Орієнтовне календарно -тематичне планування

Про матеріал
Орієнтовне календарно- тематичне плануванння з української мови та читання для 3 класу ЗЗСО за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко та підручником «Українська мова та читання» для 3 класу ( автори І. Большакова , М. Пристінська ) і додатковим підручником: Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах серії « Шкільна бібліотека»/ укладач Стус Т.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 160с.
Перегляд файлу

 Орієнтовне  календарно- тематичне  плануванння   з української мови та читання для  3 класу ЗЗСО, за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко

та підручником  «Українська       мова  та читання» для 3 класу

( автори І. Большакова ,  М. Пристінська ) і додатковим підручником: Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах серії « Шкільна бібліотека»/ укладач Стус Т.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 160с.

І-ий семестр (7 годин на тиждень: 3,5 год укр. мови  і 3,5 год літ. читання)

Дата/ номер

Тема уроку

Примітка

Дата/ номер

Тема уроку

Примітка

Українська  мова

Літературне  читання

РОЗДІЛ1. МОВА І МОВЛЕННЯ

                                                                                                                                                                                                    1-ий тиждень

1.

Я вивчаю українську мову. Письмо для себе.

 

1.

Художній текст. Повчальні історії.  Вчимося слухати й розуміти текст. «Першокласник» (за М. Дуриковою).

 

2.

Повторення. Текст. Речення. Слово. Види речень.

 

 

 

 

 

                                                                                              2- ий тиждень

3.

Повторення. Текст. Речення. Слово. Головні слова в реченні.

 

2.

Науково-  популярний текст. Навчання ровесників в інших країнах. «Які школи є у світі» ( за матеріалами інтернет- джерел).

 

4.

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення. Я спілкуюся.

 

3.

Пісенний текст. Тіна Кароль «Україна – це ти».

 

5.

Мова і мовлення. Стилі мовлення.  Я спілкуюся.

 

4.

Добір заголовку до тексту. «Вирішив   Назар у бібліотеці книжку взяти…»( за матеріалами інтернет- джерел).

 

 

 

 

 

5

Позакласне читання. Вірші, прислів’я та скоромовки про українську мову .

Вивчення напам’ять.

 

3 –ій тиждень

6.

Культура мовлення. Слова- паразити. Редагування діалогу.

 

6.

 

 

Культура мовлення.  Навчальний переказ. «Слова-паразити» ( за матеріалами інтернет- джерел).

 

 

7.

Культура спілкування. Слова ввічливості. Правопис слів. Правила етикету.

 

 

7.

Етикет, нетикет. Медіавіконце: українські мультфільми про етикет.

 

 

8.

Усне  мовлення. Діалог

 

8.

Культура мовлення.  Навчальний переказ. «Слова-паразити» ( за матеріалами інтернет- джерел).

 

9.

Розвиток мовлення. Усний виступ. Розповідаю про літній відпочинок.

 

-

 

 

  4-ий тиждень

 

10.

 Усне мовлення. Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Письмо для себе.

 

9.

Тема і головна думка.  Г.Бойко «Як я вчора виступав» . Читання напам’ять.

 

 

11.

 

Усне  мовлення. Монолог. Звертання. Навчаюсь розпізнавати звертання, правильно вживати їх.

 

10.

Дитячі вірші. Рима. О. Кротюк «Різдвяні гостинці», «Упертий цапок» та ін.

 

12.

Складові усного виступу. Письмо для себе.

 

11.

   Шукаємо інформацію в інтернеті та інших джерелах на задану тему. Навчальне аудіювання.

 

 

 

 

 

12.

Позакласне читання. Твори про почуття дітей та їх захоплення. Вірші Грицька Бойка.

 

 

 

  5-ий тиждень

13.

Писемне мовлення. Культура писемного мовлення.

 

13.

 Які бувають бібліотеки? Онлайн- бібліотеки. Роди літератури. «Такі різні бібліотеки» ( за матеріалами інтернет- джерел)

 

 

14.

Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюсь ділити текст на абзаци.

 

14.

 Які бувають книги? Відгук та анотація . Оповідання. Аналіз тексту. Характеристика персонажа. «Матильда» (уривок, скорочено) (за Р.Далом)

 

15.

Я вибираю книгу. Редагуємо.

 

15.

Оповідання. Аналіз тексту. Характеристика персонажа. «Матильда» (уривок, скорочено) (за Р.Далом)(продовження)

 

16.

Розвиток мовлення. Анотація до улюбленої  книги.

 

-

 

 

  6-ий тиждень

17.

Підсумок за темою.  Що я знаю/умію?

 

16.

Діагностувальна  робота.  

 

18.

Діагностувальна  робота.  

 

17.

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення, закріплення знань, навичок та компетентностей здобувачів освіти.

 

19.

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення, закріплення знань, навичок та компетентностей здобувачів освіти.

 

18.

Книжка – найкращий винахід людства. Перегляд відео « Як твориться книга».

 

-

 

 

19.

Позакласне читання.

Твори українських письменників про книги.

 


РОЗДІЛ2. ЗВУКИ І БУКВИ.

  7-ий тиждень

20.

Звуки і букви. Звуко – буквений аналіз слів.

 

20.

Усна народна творчість. Загадка. Скоромовка. Лічилка. Вивчення напам’ять.

 

21.

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Правильно говорю. Робота з орфоепічним словником.

 

21

Авторська казка. Усний стислий переказ . К. Єгорушкіна «Цятки і плямки».

 

22.

Наголос. Наголошені і ненаголошені голосні . Робота з орфографічним  словником. Правильно пишу.

 

22

Авторська казка.  Який буває переказ тексту? Вибірковий переказ  (за К. Єгорушкіною).

 

23.

Розвиток мовлення. Письмовий переказ. В.Сухомлинський « Покинуте кошеня».

 

-

 

 

  8 -ий тиждень

24.

Наголос. Наголошені і ненаголошені голосні е, и. Навчальний діалог.

 

23.

Авторська казка. Уривки з казки. Читання в особах  (за К.Єгорушкіною).

 

25.

Чергування голосних у коренях слів. Складання речень.

 

 

24.

Які бувають захоплення у дітей? План тексту. Стислий переказ . О. Лущевська «Шашки».

 

26.

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені.

Позначення твердості і м’якості на письмі .

 

25.

Які бувають захоплення у дітей? Стислий переказ . О. Лущевська «Шашки»(продовження).

 

-

 

 

26.

Робота з дитячою книжкою. Усна народна творчість. Загадки.

 

9-ий тиждень

27.

Дзвінкі та глухі приголосні. Звуко – буквений аналіз слів.

 

 

27.

Авторська казка. План тексту. Докладний переказ .Ю. Ярмиш

«Трамвай і щиглик» .

 

28.

Чергування приголосних. Письмо для себе.

 

 

28.

Авторська казка. План тексту. Докладний переказ .Ю. Ярмиш

«Трамвай і щиглик» (продовження).

 

29.

Підсумок за темою «Звуки і букви». Що я знаю/ умію. Самостійна робота.

 

29.

Досліджуємо текст. Повчальне оповідання. З. Живка «Добре вдома».

 

30.

Розвиток мовлення. Малюю словами осінь.

 

-

 

 

 

  10-ий тиждень

РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА.

31.

 Лексичне значення слова. Однозначні і багатозначні слова . Робота з тлумачним словником. Письмо для себе.

 

30.

Досліджуємо текст. Оповідання – загадка. Т. Щербаченко «Смугастик».

 

32.

Власне українські слова та слова з інших мов. Робота з сучасним словником іншомовних слів.

 

31.

Вірші із книжки. Збірка віршів. Ю.Бедрик «Чай», « Був день народження колись…».

 

33.

Омоніми і багатозначні слова. Складання речень. Письмо для себе.

 

32.

Пригоди лісових мешканців. І Андрусяк «Третій сніг» (уривок).

 


 

-

 

 

33.

Позакласне читання. Вірші Юрка Бедрика із книжки «Снюсь-нюсь-нюсь».

 

  11-ий тиждень

34.

 Пряме і переносне значення слів.

 

34.

 Народна легенда. Тема. Головна думка. Проблема. «Кам’яна голова» (українська легенда).Народна героїко- фантастична казка. Читання в особах. «Котигорошко» (українська народна казка)

 

35.

 Близькі за значенням слова -синоніми. Навчаюся користуватися словником синонімів.

 

35.

 Українські народні казки.  Казка про  тварин. Складання плану казки. Переказування за планом. «Пан Коцький» (українська народна казка).

 

36.

Протилежні за значенням слова -антоніми. Навчаюся користуватися словником антонімів.

 

36.

Українська  героїко- фантастична казка. Читання в особах. «Котигорошко» (українська народна казка).

 

37.

Розвиток мовлення. Складаю розповідь за коміксом.

 

 

 

 

 

12 –ий тиждень

38.

  Підсумок за темою. Що я знаю/ умію.

 

37.

 Богатирі як головні персонажі казки. Читання в особах. «Котигорошко» (українська народна казка)(продовження).

 

 

39.

 

Діагностувальна  робота.

 

38.

Діагностувальна  робота.

 

 

40.

 Аналіз діагностувальної роботи.  Повторення, закріплення знань, навичок та компетентностей здобувачів освіти.

 

39.

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення, закріплення знань, навичок та компетентностей здобувачів освіти.

 

 

 

 

40.

Позакласне читання. Чарівний світ казки. «Кривенька качечка».

 

 

РОЗДІЛ 4.              СЛОВО.  БУДОВА  СЛОВА

  13-ий тиждень

41.

Будова слова. Закінчення слова. Навчаюся визначати нульове закінчення.

 

41.

Авторська казка. Тема і головна думка.  Стислий переказ. Зірка  Мезантюк   «Каша».

 

42.

Розрізняю форми слова і споріднені слова.  Письмо для себе. Редагуємо.

 

42.

 Авторська казка. Казочки – куцохвостики.  Тема.  Зірка Мезантюк «Український прапор».

 

43.

Основа слова. Частини основи. Навчаюсь визначати основу слова.

 

43.

Казка у віршованій формі. Художні засоби . Л. Українка «Казка про  Оха-чародія» .

 

44.

Розвиток мовлення. Розповідаю про пікнік.

 

 

 

 

 

  14-ий тиждень


 

45.

Корінь слова. Споріднені слова. Утворення слів. Складання речень.

 

44.

Авторські віршовані казки. Ставлення автора до персонажа. Л. Відута «У царстві лева».

 

46.

Чергування голосних  приголосних звуків у коренях слів. Письмо для себе.

 

45.

 Здійсниться все. Досліджуємо текст. Характеристика головного героя. Г. Ткачук « Гойдалка під кленом».

 

 

47.

Ненаголошені е, и в коренях слів. Орфограма. Звуко – буквений аналіз слів.

 

46.

 Звідки походять назви тварин? Літературна казка. Характеристика головного героя. І. Роздобудько «Дикі образи дикобраза».

 

 

 

 

47.

Позакласне читання. Легенди про походження назв рослин.

 

  15-ий тиждень

48.

Префікс. Утворення слів за допомогою префіксів.

 

48.

Вірш. Ритм і рима. Тема  і головна  думка .Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося» . Читання напам’ять.

 

 

49.

Префікси і прийменники.  Розрізняю префікси і службові слова.

 

 

49.

Казка про життєву історію.  Складання плану. Вибірковий переказ .Н. Найдич "Василь Тимофійович мандрує» (уривок)

 

50.

  Вимова  і правопис слів із префіксами

роз-, без-.  Утворення слів.

 

50.

Казка про життєву історію.  Складання плану. Вибірковий переказ .Н. Найдич "Василь Тимофійович мандрує» (уривок)

 

51.

Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполучень і речень.

 

 

 

 

  16-ий тиждень

52.

Апостроф після префіксів.

 

51.

Байка. Мораль.  Читання в особах. Езоп «Лисиця і ворона» .

 

 

53.

Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою.

 

52.

Читання в особах . Характеристика персонажів. Театралізація. Л. Глібов «Ґава і лисиця» .

 

54.

Діагностувальна робота . 

 

53.

Діагностувальна робота. 

 

 

55.

Аналіз діагностувальної роботи.  Повторення, закріплення знань, навичок та компетентностей здобувачів освіти.

 

54.

Аналіз діагностувальної роботи.  Повторення, закріплення знань, навичок та компетентностей здобувачів освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
2487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку