 4) Яке число найчастіше сьогодні казали? Як ви думаєте чому ? Навіщо ми повторювали склад числа 4?

  •       Ви вже добре вмієте додавати і віднімати число 3 двома способами, тому сподіваюсь, що нове на цьому уроці не буде для вас складним. Сьогодні ви ознайомитесь зі способами додавання і віднімання числа 4. А наталочка буде спостерігати , чи старанно ви працюєте.

V- Вивчення нового матеріалу.

  1. Відеоурок з поясненням таблиці дод. числа 4. 

а) відеоролик

б) гра- інсценізація «Я – цифра»

(другий спосіб додавання числа 4, використовуючи склад числа 4, за допомогою учнів , які є цифрами на прикладі одного виразу:  2+4

5+1+1+1+1=9                          5- 1- 1- 1-1=1                    

5+3+1 =                                    5 – 3 -1 =

5+2+2=                                      5- 2- 2=                                                   

  1. Складання таблиці віднімання числа 4 у групах.
  2. Висновок: Кожна наступна відповідь на одиницю більша , ніж попередня. Якщо доданок збільшиться на кілька одиниць, то сума також збільшиться на стільки ж одиниць.Якщо зменшуване збільшиться (зменшиться) на кілька одиниць, то різниця також збільшиться (зменшиться) на стільки ж одиниць.

VІ – Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Об’єднання учнів у  групи ( за допомогою LEGO – обрати цеглинку за улюбленим кольором (розкладено цеглинок згідно кількості учнів)
  2. Робота за підручником. ( В.Г. Бевз с.58 №3)

Розглянь малюнки. Скільки предметів схожі на куб? Скільки предметів схожі на кулю?

Завдання (додаткове): викласти з цеглинок LEGO квадрат, зібрати куб.

Чим відрізняється куб від квадрата?

  1. Розв’язування логічної задачі. (Віночок цікавинок. Портал для педагогів та  батьків)
  2. Робота в зошиті (в парах).

В.Г. Бевз «Робочий зошит №1 с. 42 № 1 – Запиши номер кожного поштового ящика.

VІІ –Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 - Як ви думаєте , діти , чи сподобалось Наталочці як ви працювали?

- Чи цікаво вам було?

- Що нового узнали, чому навчилися?

-  що найбільше вам сподобалось?

- Як ви думаєте якою буде тема нашого наступного уроку?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хотєнкова Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Бабич Ірина
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 січня 2019
Переглядів
6717
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку