Орієнтовне календарне планування уроків "Мистецтво" для 1 класу за підручником авт. Кізілова Г. О.; Шулько О. А. на перший семестр 2018р.
Орієнтовне календарне планування уроків "Мистецтво" для 1 класу за підручником авт. Кізілова Г. О.; Шулько О. А. на перший семестр 2018р.
Орієнтовне календарне планування уроків
музичного мистецтвау 1 класі
до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько
№ |
Тема |
Зміст уроків з музичного мистецтва |
Дата |
|
|
|
|
1 |
Ми йдемо до школи |
Правила співу. Гра «Проспівай своє ім’я» Н.Май «Пісня першокласників» В.А.Моцарт «Менует» |
|
2 |
Різнобарвна осінь |
Ноти. Музичні та шумові звуки. Гра «Шумить, співає, грає» А.Філіпенко «Танець осінніх листочків» П.Чайковський «Осіння пісня» Океан Ельзи «Осінь» |
|
3 |
Заховались під листочки дружні братики-грибочки |
Рух мелодії. С.Шевченко «Ми-гриби опеньки», Гра «Повтори за мною», В.Косенко «Дощик» |
|
4 |
Щедра осінь |
Українська народна пісня-гра «Ходить гарбуз по городу» Довгі та короткі звуки. |
|
5 |
Лісові мешканці |
Високі та низькі звуки. Пауза. Каміль Сен-Санс «Карнавал тварин» «Слон» Н.Ф.Рубальська «Їжачок-лісовичок» |
|
6 |
Магія природи |
Голосні та тихі звуки. Гра «Тихо-голосно» І.Шайкіс «Рідний дубочок» А.Вівальді Пори року «Осінь» |
|
7 |
Осінні настрої |
Мажор. Мінор. А.Олейнікова «Диво-осінь» Л.ван Бетховен «Сумно. Весело» |
|
8 |
Калинові візерунки |
Ритм. Ю.Щуровський Варіації на тему укр.нар.пісні «Ой єсть в лісі калина», Українська народна пісня «Ой єсть в лісі калина» |
|
9 |
Дякуємо осені |
Узагальнення. Музична вікторина. Виконання вивчених пісень. |
|
10 |
Стука казка у віконце |
Тембр. К.Сен-Санс «Карнавал тварин» «Пташиний двір» С.Дяченко «Круть і Верть» |
|
11 |
Колискова |
Темп. Музика вокальна та інструментальна. Л.Ревуцький «Колискова» українська народна пісня «Котику сіренький» |
|
12 |
Ляльковий театр |
Й.С.Бах «Жарт» В.Попович «Співучий колобок» |
|
13 |
Цирк |
Оркестр. Д.Кабалевський «Клоуни» Гра «Пантоміма» А.Філіпенко «Трикутник і барабан» |
|
14 |
Зимова казка |
Такт. А.Філіпеенко «Перший сніг» А.Вівальді «Зима» |
|