Орієнтовне календарне планування уроків математики у 4 класі

Про матеріал
Орієнтовне календарне планування уроків математики у 4 класі закладів загальної середньої освіти за навчальним посібником «Математика. 4 клас. У 4 частинах» (автори А. М. Заїка, С. С. Тарнавська, видавництво «Підручники і посібники», 2020) укладено відповідно до чинної Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна. Увага! Календарно-тематичне планування розроблено для використання закладами загальної середньої освіти, які працюють за Типовою освітньою програмою (навчальним планом) колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко, та закладів, що працюють за Типовою освітньою програмою (навчальним планом) колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна.
Перегляд файлу

Орієнтовне календарне планування уроків математики у 4 класі

Орієнтовне календарне планування уроків математики у 4 класі закладів загальної середньої освіти за навчальним посібником «Математика. 4 клас. У 4 частинах» (автори А. М. Заїка, С. С. Тарнавська, видавництво «Підручники і посібники», 2020) укладено відповідно до чинної Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна.

Увага! Календарно-тематичне планування розроблено для використання закладами загальної середньої освіти, які працюють за Типовою освітньою програмою (навчальним планом) колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко, та закладів, що працюють за Типовою освітньою програмою (навчальним планом) колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна.

 

Орієнтовне календарне планування

уроків математики в 4 класі закладів загальної середньої освіти   

за навчальним посібником «Математика. 4 клас. Частина 2»

(автори А. М. Заїка, С. С. Тарнавська)

 

 

 

 за пор.

вправ посіб- ника

 

Тема і зміст уроку

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Дата прове- дення

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО (продовження)

1.

1-9

ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО СПОСОБОМ ОКРУГЛЕННЯ

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];
  • представляє дані за допомогою таблиць, схем, стовпчикових та кругових діаграм [4 МАО 5-2.1-1];

 

2.

10-20

АЛГОРИТМ ПИСЬМОВОГО ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

  • прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3- 1];
  • визначає способи підтвердження або спростування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2];
  • планує розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];
  • використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2- 2];

- перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на

 


 

 

 

одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу [4 МАО 3-1.2-9];

перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [4 МАО 3- 1.2-7];

 

3.

21-29

ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ

- виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];

  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.1-2];
  • читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];

 

4.

30-39

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ

  • встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-1];
  • обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5- 2.3-2];

 

5.

40-47

ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ. ОДИНИЦІ ЧАСУ

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший дії [4 МАО 2-3.3-1];
  • порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома

 


 

 

 

ознаками [4 МАО 1-4.1-2];

  • визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3];
  • використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості [4 МАО 3-4.7-1];

- перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу [4 МАО 3-1.2-9];

перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

 

6.

48-56

ПЕРЕВІР СЕБЕ

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

- виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2- 4.8-6];

 

7.

 

ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ ТЕМАТИЧНОЇ РОБОТИ

- читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];

  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2]
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами [4 МАО 4-4.6-2];

 

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8- 6];

 


 

 

 

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

 

НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

8.

57-65

ТИСЯЧА. РОЗРЯДНІ ЧИСЛА ЧЕТВЕРТОГО РОЗРЯДУ

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

  • лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2];
  • лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона [4 МАО 1-4.2-3];
  • читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];
    • уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];
  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2];
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];
  • встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];
    • упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [4 МАО 1-4.1-1];

 

9.

66-74

РОЗРЯДИ. ОДИНИЦІ ТИСЯЧ, ДЕСЯТКИ ТИСЯЧ

  • порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];
  • встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

  • лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2];
  • лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона [4 МАО 1-4.2-3];
    • читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];
    • уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];
  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2]
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

 


 

 

 

  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобі добору даних [4 МАО 2-3.1-1];
  • обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];
  • планує розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];
  • використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2- 2];
  • обґрунтовує вибір дії для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3];
  • оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

 

10.

75-83

РОЗРЯДНІ ЧИСЛА П’ЯТОГО РОЗРЯДУ

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];
  • встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];
  • планує розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];
  • використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2- 2];
  • обґрунтовує вибір дії для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3];
  • оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

 


11.

84-92

РОЗРЯДНІ ЧИСЛА ШОСТОГО РОЗРЯДУ

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, Десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-4];
  • розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];
  • розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2];
  • визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

 

12.

93-99

РОЗРЯДИ І КЛАСИ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];
  • встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];
  • читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];
  • описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];
  • використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості [4 МАО 3-4.7-1];

- перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

 


13.

100-107

УТВОРЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

  • лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2];
  • лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона [4 МАО 1-4.2-3];

-читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];

  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2];
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

 

14.

108-117

СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ РОЗРЯДНИМИ ОДИНИЦЯМИ.

РОЗРЯДНИЙ СКЛАД ЧИСЛА

-читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];

  • уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]
  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];
  • встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];
  • добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2];
  • аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];
  • добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-1];
  • обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5- 2.3-2];
  • розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані [4 МАО 5-2.3-3];

 

15.

118-128

ЧИТАННЯ ТА ЗАПИС БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

- лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

- читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];

  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2];
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

 


 

 

 

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];
  • встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];
  • описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];
  • виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу [4 МАО 3-1.2-9];
  • перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

 

16.

 

ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ ТЕМАТИЧНОЇ РОБОТИ

  • читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];
  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2]
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу [4 МАО 3-1.2-9];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами [4 МАО 4-4.6-2];

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

  • перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8- 6];
  • перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

 


 

ЗАСТОСУВАННЯ НУМЕРАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ДІЙ

17.

128-138

ВИКОНАННЯ ДІЙ НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку [4 МАО 1-4.2-1];

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі [4 МАО 2-4.2-3];

- читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];

  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2];
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2];
  • лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона [4 МАО 1-4.2-3];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

-обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1];

  • досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації , спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];
  • обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2];

 

18.

139-148

ПОРІВНЯННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

  • уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];

- читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];

  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2];
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків [4 МАО 2-4.2-6];
  • порівнює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-7];
  • встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами [4 МАО 2-4.2-8];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2-4.8-

 


 

 

 

6];

  • зіставляє одержаний результат з прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2];
  • оперує грошима в ситуації купівлі-продажу [4 МАО 3-1.2-2];

 

19.

149-157

ВИЗНАЧЕННЯ В ЧИСЛІ ЗАГАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ ОДИНИЦЬ КОЖНОГО РОЗРЯДУ

- читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона [4 МАО 2-4.2-1];

  • утворює багатоцифрові числа різними способами [4 МАО 2-4.2-2];
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-1];
  • обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5- 2.3-2];
  • розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані [4 МАО 5-2.3-3];

 

20.

158-165

МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ОДИНИЦІ

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2];
  • представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];
  • аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

 

21.

166-174

ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНІ ОДИНИЦІ

- виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.1-2];
  • представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

 


 

 

 

  • добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-1];
  • обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5- 2.3-2];
  • розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані [4 МАО 5-2.3-3];

 

22.

175-183

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ

ЧИСЕЛ НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];
  • розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];
  • розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2];
  • визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

 

23.

184-

192

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-4];
  • зіставляє одержаний результат з прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2];
  • обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок) [4 МАО 2-2.1-2];
  • визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3];

 

24.

193-202

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або

 


 

 

 

декількома ознаками [4 МАО 1-4.1-1];

- продовжує послідовності та знаходить пропущені члени [4 МАО1-4.1-4];

- описує зв'язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером [4 МАО 2-1.1-5];

 

25.

203-211

ДІЛЕННЯ КРУГЛИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ЧИСЛА

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • зіставляє одержаний результат з прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2];
  • добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5-2.3-1];
  • обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 5- 2.3-2];
  • розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані [4 МАО 5-2.3-3];

 

26.

212-220

ДІЛЕННЯ КРУГЛИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність [4 МАО 2-4.8-5];

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною [4 МАО 2- 4.8-6];

 

27.

 

ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ ТЕМАТИЧНОЇ РОБОТИ

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2];
  • обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат

 


 

 

 

арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1];

  • виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу [4 МАО 3-1.2-9];
  • будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами [4 МАО 4-4.6-2];
  • досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації , спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];
  • обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2];

 

 

ДІЇ З БАГАТОЦИФРОВИМИ ЧИСЛАМИ. ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ

28.

221-231

ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного [4 МАО 1-4.2-2];

  • лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона [4 МАО 1-4.2-3];
  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-4];
  • знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2];
  • розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];
  • розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2];
  • визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];
  • читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];

 


 

 

 

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];

 

29.

232-240

АЛГОРИТМ ПИСЬМОВОГО ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ. КУБ

  • уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];
  • розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2];
  • визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];

- моделює геометричні фігури із підручного матеріалу [4 МАО 4-4.6-1];

  • будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами [4 МАО 4-4.6-2];

створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури [4 МАО 4-4.6-3];

  • порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [4 МАО 1-4.1-2];
  • визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3];
  • виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу [4 МАО 3-1.2-9];

- перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

 

30.

241-249

ПИСЬМОВЕ ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];

 


 

 

 

  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2];
  • використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості [4 МАО 3-4.7-1];

- перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

 

31.

250-258

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

  • розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом [4 МАО 2-4.8-4];
  • добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2];
  • аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];
  • розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути [4 МАО 4-4.5-1];
  • розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи [4 МАО 4-4.5-2];
  • визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках [4 МАО 4-4.5-3];
  • читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах [4 МАО 5-1.2-1];
  • описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою [4 МАО 5-1.2-2];

 

32.

259-268

ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ

- встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];

  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку [4 МАО 2-4.8-2];
  • перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

 


33.

269-277

ПИСЬМОВІ ОБЧИСЛЕННЯ. ОДИНИЦІ ЧАСУ

  • встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа [4 МАО 2-4.2-4];
  • визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі [4 МАО 2-4.2-5];
  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками [4 МАО 1-4.1-2];
  • визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів [4 МАО 1-4.1-3];
  • використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості [4 МАО 3-4.7-1];

- перетворює одні одиниці величин інші [4 МАО 3-4.7-3];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу [4 МАО 3-1.2-9];

 

34-

35.

 

ПРОВЕДЕННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ ТЕМАТИЧНОЇ РОБОТИ ЗА 1 СЕМЕСТР

  • виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
  • знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
  • добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2];
  • виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу [4 МАО 3-1.2-9];
  • обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1];
  • досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації , спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];
  • обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2];
  • будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами [4 МАО 4-4.6-2];

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
1 жовтня 2021
Переглядів
1261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку