Орієнтовне календарно -тематичне планування

Про матеріал
Орієнтовне календарно- тематичне плануванння з української мови та читання для 3 класу ЗЗСО, за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко, та підручником «Українська мова та читання» для 3 класу ( автори І. Большакова , М. Пристінська ) і додатковим підручником: Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах серії « Шкільна бібліотека»/ укладач Стус Т.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 160с. ІІ семестр, 20 тижнів
Перегляд файлу

Орієнтовне  календарно- тематичне  плануванння   з української мови та читання для  3 класу ЗЗСО, за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко,

та підручником  «Українська       мова  та читання» для 3 класу

( автори І. Большакова ,  М. Пристінська ) і додатковим підручником: Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах серії « Шкільна бібліотека»/ укладач Стус Т.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 160с.

ІІ семестр, 20 тижнів

Дата/ номер

Тема уроку

 

Дата/ номер

Тема уроку

 

Українська мова

Примітка

Літературне читання

Примітка

РОЗДІЛ5. СЛОВО.ЧАСТИНИМОВИ

  16-ий тиждень

 

54

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи.

 

 

 

55

Поезія Г. Фальковича.  Г. Фалькович  « Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія за темою « Чи добре, коли йде дощ?». Вивчення напам’ять.

 

 

 

55

Самостійні та службові частини мови. Розрізнення частин мови.

 

 

 

56

Ритм. Рима. Авторське бачення. Г Фалькович «Грип».

 

 

 

56

Поняття про іменник.  Іменники, які називають істот і неістот. Складання списків іменників за темами.

 

 

 

57

Гумористичні вірші. Тема і головна думка.

 Г. Фалькович « Колискова колискова», « Корова спекла коровай», « Примостився міст до міста».

 

 

 

57

Розвиток мовлення. Письмовий переказ тексту  «Пригода»

 

 

 

 

 

 

 

 

17 –ий тиждень

58

 

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. Правопис власних іменників.

 

 

58

 

Байка. І. Франко « Байка про байку. Частина 1» (скорочено) . Читання тексту за особами.

 

 

59

 

Змінювання іменників за числами. Однина і множина.

 

 

59

 

Оповідання. « Як Катруся хотіла вчитися»

 ( скорочено) ( за І. Роздобудько). Визначення головної думки тексту. Стислий переказ оповідання.

 

 

60

 

Рід іменників. Визначення роду іменників.

 

60

П’єса. Особливості жанру. « Горіхові принцеси»

 ( уривок, скорочено) ( за Л. Мовчун). Театралізація уривків п’єси.

 

 

 

 

 

61

Позакласне читання. Мультфільм –п’єса «Історія про дівчинку, яка наступила на хліб».

 

 

18- ий тиждень

61

Поняття про прикметник. Розпізнавання прикметників у тексті. Письмо для себе.

 

62

Факти і думки. Правдива і неправдива інформація.    В. Полинок « Різнокольоровий дощик», С. Жупанин

 « Намалюю вітер…»

 

62

Роль прикметників у мовленні. Редагування речень.

 

63

Літературна казка. Речі, які нам допомагають у житті. Н. Малетич «Парасолька». Складання запитань за змістом твору.

 

63

Словосполучення прикметників з іменниками.

Граматичний зв’язок за допомогою питань між прикметниками та іменниками.

 

64

Оповідання. Тема і головна думка. Заголовок. Проблема. Д.Кузьменко « Каблучка». Переказ оповідання від імені героя.

 

64

 Розвиток мовлення.  Письмовий переказ тексту « Гарна».

 

 

 

 

 

19-ий тиждень

65

Змінювання прикметників за родами і числами. Утворення прикметників.

 

65

Авторська казка. «Палац із морозива» (за

Джанні Родарі). Написання  коментарів для соціальних мереж щодо ситуації, описаної в казці.

 

66

Змінювання прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками.

 

66

 Вірші про птахів.  Художні засоби-порівняння.

В. Лучук «Кольорові пташки» , Т.Мельник «Пінгвіни».

 

67

Змінювання прикметників за родами і числами. Утворення прикметників.

 

67

Літературна казка про пташку. Головна думка казки. Л. Денисенко « Як Шуша познайомився з Гагою». Складання запитань до дійових осіб.

 

 

 

 

68

Позакласне читання. Вірші та оповідання про птахів.

 

  20-ий тиждень

68

Прикметники. Синоніми і антоніми

 

69

Літературна казка про пташку. Головна думка казки. Фразеологізми у літ. творах. Л. Денисенко « Шуша і побиті байдики».

 

69

Що я знаю/умію? Підсумок за темою «Прикметник»

 

70

Повість.  В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок).

Характеристика персонажів твору. Читання в особах.

 

70

Тематична діагностувальна робота з теми

 « Слово. Частини мови. Іменник . Прикметник.»

 

71

Повість.  В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок).

Характеристика персонажів твору. Факт і фейк.

 

 

71

Розвиток мовлення. Твір про себе.

 

 

 

 

  21-ий тиждень

72

Аналіз тематичної  діагностувальної роботи. Проведення коригування навчальних досягнень учнів.

 

72

Оповідання. «Як ми бюджет формували» (За Сашком Дерманським) (частина 1). Характеристика персонажів.

 

73

Поняття про числівник.

 

73

Тематична діагностувальна робота

 

74

Числівник. Правильна вимова і запис числівників.

 

74

Аналіз тематичної  діагностувальної роботи. Проведення коригування навчальних досягнень учнів.

 

 

 

 

75

 Позакласне читання. Вірші С. Дерманського із книжки « Бигимоти на медмеді».

 


 

  22-ий тиждень

75

Числівник. Правильне читання числових виразів.

 

76

Оповідання. «Як ми бюджет формували»(частина2) (За Сашком Дерманським) .  Запитання до автора. Характеристика персонажів. Точка зору.

 

76

Числівники, які відповідають на питання котрий? Редагування речень.

 

77

Оповідання. «Як ми бюджет формували»(частина2) (За Сашком Дерманським) Читаємо в особах.

Театралізуємо

 

77

Що я знаю/умію? Підсумок за темою «Числівник»

 

78

Художні засоби. Вірш. Юліан Тувім «Паротяг». Порівняння ілюстрації і вірша.

 

78

Розвиток мовлення. Переказую текст

 « Віщуни погоди»

 

 

 

 

 23-ий тиждень

79

Займенник. Редагування речень.

 

79

Авторська казка. « Тоніно, якого ніхто не бачив» (За Джанні Родарі). Характеристика персонажа. Запитання до автора. Детальний переказ казки.

 

80

Особові займенники.

 

80

 Авторська казка « Тоніно, якого ніхто не бачив» (За Джанні Родарі) (продовження). Характеристика

персонажа. Запитання до автора. Читаємо в особах.

 

81

Поняття про дієслово. Дієслова, вжиті в переносному значенні.

 

81

Авторська казка. С.  Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек». Читання в особах. Поділ казки на частини. Добір заголовків до частин.

 

 

 

 

82

Позакласне читання. Творчість Тараса Шевченка.

 

  24-ий тиждень

82

Роль дієслів у мовленні. Розпізнавання дієслів у тексті.

 

83

  Поетичні перлинки. Поезія.  Емоційний настрій вірша. А. Костецький «Ранок», Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати…» . Вивчення напам’ять.

 

83

Роль дієслів у мовленні. Доречне вживання дієслів у власних висловленнях. Письмо для себе.

 

84

Проза. Оповідання .  Місце події і час .О. Кротюк «Літачок». Переказ оповідання за виділеними словами.

Характеристика персонажів твору.

 

84

Часові форми дієслів. Визначення часу дієслів. Родові форми дієслів.

 

85

 Вірші . Г. Фалькович  «Обіцяю», М. Савка « Україна»,

« Чорний пан».  Характеристика

персонажа.

 

85

Розвиток мовлення. Пишу про друга або подружку.

 

 

 

 


  25-ий тиждень

86

Часові форми дієслів. Змінювання дієслів за часами. Редагування речень.

 

86

Оповідання. Особливості жанру.  Переказ від імені різних персонажів. Я. Стельмах « Нахаба».

 

87

Часові форми дієслів.

 

87

Оповідання. Особливості жанру.  Характеристика персонажів. Я. Стельмах « Нахаба»(продовження).

 

88

 Правопис не з дієсловами. Редагування речень.

 

88

Вірші про тварин. Діалог у віршах. Мета створення.

 І. Андрусяк « Не кусається», М. Савка « Я і лис»,

« Чотири міхи для Бобрихи», « Бабуїни».

 

 

 

 

89

Позакласне читання. Літ. казки зарубіжних письм.

 

  26-ий тиждень

89

Що я знаю/умію? Підсумок за темою «Дієслово»

 

90

Тематична діагностувальна робота.

 

90

Тематична діагностувальна робота з теми

 « Слово. Частини мови. Числівник. Дієслово»

 

91

Аналіз тематичної  діагностувальної роботи. Проведення коригування навчальних досягнень учнів.

 

91

Аналіз тематичної  діагностувальної роботи. Проведення коригування навчальних досягнень учнів.

 

92

Оповідання – легенди про тварин. Г. Малик «Чому папуга не навчився розмовляти», « Чому равлик ховається». Детальний переказ.

 

92

Розвиток мовлення. Пишу переказ твору.

 

 

 

 

  27-ий тиждень

93

Службові частини мови. Прийменник. Розпізнавання прийменників у тексті.

 

93

Текст. Точка зору. «Вистава» (За Ґжеґожем Касдепке).

Читання тексту за особами. Досліджуємо медіа.

 

94

Правопис прийменників. Прийменники і префікси.

 

94

Проза. Повість. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (уривок) (За Астрід Ліндгрен). Характеристика  персонажів. Читання в особах.

 

95

 Поняття про сполучник.

 

95

«Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за Астрід Ліндгрен). Характеристика персонажів.

Читання в особах. Театралізація.

 

 

 

 

96

Позакласне читання. Творчість Галини Малик.

 

  28-ий тиждень

96

Сполучник.  Письмо для  себе.

 

97

«Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за Астрід Ліндгрен) (продовження). Характеристика персонажів. Читання в особах. Театралізація.

 

97

Вигук. Правопис вигуків. Складання речень.

 

98

Оповідання «Подарунки Ніколаса» (За Жілем Тібо).

Детальний переказ. Проблема твору.

 

98

Що я знаю/умію? Підсумок за темою «Службові слова»

 

99

Фантастичні казки. С. Дерманський « Про двох бездомних джинів та один нічийний глек».

 

99

Розвиток мовлення. Комікс.

 

 

 

 


РОЗДІЛ6. СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ І РЕЧЕННЯ

  29-ий тиждень

100

Слово і словосполучення. Головне слово у словосполученні.

 

100

 

Авторська казка. Проблемне питання. К.Міхаліцина

«Хто росте у парку» (скорочено). Визначення теми та головної думки тексту.

 

101

Словосполучення і речення. Редагування речень. Письмо для себе.

 

101

Оповідання з елементами інтерв’ю.

«Сенсаційний репортаж Лоли» (за Ізабель Абеді). Читаємо в особах. Театралізуємо. Досліджуємо медіа.

 

102

Речення. Повторення відомостей про речення.

 

102

Читацький проект. Готуємо казки і оповідання про Тараса Шевченка.   « Про Тараса Шевченка» ( укр. нар. казка Поділля). Т.Шевченко «Встала весна». Вивчення напам’ять.

 

-

 

 

103

Позакласне читання.  Математика в літературних творах. Творчість Дмитра Кузьменка.

 

  30-ий тиждень

103

Види речень за метою висловлювання.

 

104

Казка. Реальне і вигадане. Характеристика персонажів. Художні засоби. «Аліса у дивокраї» ( За Льюїсом Керролом)

 

104

 Види речень за інтонацією. Окличні і неокличні речення. Розділові знаки в кінці речень.

 

105

Авторська казка. Будова тексту. Характеристика персонажів.  Детальний переказ. «Електромобіль

Сашко»( частина 1) (скорочено)(За Олесею Мамчич)

 

105

Головні та другорядні члени речення. Підмет і присудок як головні члени речення.

 

106

Авторська казка. Характеристика персонажів. Проблема твору. Детальний переказ.

«Електромобіль Сашко» (частина 2) (скорочено) (За Олесею Мамчич)

 

106

Розвиток мовлення. Розповідаю, як турбуюся про своє здоров`я.

 

-

 

 

 


  31-ий тиждень

107

Головні та другорядні члени речення. Визначення в реченні  головних та другорядних членів речення.

 

107

Науково- фантастична повість. Передбачуємо майбутнє.  Переказуємо вибірково. Добір заголовків до уривків. С. Пантюк «Вінчі й Едісон» (уривок).

 

108

Встановлення граматичних зв’язків між головними та другорядними членами речення.

 

108

Тематична діагностувальна робота.

 

109

Що язнаю/умію? Підсумок за темою

«Словосполучення і речення»

 

109

Аналіз тематичної  діагностувальної роботи. Проведення коригування навчальних досягнень учнів.

 

-

 

 

110

 Позакласне читання. Видатні українці, зображені на грошових банкнотах.

 

  32-ий тиждень

РОЗДІЛ 7. ТЕКСТ

110

Тематична діагностувальна робота з теми «Словосполучення і речення».

 

111

Науково- фантастична повість. Передбачуємо майбутнє.  Переказуємо вибірково. Добір заголовків до уривків. С. Пантюк «Вінчі й Едісон» (уривок) (продовження).

 

111

Аналіз тематичної  діагностувальної роботи. Проведення коригування навчальних досягнень учнів

 

112

Літературні казки. Чарівні казки із скрині. Складання запитань до дійових осіб. М. Павленко « Півтора бажання» . Добір заголовків до частин казки.

 

112

Текст. Тема і мета. Заголовок.  Повторення відомостей про текст.

 

113

Літературні казки. Чарівні казки із скрині. Складання запитань до дійових осіб. М. Павленко « Півтора бажання»  ( продовження). Визначення головної думки казки. Характеристика  персонажів.

 

113

Розвиток мовлення. Складання рекламного буклета « Запрошуємо в мандрівку».

 

-

 

 

  33-ий тиждень

114

Типи текстів . Письмо для себе.

 

114

Авторська казка. Леся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка». Читання казки за особами.

 

115

Текст-опис. Будова тексту – опису.

 

115

Авторська казка. Леся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка». Висловлення власного ставлення до вчинків персонажів. Вибірковий переказ.

 

116

Науковий і художній описи. Визначення типів  текстів.

 

116

Авторська казка. Леся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка». Поділ казки на частини. Добір заголовків до частин. Визначення головної думки.

 

-

 

 

117

Робота з дитячою книгою Інтернет-ресурси для дітей (зокрема сайти дитячих журналів)

 


 

  34-ий тиждень

117

Текст-розповідь. Розпізнавання тексту- розповіді. Будова  тексту – розповіді.

 

118

Оповідання. Проблема твору. С. Дерманський

 « Сенсація».  Стислий переказ твору.

 

118

Текст-міркування. Будова тексту.

 

119

Літературна казка на екологічну тематику. Л. Ніцой

 « Страшне страховисько»  (уривок). Складання запитань за змістом казки. Читання в особах.

 

119

Текст-міркування. Складання тексту – міркування на задану тему.

 

120

Літературна казка на екологічну тематику. Л. Ніцой

 « Страшне страховисько»  (уривок). Складання іншої кінцівки твору. Характеристика персонажів.

 

120

Розвиток мовлення. Пишу переказ тексту за самостійно складеним планом. « Пригода з клешнею» ( за В. Струтинським).

 

 

-

 

 

  35-ий тиждень

121

Самостійна робота з теми  «Текст». Повторення, закріплення знань, навичок та компетентностей.

 

121

Бувальщина. Марина та Сергій Дяченки « Про Стаску та чудовиськ».

 

122

Підсумок за темою «Текст» Що язнаю/умію?

 

122

Повторення, закріплення знань, навичок та компетентностей.

 

123

Підсумок за рік

 

123

Підсумок за рік.

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
3496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку